hihahoquote:
Den Boschquote:
veel plezierquote:
Als je van die slechte eetgewoontes hebt krijg je dat hè.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen hoofdletter/punt, wat heb ik jou misdaan.
En dan afreageren op mensen die om haar geven, walgelijke vertoning dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je van die slechte eetgewoontes hebt krijg je dat hè.
Schandalig.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan afreageren op mensen die om haar geven, walgelijke vertoning dit.
zit op laptop, ben luiquote:Op maandag 29 juni 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen hoofdletter/punt, wat heb ik jou misdaan.
Snap niet waarom ze niet een kalksteen variant gebruikt hebben ipv dat lelijke baksteen gebeuren.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Enige gotische kathedraal die we nog hebben:
[ afbeelding ]
Den Bosch
Je bedoelt de toren? Dat is wel wat jammer inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet een kalksteen variant gebruikt hebben ipv dat lelijke baksteen gebeuren.
Volgens mij zijn ze nu al verder tho, iig zat vorige zaterdag nog achter de Sint Jan, maar dat is een eindeloos project. Na de ene kant gerenoveerd te hebben moeten ze weer aan de andere kant beginnenquote:Op maandag 29 juni 2015 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt de toren? Dat is wel wat jammer inderdaad.
Is het wel waard. Een echt monument zoals we er nog maar weinig hebben.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu al verder tho, iig zat vorige zaterdag nog achter de Sint Jan, maar dat is een eindeloos project. Na de ene kant gerenoveerd te hebben moeten ze weer aan de andere kant beginnen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
Grote kerk breda heb ik gezienquote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dom van Utrecht, ook mooi, maar van binnen niks te zien. Grote Kerk Breda, idem dito...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |