ik zie het idd, wtfquote:Op maandag 29 juni 2015 21:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hij zet alleen een "." of een smiley
Op sommige fora heb je 25 posts nodig om te kunnen PMen, wilde hij zeker hier zo snel mogelijk bereiken.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hij zet alleen een "." of een smiley
QFTquote:Op maandag 29 juni 2015 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben een en al kwaliteit en niveau
Stelletje gekkies hier.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dat dan ook nog met harde hand afdwingen
crewbash uitlokken, tr gemachtquote:
Hork mag je wel gewoon bashen, toch?quote:
de klb mods kunnen sowieso wel redelijk tegen een stootje heb ik het ideequote:
Ohja, daar heb je inderdaad gelijk in. Je moet een aantal posts hebben wil je kunnen DMenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Op sommige fora heb je 25 posts nodig om te kunnen PMen, wilde hij zeker hier zo snel mogelijk bereiken.
ja, dan een paar uur later denk je ineens ''hey, waarom heb ik er een note bij?''quote:Op maandag 29 juni 2015 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
de klb mods kunnen sowieso wel redelijk tegen een stootje heb ik het idee
hier moet je een week lid zijn dus lekker voor hemquote:Op maandag 29 juni 2015 21:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ohja, daar heb je inderdaad gelijk in. Je moet een aantal posts hebben wil je kunnen DMen
Ik ben zelfs een slanke den. Moet je na gaan!quote:Op maandag 29 juni 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hork is zo dik dat hij het toch niet voelt
trustequote:
"Hey, waarom kan ik niet meer posten????"quote:Op maandag 29 juni 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, dan een paar uur later denk je ineens ''hey, waarom heb ik er een note bij?''
geniepige mennekes hier
huhquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, dan een paar uur later denk je ineens ''hey, waarom heb ik er een note bij?''
geniepige mennekes hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |