De B-kantjes behoren bijna allemaal tot mijn favoriete Muse tracks. Easily, Coma, Crying Shame, Fury, Futurism, The Groove, Host en Minimum zijn allemaal toppers wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:03 schreef MyloXylo het volgende:
Zo maar even wat, voor mij onbekende, B-kantjes draaien
Welke band was het ook alweer die een schaal M&M's eiste met één bepaalde kleur er uit, puur om te testen of de contracten daadwerkelijk werden gelezen door de andere partij?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach dit.
Why so serious?
Er zijn artiesten die het veel bonter maken. Met hun eisenlijstjes e.d.
Van Halenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke band was het ook alweer die een schaal M&M's eiste met één bepaalde kleur er uit, puur om te testen of de contracten daadwerkelijk werden gelezen door de andere partij?Als er geen M&M's stonden speelden ze naar verluidt niet.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef Tchock het volgende:
Op Werchter mijn Muse-vuurdoop gehad. Fucking vet.
EINDELIJK! Maar bah wat is de bas onhoorbaar tijdens vrijwel t hele lied, dit is toch echt wel de drijfveer ervan! Maar al met al toch mooi om hem er eindelijk bij te hebben!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:08 schreef Molurus het volgende:
Cheers!!
En nu ook youtube compleet, met psycho:
Kosten van de rechtenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:04 schreef remco1993 het volgende:
De show van aankomende zaterdag wordt trouwens ook weer live gestreamd... waarom Pinkpop dan niet?
Pinkpop is al geweestquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:04 schreef remco1993 het volgende:
De show van aankomende zaterdag wordt trouwens ook weer live gestreamd... waarom Pinkpop dan niet?
Assassinquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren weer een hele andere set: Supremacy (debuut deze tour), Assassin en Fury
Ja dat viel echt op he. Ik helemaal uit mijn dak bij Uno en Citizen Erased, Micro Cuts en Acopalypse Please, staan ze echt een beetje glazig te kijken om vervolgens bij Madness (ruknummer) compleet uit hun plaat te gaan...quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Assassin![]()
![]()
Dat had ik wel op Werchter willen zien.
Wel grappig dat publiek trouwens, bij alle oude nummers hoorde ze je niet om mij heen
mememememememe madnessquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat viel echt op he. Ik helemaal uit mijn dak bij Uno en Citizen Erased, Micro Cuts en Acopalypse Please, staan ze echt een beetje glazig te kijken om vervolgens bij Madness (ruknummer) compleet uit hun plaat te gaan...
Muse is van ons. Daar moeten ze gvd afblijven met hun gemememememadness!quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:51 schreef Stofje het volgende:
Ghe, Muse-fans met superioriteitsgevoelens, altijd schattig.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Muse is van ons. Daar moeten ze gvd afblijven met hun gemememememadness!
Ja, dat nummer is somehow veel beter als je het live meemaakt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:57 schreef Tchock het volgende:
Ik vond Madness een topnummer live, hoewel ik er op het album niets aan vind en de (veel) oudere nummers prefereer. Op Werchter was het echt geen zwak punt in de set.
Zoals met heel veel van Musequote:Op woensdag 1 juli 2015 11:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, dat nummer is somehow veel beter als je het live meemaakt.
UD >>>>>>>>>>>>>> Madness, elke dag van de weekquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Madness is gewoon een prima nummer, nooit begrepen wat die fans van het eerste uur erop tegen hebben. Het is iig 100x beter dan Undisclosed Desires, blij dat ze dat zaadnummer tegenwoordig wat vaker links laten liggen.
Kan me wel voorstellen dat het irritant is dat mensen glazig zitten te kijken bij pareltjes als Citizen Erased en Micro Cuts. Die had ik er graag bij willen hebben op Pinkpop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |