je weet dat je dit zegt tegen iemand die gescheerd typte?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je even je zus vertellen dat ze ABN moet schrijven hier
ewaquote:
haha kust ;P omdat hij op een boot werk hahah ;Dquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mayhem_(band)quote:
Hoeveel fokkers ken je wel niet?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Juicyhill is IRL trouwens serieus één van de aardigste FOK!kers die ik ooit heb ontmoet, zonder grappenprima humor ook.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:19 schreef BlueMage het volgende:
Mayhem met Attila gaat om de muziek heb ik wel gemerkt en dat is des te beter, ze hebben al die show helemaal niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom gebruiken mensen altijd van die halfgare smilies als ze een dom grapje maken?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha kust ;P omdat hij op een boot werk hahah ;D
ohja die mattie van die gast die door varg vermoord werd is datquote:Op maandag 29 juni 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mayhem_(band)
Die zanger schoot zichzelf door zijn kop
de foto van het bloedbad was de cover van de LP
Ja zou best kunnen, vriendin van me kende 'n paar van de grootste trolls op Amerikaanse versie van bokt.nl, waren irl gewoon hele normale (op het saaie af) vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Juicyhill is IRL trouwens serieus één van de aardigste FOK!kers die ik ooit heb ontmoet, zonder grappenprima humor ook.
Veel, echt veelquote:Op maandag 29 juni 2015 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoeveel fokkers ken je wel niet?![]()
Maar ben best wel benieuwd hé. Praten jullie dan over FOK! als jullie elkaar ontmoeten. Probeer me voor te stellen hoe zoiets gaat
ff pissenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom gebruiken mensen altijd van die halfgare smilies als ze een dom grapje maken?
you gotta own that shit, bro
zodat het duidelijk is dat je zelf ook doorhebt dat het een dom grapje isquote:Op maandag 29 juni 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom gebruiken mensen altijd van die halfgare smilies als ze een dom grapje maken?
you gotta own that shit, bro
Meestal over politiek.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoeveel fokkers ken je wel niet?![]()
Maar ben best wel benieuwd hé. Praten jullie dan over FOK! als jullie elkaar ontmoeten. Probeer me voor te stellen hoe zoiets gaat
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, vriendin van me kende 'n paar van de grootste trolls op Amerikaanse versie van bokt.nl, waren irl gewoon hele normale (op het saaie af) vrouwen van middelbare leeftijd.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee inderdaad.Was je bij hun laatste show in Eindhoven? Stage act was echt vrij sober te noemen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
helemaal geschift die metal in de jaren 90quote:Op maandag 29 juni 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja die mattie van die gast die door varg vermoord werd is dat
je snapt er ook niets van hequote:Op maandag 29 juni 2015 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
zodat het duidelijk is dat je zelf ook doorhebt dat het een dom grapje is
Hee klinkt als mij, maar dan oud. Troll op internet, maar saai paardenmeisje irl.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, vriendin van me kende 'n paar van de grootste trolls op Amerikaanse versie van bokt.nl, waren irl gewoon hele normale (op het saaie af) vrouwen van middelbare leeftijd.
nee, maar dat is niets nieuws toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |