ach, zo lang de gene die gegroet wordt het wel waardeert is dat goed genoeg.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk of niet? en jouw groet is zo steeds minder waard natuurlijk.. als jij alleen groet.
Als ik dat gemist had dan zou ik wel als een pubermeisje met "hihi dankje x :$" gereageerd hebben en die reactie menen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiiii toch niet.. je mist mijn sarcasme hehe.
Dat is wel een goede, ik zat even aan Tyler Farrar te denken. Wou eerst Bouhanni, maar die deelname is niet eens zeker meer.quote:
Wou net zeggen, komt vaak bar weinig terug...quote:Op maandag 29 juni 2015 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zo lang de gene die gegroet wordt het wel waardeert is dat goed genoeg.
Helaas is dit in het geval van madeliefff nooit het geval, dus ik begrijp niet waarom ik me nog moeite doe
McGrath?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:40 schreef Makoto het volgende:
Godsamme heb je die verheven aap ook weer.
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Passen sowieso niet, heb puntige knieën :s :s
En jij mist duidelijk het punt.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik dat gemist had dan zou ik wel als een pubermeisje met "hihi dankje x :$" gereageerd hebben en die reactie menen.
Neee ben je gek.quote:
Iedereen die beter is dan makoto noemt hij verheven..quote:
Maar nu is het een puber gifje met de woorden I KNOW RIGHT... en of je het meent of niet kan ik natuurlijk niet voelen hequote:Op maandag 29 juni 2015 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik dat gemist had dan zou ik wel als een pubermeisje met "hihi dankje x :$" gereageerd hebben en die reactie menen.
ik heb nooit een officiële diagnose laten uitvoerenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Iedereen die beter is dan makoto noemt hij verheven..
Lijkt me ook niet nodig.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit een officiële diagnose laten uitvoeren
Waarom ben je eigenlijk van Scholierenforum naar FOK! gegaan?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar nu is het een puber gifje met de woorden I KNOW RIGHT... en of je het meent of niet kan ik natuurlijk niet voelen hegekkie.
Ik kom van bokt.nl hoor.. geen idee hoe je bij die site komt. Je kan, als je wijs wil doen, beter je feiten op een rij hebbenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk van Scholierenforum naar FOK! gegaan?
We zijn boergondisch, dus dan mag hetquote:
vooral boer eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We zijn boergondisch, dus dan mag het
> R&Pquote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom van bokt.nl hoor.. geen idee hoe je bij die site komt. Je kan, als je wijs wil doen, beter je feiten op een rij hebben
mamjoquote:
goeie keusquote:Op maandag 29 juni 2015 15:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb Renshaw gekozen, die bleek super goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |