Ik heb de OP niet gemaakt, maar overgenomenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je klaagt anders zelf ook in je openingspost
Ah excusesquote:Op maandag 29 juni 2015 21:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb de OP niet gemaakt, maar overgenomen
Bij jou wordt het dan ook lang niet zo heet als in het zuidoosten van Nederland.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hier doen we niet aan hitteplannen.. We overleven het maar gewoon!
Zij heeft gemakkelijk praten.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
De juiste instelling! Al dat geklaag al vantevoren
Niet alle treinen die in Nederland worden gebruikt.quote:
Dat is jaarlijks mijn probleem, ik weet nooit wanneer die gekte (winterjas en zomerjas) begint aangezien ik zelden in winkels kom. Tegen de tijd dat ik erachter kom dat de tijd van het jaar weer is aangebroken is het alweer net voorbij. Hetzelfde met de kortingen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Iemand die geld wil besparen![]()
Ik denk trouwens dat je nu nergens een winterjas kan kopen?
Buiten bij het nest een schoteltje limonadesiroop neerzetten.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb al heel de lente mieren in mijn achtertuin.
Briljant, alle insecten uit de buurt naar je tuin lokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Buiten bij het nest een schoteltje limonadesiroop neerzetten.
Dan hebben ze geen reden meer om naar binnen te gaan.
Werkt hier als een speer.
Niet? Geen diverse Levels heat alerts van de NHS? Geen hitteplannen van de regering?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hier doen we niet aan hitteplannen.. We overleven het maar gewoon!
Zet het schoteltje steeds wat verder weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:55 schreef Bart2002 het volgende:
Boeien. Ze komen niet meer binnen en daar was het om te doen.
Zo vies rood heb ik nog nooit de kaart van Nederland gezien. Hopelijk gebeurt het na deze week ook nooit meer.quote:
39 graden hier zaterdagquote:
Is die kaart serieus? Ik kan me niet voorstellen dat het hier in Groningen 36 graden wordt.quote:
Deze kaart is serieus, maar het kan natuurlijk altijd nog veranderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:35 schreef okedoei het volgende:
[..]
Is die kaart serieus? Ik kan me niet voorstellen dat het hier in Groningen 36 graden wordt.
Midden-Brabant zelfs 40... Nieuwe records worden gehaald denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Deze kaart is serieus, maar het kan natuurlijk altijd nog veranderen.
mmm 38 lekker koelquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
39 graden hier zaterdag![]()
Ik ga maar in onze provisiekelder zitten, die is altijd koel
Onze kelder heeft nog wel een plekje overquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
mmm 38 lekker koel
ik zit net onder die 41 graden van Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |