nee laat ik jullie dat maar niet aandoenquote:
Nee religie, das anders! Soort vanquote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef BlueMage het volgende:
Hebben jullie het nu alweer over politiek? Stouterds dat jullie zijn!
ettooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
fap al bij het ideequote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee laat ik jullie dat maar niet aandoen
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
hi, my name is what?
my name is who?
my name is CHIKA CHIKA geen hermann
die cd kwam uit toen jij werd geborenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
hi, my name is what?
my name is who?
my name is CHIKA CHIKA geen hermann
eerder rond de tijd dat fylax geboren werdquote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die cd kwam uit toen jij werd geborenof het scheelt weinig
ja zo kort geleden?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerder rond de tijd dat fylax geboren werd
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is volgens mij met al die verschillende meningen hier nog veel erger.
ja rond 2000 geloof ikquote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja zo kort geleden?
even kijken hoor
mijn broers zijn ook fan van Eminem dus als klein jochie luisterde ik het ook al, goed opgevoed togquote:Op maandag 29 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die cd kwam uit toen jij werd geborenof het scheelt weinig
Juist niet jaquote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broers zijn ook fan van Eminem dus als klein jochie luisterde ik het ook al, goed opgevoed tog
watquote:
ahahah ouwe lulquote:Op maandag 29 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
99 idd
tering
toen werkte ik al
Ik zou dit niet duren in te vullen voor anderen eigenlijk. Ik denk dat in gebieden waar mensen die zichzelf opblazen 'extremistisch' worden genoemd de 'normalen' ook nog redelijk religieus zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat er ook een zooi de schijn ophouden omdat ze wellicht in een gebied wonen waar dat als "normaal" wordt opgevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |