abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153928325
2015

7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

9 februari: Svane
14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

3 maart: L0t..
5 maart: LadyBlack

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!
  maandag 29 juni 2015 @ 16:10:16 #2
409579 LuDann
All the way
pi_153928523
Ik kom me weer eens melden. Een oude rugblessure is op gaan spelen door de zwangerschap en ik kan hierdoor erg weinig met mijn handen (het is een hoge blessure, tussen mijn schouderbladen). Ik heb een paar jaar terug een half jaar intensief gerevalideerd hiervoor en wil daarom weinig risico nemen qua computers enz.

Heb dus acuut mijn computer aan de kant gegooid toen het echt vervelend begon te worden en ook mijn telefoon heb ik minder in handen. Ik had zo in mijn hoofd om wel weer even een update te plaatsen, maar de tijd gaat zo snel en ik slaap zo veel en lekker weer enzo... :@

Ik heb nog niets bijgelezen, ik hoop dat het goed gaat met iedereen. :)
  maandag 29 juni 2015 @ 16:11:09 #3
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_153928553
LB!!! *O* *O*

*O* voor alle goede echo's en berichten.

:* voor de dames die al flink zitten te puffen vandaag.

Ondanks dat ik nog helemaal geen buik heb, vind ik het met die misselijkheid en moeheid ook best pittig... Maar zomer! O+ Daar word ik wel blij van.
  maandag 29 juni 2015 @ 16:23:09 #4
409579 LuDann
All the way
pi_153928908
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
LB!!! *O* *O*

*O* voor alle goede echo's en berichten.

:* voor de dames die al flink zitten te puffen vandaag.

Ondanks dat ik nog helemaal geen buik heb, vind ik het met die misselijkheid en moeheid ook best pittig... Maar zomer! O+ Daar word ik wel blij van.
Zomer. O+
pi_153929405
Daui, yes! *O*
En wat een mooie echo's!

Limone, fijn dajje d'r weer bent!

Gefeliciteerd, ladyblack!

Hier een mijlpaalmoment ;) : ik hoefde gisteren van de toiletjuffrouw niet te betalen! "Nee, loop maar gauw door meisje..." whoopwhoop! :7
pi_153929553
Hee LuDann *zwaait* Vervelend dat die oude blessure weer opspeelt. Groot gelijk dat je accuut bent gaan minderen met de pc enzo! Sterkte!
(Ik heb sinds januari een vroegere gekneusde rib die ik weer voel als ik een verkeerde houding aanneem met als resultaat regelmatig flinke rugpijn. Het is nu met de laatste loodjes wel minder aan het worden dus hopelijk trekt het bij jou ook nog weg!!)

Verder ook iedereen sterkte met de warmte! Wij hebben een grote parasol gekocht, dus ik hoop dat ik lekker in de schaduw met een voetenbadje, ijsje en goed boek de hitte ga overleven. Mijn schoonmoeder appte al heel lief of ik hun airco wilde lenen, maar dan zou ik me weer schuldig voelen als mijn schoonpa (met zwak hart en overall slechte gezondheid) in die hitte binnen moet zitten.. :@
pi_153929617
Ooh ik vergeet te zeggen dat ik de tweelingecho echt O+ O+ O+ vond. En dan dat lepeltje-lepeltje liggen aahw.. En belangrijker: fijn dat alles goed was Daui!
pi_153929727
LuDann, goed je weer te lezen. Vervelend dan die klachten weer opspelen, hopelijk ben je er snel weer vanaf!

Hier weer terug van de huisarts en vriend gaat morgen met de praktijkondersteuner praten. De huisarts verwacht dat de klachten stressgerelateerd zijn, om het lichamelijke deel uit te sluiten net nog geprikt op een rvt. Longembolie en daar krijgen we woensdag de uitslag van, maar ze vereac4ht niet dat dat het is. Ik hoop dat mijn vriend een positieve ervaring heeft morgen bij de praktijkondersteuner en daar ook iets aan heeft.

Stippelrientje, mangoijs ga ik van de week proberen. Ga zo wat rijpe mango's de vriezer in gooien ;) En veel plassen snachts: CHECK!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153929901
Daui die echo O+
  maandag 29 juni 2015 @ 17:01:52 #10
409579 LuDann
All the way
pi_153930012
Even een beetje bijgelezen...

L0t en LadyBlack beiden van harte gefeliciteerd met de verse positieve test. *O*

Setiwe: leuke UD; de verjaardag van mijn man. :P

Krisvc: gefeliciteerd met je verjaardag nog, nu hopen dat je meisje wil komen. Spannend. :Y

Daui: tussen de regels door lees ik dat de eerste GUO wat onzeker was qua uitslag, wat fijn dat de tweede wel gewoon goed was! En superleuk dat je die foto's mee hebt gekregen (en hier gepost hebt ;) )

Bloesem gefeliciteerd met het positieve studieadvies! Heel erg fijn joh, ik hoop dat die propedeuse er ook doorkomt. :)

Nog een late felicitatie voor Lijnloos, McLaura en Minarosa met allemaal een verse baby! O+ *O*

Dat is even wat ik onthouden heb. :P

*zwaait terug naar kazy* Vervelend van die rib zeg! Ik hoop ook dat het hier wat minder wordt straks, maar de kans is groot dat dat tot na de bevalling zal moeten wachten. Lekker zo'n parasol + voetenbad + ijs!

En dank je Joycie, wat vervelend dat het allemaal niet van een leien dakje gaat met je zwangerschap.
pi_153932188
LB gefeliciteerd *O* *O*
pi_153932682
LuDann :W, fijn om even wat van je te horen. Groot gelijk dat je de laptop aan de kant gooit. Beterschap voor jou!
pi_153932795
LuDann, wat naar van je blessure! Lekker je laptop aan de kant inderdaad en hopelijk herstelt 't snel.

Goed volgedronken baby voor Daui!! Fijn, was vast een opluchting voor jullie!

Ik heb last van de warmte. Mijn zolderkamertje op het werk (in een monumentenpand) wordt snel warm en we hebben geen airco. Ik wist vandaag al niet hoe ik 't had, hou m'n hart vast voor de rest van de week. Als het echt niet gaat maar thuiswerken. Nu ik thuis ben gaat 't weer beter, maar ben wel heel moe.
pi_153933585
Ze voelen het echt he? Die buikbaby's? Wanneer je de videocamera op je telefoon aanzet. Complete verbouwingen hier en zodra ik op het rode knopje druk ligt meneer of mevrouw weer stil :')
  maandag 29 juni 2015 @ 19:47:21 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153933802
:o bijna gemist! Wat gaaf LB!! Gefeliciteerd!! O+
Kwak
pi_153934450
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ze voelen het echt he? Die buikbaby's? Wanneer je de videocamera op je telefoon aanzet. Complete verbouwingen hier en zodra ik op het rode knopje druk ligt meneer of mevrouw weer stil :')
Ja. Handen en ogen van lief hebben hetzelfde effect. }:|
pi_153934578
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:10 schreef Sara82 het volgende:

[..]

+1, tot frustratie van vriend ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153934728
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:10 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ja, dat blijft ook lastig inderdaad! De laatste tijd gaat vriend 's ochtends als de wekker gaat nog een tijdje rustig met zijn hand op mijn buik liggen, dan komt er na een paar minuten altijd wel beweging O+
pi_153935498
LadyBlack gefeliciteerd met je streepjes *O* Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Daui zo schattig die tweelingecho O+ En wat fijn dat alles goed is!

Krisvc gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Vandaag termijnecho gepland, dinsdag 14 juli weer kijken naar ons kindje O+ Morgen ga ik mijn moeder vertellen dat ze oma wordt en ik moet al bijna huilen als ik er aan denk. Ze gaat zo blij zijn O+ Donderdag schoonouders en maandag mijn teamleider. Vader en broers moet ik nog bedenken wanneer O-) en vrienden pas na de goede termijnecho.

En verder kan ik mijn buik nu al nauwelijks meer verbergen, dus ik weet niet hoe ik dat met die tropische temperaturen moet gaan doen aankomende week. Ik probeer voorlopig maar niet zo veel af te spreken, maar dat is lastig met het zomerse weer en tig verjaardagen en festivals e.d. :D
pi_153937123
Fuchsia: dat is ook heel bijzonder! Geniet van het moment van vertellen!
pi_153937447
Ludann, wat rot! Beterschap!

Mensen.. Succes deze week met werken in de hitte.. :o Morgen alleen n ochtend.. Maar donderdag hele dag.

Morgen weer controle bij de vk.
pi_153937503
Ik lag net op bed. Zat op mijn buik te duwen. En voel voor t allereerst (vorige zwangerschap nooit meegemaakt) echt iets hards onder mijn hand. Ik zat volgens mij gewoon op baby's hoofd te duwen. Brr! Ik schrok er echt van!
  maandag 29 juni 2015 @ 21:56:50 #23
381212 Gulara
From the future
pi_153937564
LB *O* Wat leuk! Gefeliciteerd!

En je UD O+ O+ O+
  maandag 29 juni 2015 @ 22:46:59 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153939302
Hmm mijn baby is een echte handensloerie, iedereen die maar z'n handen op mn buik legt krijgt meteen met zijn voeten te maken. :D

Wat leuk fuchsia, veel plezier met vertellen morgen!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 02:02:39 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153944810
LB! *O* :o nog een elfje erbij O+

Ik wist stiekem al dat jullie weer bezig waren maar als het dan raak is is het toch weer even een verrassing :D hopelijk volg ik snel ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')