Die is er gewoon geweest hoor. Mei 2013.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, na 1 keer heb je het allemaal wel gezien hoor, dan is het niet meer spannend
Wel altijd vermakelijk, een goede KLB-meet zou ook wel eens tof zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee klinkt als mij, maar dan oud. Troll op internet, maar saai paardenmeisje irl.
Ja, dat weet ik, maar toen was ik er niet. Stom wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is er gewoon geweest hoor. Mei 2013.
Tof.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil wel gezellig met je over grondwerk praten.
Nja, bij mij is het meer dat je niet weet wat voor rare gasten er achter een schermpje kunnen zittenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, na 1 keer heb je het allemaal wel gezien hoor, dan is het niet meer spannend
Wel altijd vermakelijk, een goede KLB-meet zou ook wel eens tof zijn.
vooral bij degenen met een vrouwenicoontjequote:Op maandag 29 juni 2015 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, bij mij is het meer dat je niet weet wat voor rare gasten er achter een schermpje kunnen zitten
of wat voor leukequote:Op maandag 29 juni 2015 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, bij mij is het meer dat je niet weet wat voor rare gasten er achter een schermpje kunnen zitten
Godsammequote:Op maandag 29 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
SEX / ben je een geile meid of vrouw?
lolwat
Valt over het algemeen wel mee hoor. Zitten her en der wat mongolen tussen, maarja, afspiegeling van de maatschappij enzoquote:Op maandag 29 juni 2015 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goed topic welquote:Op maandag 29 juni 2015 21:25 schreef deadprez het volgende:
SEX / ben je een geile meid of vrouw?
lolwat
check z'n pohiquote:
jaquote:Op maandag 29 juni 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Juist ja![]()
Wat een verknipte geest
Ja, precies.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vooral bij degenen met een vrouwenicoontje
Dat geloof ik wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of wat voor leuke
het zal je verbazen, maar mensen om mij heen mogen mij graag
Er is maar één creep nodig...quote:Op maandag 29 juni 2015 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt over het algemeen wel mee hoor. Zitten her en der wat mongolen tussen, maarja, afspiegeling van de maatschappij enzo
Nee bedanktquote:Op maandag 29 juni 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel leuke toevoeging aan deze SC zijn
laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel leuke toevoeging aan deze SC zijn
Kies dan een user welke wat kwaliteit en niveau kan bieden.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon iemand in de plaats voor DjeDje, verschil zullen we toch bijna niet merken
zo iemand heeft toch niets te zoeken in een SCquote:Op maandag 29 juni 2015 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kies dan een user welke wat kwaliteit en niveau kan bieden.
Het niveau is te hoog, daarom is er iemand nodig om het omlaag te halen.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij zet alleen een "." of een smileyquote:
Busted.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo iemand heeft toch niets te zoeken in een SC
Kwaliteit en niveau willenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |