quote:Op maandag 29 juni 2015 18:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier zat ik echt op te wachten
Nivea.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>vergeten handen te wassen
>plassen
>brandend voor huidje
douchen werkt niet, what do
inb4 besnijden
een man zijn en je niet aanstellen een optie?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>plassen
>brandend voor huidje
inb4 besnijden
Als het moetquote:Op maandag 29 juni 2015 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb net pullen gehaald, dus je moet het opdrinken
uitgeslotenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een man zijn en je niet aanstellen een optie?
Hang em in een mok melk.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>plassen
>brandend voor huidje
inb4 besnijden
fappenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:45 schreef voederbietel het volgende:
>pepertje snijden
>andere dingen snijden
>plassen
>brandend voor huidje
inb4 besnijden
Er zit een pizza in de ovenquote:
heb geen melk in huisquote:
heb je nog meer goede tips godverdomme manquote:
uitgeslotenquote:
stop je lul lekker in yoghurt ofzoquote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
beter dan een oven in je pizza gadverdamme
Ah je hebt tijd vanavond dusquote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
stop je lul lekker in yoghurt ofzo
heb alleen maar citroenkwarkquote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cadel lacht niet zo, die lacht altijd als een boer met kiespijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou?![]()
Ik vind ze best op elkaar lijken
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Cadel lacht niet zo, die lacht altijd als een boer met kiespijn.
Doe alsof hè, eigenlijk kijk ik het nooitquote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht met kenners te maken te hebben
heb srs alleen een banaan en mandarijn gegeten vandaag, laat mequote:Op maandag 29 juni 2015 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
extra vetlagen kweken is altijd een goed idee
goed eetpatroonquote:Op maandag 29 juni 2015 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb srs alleen een banaan en mandarijn gegeten vandaag, laat me
ik eet maar één keer per dag de hele dag door pffffff hahaquote:Op maandag 29 juni 2015 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
6 maaltijden per dag zit jij ruim aan
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb srs alleen een banaan en mandarijn gegeten vandaag, laat me
tegenwind?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:03 schreef Chloroform het volgende:
vanochtend overigens ook bijna drie kwartier over gedaan om van lent de nieuwe waalbrug over te komen
kutleven
Zou naar Brabant verhuizen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:03 schreef Chloroform het volgende:
vanochtend overigens ook bijna drie kwartier over gedaan om van lent de nieuwe waalbrug over te komen
kutleven
hihahoquote:
Den Boschquote:
veel plezierquote:
Als je van die slechte eetgewoontes hebt krijg je dat hè.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen hoofdletter/punt, wat heb ik jou misdaan.
En dan afreageren op mensen die om haar geven, walgelijke vertoning dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je van die slechte eetgewoontes hebt krijg je dat hè.
Schandalig.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan afreageren op mensen die om haar geven, walgelijke vertoning dit.
zit op laptop, ben luiquote:Op maandag 29 juni 2015 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen hoofdletter/punt, wat heb ik jou misdaan.
Snap niet waarom ze niet een kalksteen variant gebruikt hebben ipv dat lelijke baksteen gebeuren.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Enige gotische kathedraal die we nog hebben:
[ afbeelding ]
Den Bosch
Je bedoelt de toren? Dat is wel wat jammer inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet een kalksteen variant gebruikt hebben ipv dat lelijke baksteen gebeuren.
Volgens mij zijn ze nu al verder tho, iig zat vorige zaterdag nog achter de Sint Jan, maar dat is een eindeloos project. Na de ene kant gerenoveerd te hebben moeten ze weer aan de andere kant beginnenquote:Op maandag 29 juni 2015 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt de toren? Dat is wel wat jammer inderdaad.
Is het wel waard. Een echt monument zoals we er nog maar weinig hebben.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu al verder tho, iig zat vorige zaterdag nog achter de Sint Jan, maar dat is een eindeloos project. Na de ene kant gerenoveerd te hebben moeten ze weer aan de andere kant beginnen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins. Nee maar c'mon, met zulke gleufdieren heb ik een korter lontje het laatste vuurwerkslachtoffer.
Grote kerk breda heb ik gezienquote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dom van Utrecht, ook mooi, maar van binnen niks te zien. Grote Kerk Breda, idem dito...
Wowquote:Op maandag 29 juni 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geloof is dan ook als dit topic, hartstikke dood
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook als ik een wijf zou zijn
zou sws m'n geld gaan verdienen op chaturbate
Ligt er aan welk geloof dan natuurlijk. Sommigen zijn wel redelijk actiefquote:Op maandag 29 juni 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geloof is dan ook als dit topic, hartstikke dood
onze broeders zijn flink bezig jaquote:Op maandag 29 juni 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan welk geloof dan natuurlijk. Sommigen zijn wel redelijk actief
Stuiptrekkingen denk ik (hoop ik)quote:Op maandag 29 juni 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan welk geloof dan natuurlijk. Sommigen zijn wel redelijk actief
dan kan Fylax toch nog wel willen betalen om DP in z'n blote reet voor een webcam te zien zittenquote:
Waar kan ik geld overmaken?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dan kan Fylax toch nog wel willen betalen om DP in z'n blote reet voor een webcam te zien zitten
*twitch*quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen denk ik (hoop ik)
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dan kan Fylax toch nog wel willen betalen om DP in z'n blote reet voor een webcam te zien zitten
[..]
Wat WCH roept.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar kan ik geld overmaken?
denk dat er meer religieuze als goddelozen zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen denk ik (hoop ik)
Uiterlijk misschien...quote:Op maandag 29 juni 2015 20:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
denk dat er meer religieuze als goddelozen zijn
Dat er ook een zooi de schijn ophouden omdat ze wellicht in een gebied wonen waar dat als "normaal" wordt opgevat.quote:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |