Ja, lekker hè. Zo'n vakantie gevoel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:46 schreef Downwards het volgende:
Ik vind het allemaal nog reuze meevallen. Al wordt het pas echt relax rond 22:30 buiten met een koud pilsje.
Alleen kut dat die wekker weer gaat morgen. Maar goed, er gaan vanavond zeker een paar pilzen naar binnen.quote:
En Bram, gelukt? En heb je deze dag overleefd?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ga maar eens even proberen om mijn ventilator in elkaar te zetten.
Ik ga niet wachten tot 22:30. Proost!quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:46 schreef Downwards het volgende:
Ik vind het allemaal nog reuze meevallen. Al wordt het pas echt relax rond 22:30 buiten met een koud pilsje.
Proost.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten tot 22:30. Proost!
Ik begon de dag met een stevige fietstocht, na 53 km. kreeg ik een klapband. Vervolgens heeft een of ander insect mij tig keer gestoken afgaande op de jeuk en de vele (15-20) rode bulten vlakbij de meest prominente oppervlakkige ader op de arm, daar waar ze normaal gesproken bloed prikken. Net een flink stuk in de volle zon gewandeld omdat er niet overal schaduw was en de 25,5 graad die het bij mij binnen is ervaarde ik als koel. Je weet dat het belachelijk heet is als je dat als koel ervaart.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En Bram, gelukt? En heb je deze dag overleefd?
Zeg dat nu niet!quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:44 schreef FritzWepper het volgende:
26,0 op dit moment binnen, gisteravond 24,5 en vanmorgen 24,0. Gaat de 30 nog wel halen een dezer dagen.
Dat is w.s. het beruchte onderdeel des doods, wat nergens toe dient, behalve om de koper gek te maken. Of dit een complot is weet ik niet maar dat denk ik wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
inmiddels uitgevogeld hoe dat moet maar er zit 1 mysterieus onderdeeltje bij waarvan ik geen idee heb waarvoor het dient. Niets met schroeven, een schroefdraad gleuven of gaten, een plastic kapje, open aan 1 kant en bolvormig aan de andere met aan de zijkant een stukje rubber. Waar o waar dient het voor? Ik heb al gegoogled en geyoutubed, ik heb geen instructies of een filmpje kunnen vinden. Dat in 2015.
Dan nog ga ik morgen naar de winkel waar ik het heb gekocht om te vragen of dat zij weten waarvoor dat onderdeel is, omdat het mij als koper gek maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is w.s. het beruchte onderdeel des doods, wat nergens toe dient, behalve om de koper gek te maken. Of dit een complot is weet ik niet maar dat denk ik wel.![]()
En als de ventilator het gewoon doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |