ik heb net een aantal hoorcolleges criminologie mogen bijwonen ivm werkquote:
Die mag je uitleggen maar dat zal je vast en zeker niet doenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:51 schreef TLC het volgende: [..] gezien je usernaam is dat een beetje de pot verwijt de ketel, vindt je ook niet
ik ben er niet van overtuigd dat hij dat inderdaad geroepen heeftquote:Op maandag 29 juni 2015 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, dat is ook niet bepaald handig. En dan ook nog niet meewerken aan de aanhouding.
M.a.w. hij is deels zelf schuld.
En daar ben ik niet van overtuigd.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
politie kan dit ook gezegd hebben om t gesleur met een half dode kloppend te maken
Volgens diverse ooggetuigen heeft hij dat helemaal niet gezegd. Het is iig niet duidelijk geworden wat hij wel heeft gezegd.quote:
waarvan niet?quote:
Misschien niet letterlijk, maar het komt wel op hetzelfde neer en het gaat zelfs een stapje verder en de familie wordt er zelfs bij betrokken...quote:Op maandag 29 juni 2015 15:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dit uitschot is.
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:18 schreef LXIV het volgende:
Even samengevat: Een bijstandstrekkende Arubaan van 40+ neemt veel te veel drugs in tijdens een festival, gaat de politie en andere festivalgangers bedreigen door te roepen dat hij een wapen heeft, verzet zich bij aanhouding, wordt onwel tijdens de verplaatsing naar het bureau.
Ik zeg: de familie aansprakelijk stellen voor de gemaakte kosten en daarna uitzoeken of ze het land uitgezet kunnen worden (mits geen verblijfsvergunning)
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:06 schreef Twiitch het volgende:
Moet je maar niet roepen dat je een wapen hebt. Maar het was vast een hele lieve jongen met een hart van goud.
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:06 schreef Twiitch het volgende:
Moet je maar niet roepen dat je een wapen hebt. Maar het was vast een hele lieve jongen met een hart van goud.
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:24 schreef Twiitch het volgende:
Tevens volgt de politie natuurlijk gewoon een protocol wanneer ze een agressieve doorgesnoven "feestganger" oppakken. Puntje 1 is onder controle krijgen, puntje 2 is afvoeren,
Wat zijn dit voor primitieve reacties? !quote:Op maandag 29 juni 2015 18:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien niet letterlijk, maar het komt wel op hetzelfde neer en het gaat zelfs een stapje verder en de familie wordt er zelfs bij betrokken...
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom zou je uberhaupt meteen een oordeel klaar moeten hebben terwijl we in werkelijkheid nog niks weten?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:15 schreef Twiitch het volgende:
Als er over een paar dagen naar buiten komt dat meneer niet een paar lijntjes coke in z'n neus had dan zal ik netjes m'n excuses aanbieden.
Alleen spreek je die niet direct aan hé.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is net zo triest als de mensen die direct schreeuwen dat de agenten racisten zijn diehet slachtoffer bewust hebben vermoord.
Gebeurt andersom net zo goed. Want iedereen weet al zeker dat hij al dood was, en weet ook zeker dat hij niets geroepen heeft over een wapen.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt meteen een oordeel klaar moeten hebben terwijl we in werkelijkheid nog niks weten?
Is net zo triest als de mensen die direct schreeuwen dat de agenten racisten zijn diehet slachtoffer bewust hebben vermoord.
En terecht, met coke op is hij sowieso fout en anders een mak lammetje...quote:Op maandag 29 juni 2015 18:15 schreef Twiitch het volgende:
Als er over een paar dagen naar buiten komt dat meneer niet een paar lijntjes coke in z'n neus had dan zal ik netjes m'n excuses aanbieden.
Oh jawel hoor. Wanneer zo'n persoon in dit topic zou posten EN mijn post zou toegevoegde waarde hebben (lees: het zou niet een herhaling zijn van wat 10 andere personen ook al hebben gezegd), dan zou ik de persoon wel degelijk direct aanspreken.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Alleen spreek je die niet direct aan hé.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:15 schreef Twiitch het volgende:
waar halen jullie toch steeds die link met drugs vandaan?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:15 schreef Twiitch het volgende:
Dat is toch precies wat ik zeg? Ik zeg toch dat het net zo triest is als mensen die al direct conclusies hebben ten nadele van de agenten?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebeurt andersom net zo goed. Want iedereen weet al zeker dat hij al dood was, en weet ook zeker dat hij niets geroepen heeft over een wapen.
Dat hij dood was kan niet, dan zou hij niet in het ziekenhuis zijn overleden(ik neem aan dat dat deel van het verhaal wel klopt). Maar dat hij onwel was is wel duidelijk, hij was gewoon niet meer bij bewustzijn, ze kijken niet voor niets een aantal keer naar zijn hartslag.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebeurt andersom net zo goed. Want iedereen weet al zeker dat hij al dood was, en weet ook zeker dat hij niets geroepen heeft over een wapen.
Arubaan,festival denk ikquote:Op maandag 29 juni 2015 18:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar halen jullie toch steeds die link met drugs vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |