Warm is het toch overal wel ben ik bang.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:36 schreef Rabieluh het volgende:
Blij dat ik dan zaterdag in Zeeland ben...denk ik.
Dan ga ik wel werken op mn vrije dag. Daar is wel aircoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:51 schreef DonGorgon het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de luchtvochtigheid de komende dagen.
Met 60% vochtigheid bij 40 graden is het toch al gauw een gevoelstemperatuur van +60 graden ...
Dan is het zondags gewoon koud.. met 28 gradenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef roislecxe het volgende:
Toch een plaatje voor het geval het verandert hoor
[ afbeelding ]
Ik ga morgen een bootje kopen denk ik. Sla wat chips en water in en ga de komende 5 dagen wat op de Noordzee dobberen.quote:
Ik moet eigenlijk aandelen gaan kopen in aircofabrikanten, het moet haast niet anders of die dingen vliegen nu als warme broodjes over de toonbankquote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:17 schreef Rica het volgende:
Nooit van mezelf gedacht maar ik heb een airco gekocht.
Klopt. Op veel sites waren ze uitverkocht. De goedkopere modellen dan. (goed genoeg voor mij) Was nog even zoeken naar eentje die morgen kon bezorgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk aandelen gaan kopen in aircofabrikanten, het moet haast niet anders of die dingen vliegen nu als warme broodjes over de toonbank
Zat Navgem toch goed tot nu toequote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:33 schreef DemonRage het volgende:
Buienradar geeft nu voor Eindhoven ook 41°C op zaterdag.
Behalve dat deze zaterdag de tour de france in Utrecht is. Er komen 8 keer meer mensen dan normaal op een koningsdag, en dan kom je al op sommige plekken geen meter meer voorruit. Tel daarbij op dat de stad vaak een paar graden warmer is dan de officiele 38/39 graden die nu staat en tel uit je winst.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:51 schreef Resistor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe veel problemen er met de infrastructuur gaan komen.
Smeltend asfalt, bruggen die niet meer kunnen sluiten, kromme rails, stroomstoringen door overbelasting (omdat iedereen massaal airco's aan heeft, en die in tegenstelling met verwarming alleen op elektriciteit werken) en slechte koeling transformatoren...
Misschien een geluk dat de grootste ellende op een zaterdag v valt, en niet op een doordeweekse dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |