http://www.scheveningenlive.nl/evenementen-webcam/quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:39 schreef Aether het volgende:
Valt nog mee:
http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
https://webcam.nl/strand/
?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Zeiken over global warming, het is nu niet warmer dan 70 jaar geleden.
Ja, rond de pier en het water. Ze zitten nog niet tot de boulevard.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:44 schreef JDx het volgende:
[..]
http://www.scheveningenlive.nl/evenementen-webcam/
Dat lijkt toch wel een massa mieren hoor.
quote:
?quote:
Jij hebt duidelijk geen enkel verstand van deze materie! Alle statistici die de cijfers hebben bestudeerd zijn het erover eens dat het de laatste decennia steeds wat warmer is geworden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Zeiken over global warming, het is nu niet warmer dan 70 jaar geleden.
Jij hebt meer geduld dan ik.quote:
Doe jezelf een plezier en lees eens een boek over statistiek. Vooral het hoofdstuk over trendanalyse raad ik aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Ze zeiken over een enkele piek, 1944 was het 38,6. Warmste dag ooit in NL.
quote:
Lees de posts eens voordat je een reactie geeft, ik reageerde op deze onzin post:quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en lees eens een boek over statistiek. Vooral het hoofdstuk over trendanalyse raad ik aan.
-4 en dan geloven ze niet meer in global warming.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:10 schreef xzaz het volgende:
Als het een dagje -4 is hoor je iedereen "ja ja global warming", en nu? Niks.
Ik klaag nooit als het heet weer is. Het heeft n.l. geen enkele zin, het wordt er niet koeler door ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik klaag altijd als het heet weer is, ik klaag nooit over het weer tijdens de rest van het jaar, ik ga in principe alleen in de schaduw buiten zitten tenzij ik geen keuze heb (lees: ik ben met andere mensen die buiten willen zitten en er is geen schaduw in de buurt).
Gelukkig heb ik vanochtend vanaf 7u nog een beetje kunnen sporten. Het is verre van ideaal, ook daarom ben ik blij als het weer normaal weer wordt.
[..]
Incorrect, in Nederland mag je zeiken vanaf een graad of 25 wanneer we weer die hoge luchtvochtigheid hebben.
Misschien gaan ze eindelijk eens standaard een aircoaansluiting installeren in woningen als genoeg mensen klagen over de hitte?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik klaag nooit als het heet weer is. Het heeft n.l. geen enkele zin, het wordt er niet koeler door ofzo
voor drie dagen tropische temperaturenquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien gaan ze eindelijk eens standaard een aircoaansluiting installeren in woningen als genoeg mensen klagen over de hitte?
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens even proberen om mijn ventilator in elkaar te zetten.
Nederland staat in de fik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:21 schreef aloa het volgende:
[..]
voor drie dagen tropische temperaturen![]()
[ afbeelding ]
Meestal wordt dan ook over klimaatverandering gesproken (over een langere periode).quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:12 schreef JDx het volgende:
[..]
[..]
Lees de posts eens voordat je een reactie geeft, ik reageerde op deze onzin post:
[..]
-4 en dan geloven ze niet meer in global warming.
Mijn mening:
Dat het vandaag 34 is, zegt helemaal niets over global warming.
4 a 5 graden in Duitsland en Belgiequote:Op woensdag 1 juli 2015 15:21 schreef aloa het volgende:
[..]
voor drie dagen tropische temperaturen![]()
[ afbeelding ]
quote:Woensdag is warmste 1 juli sinds 1901
Het is woensdag met 31,7 graden Celsius de warmste 1 juli sinds de officiële weermetingen in 1901. De temperatuur werd rond 14.20 uur gemeten in De Bilt.
Daarmee is het record van het jaar 1961 gebroken. Dat meldt Weeronline woensdag.
De verwachtig is dat het uiteindelijk 33 graden gaat worden in De Bilt. Elders in Nederland is het al warmer. Zo is de hoogste temperatuur tot nu toe gemeten in Hoek van Holland. Daar werd het 34,5 graden.
Er worden voor de komende dagen alleen maar tropische temperaturen verwacht. Volgens Weeronline is de kans zeer groot dat er opnieuw weerrecords worden gebroken.
Het record voor de warmste 2 juli is namelijk 33,6 graden. Ook het record van de warmste juli-temperatuur van 35,7 komt de aankomende dagen in zicht. Of het absolute warmterecord van 38,6 graden wordt verbroken, is volgens Weeronline nog twijfelachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |