quote:Op maandag 6 juli 2015 11:22 schreef keesie555 het volgende:
100 euro is niet duur voor een pc met Gigabit ethernet, nogmaals succes met de verkoop en een gratis kick!
wat de neukquote:
Kloon van TSquote:
Ah, door dit soort users/reacties is het heden ten dage dus zo uitgestorven op FOK...quote:
Kijk dat is al wat realistischer toch!quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ah, door dit soort users/reacties is het heden ten dage dus zo uitgestorven op FOK...
* Computer mag weg voor 35 euro, of 2 kratjes speciaal bier
Dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk dat is al wat realistischer toch!
Al heb ik eens een betere gratis mogen ophalen voor mijn zusje, van een user van hier!
Als jij het statiegeld betaald kijk ik eens of ik iemand vindt die in de buurt komt bij jou, voor 1 kratje normaal bier ex statiegeld.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ah, door dit soort users/reacties is het heden ten dage dus zo uitgestorven op FOK...
* Computer mag weg voor 35 euro, of 2 kratjes speciaal bier
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij het statiegeld betaald kijk ik eens of ik iemand vindt die in de buurt komt bij jou, voor 1 kratje normaal bier ex statiegeld.
Lachen joh, infantiel ventje. Speelkwartier is over. Ga iemand anders zijn tijd verdoen met je onzin, klaploper...quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij het statiegeld betaald kijk ik eens of ik iemand vindt die in de buurt komt bij jou, voor 1 kratje normaal bier ex statiegeld.
Gratis kickje en idd ik verkoop niks meer op deze site mede daarom beetje kansloos om zo nog wat normaal te kunnen verkopen.....quote:Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef Maart85 het volgende:
Denk mijns inziens dat dit soort kansloze/infantiele figuren en het daarmee gepaarde gedrag, een van de redenen is waardoor het aantal bezoekers van het fok forum aanzienlijk terugloopt.
Ik kwam hier vroeger graag, maar dit soort infantiele users en hun totaal niets toevoegende reacties, resulteren wel in het feit dat ik (en ik denk dat ik hier niet alleen in sta) hier steeds minder vaak en graag terug kom...
Anyway, ^
Voor 30 euro kom ik hem vanavond nog ophalen in Heemstedequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:57 schreef Maart85 het volgende:
De PC is er nog! Daniel_Smit heb je nog interesse in de computer?
@ Sanger, anders mag je hem voor 30 euro hebben!
Ik zie het nu pas tja een beetje knullerig om nu nog 40,- te bieden natuurlijk ;-) , dan wil ik de kans wel aan Sanger gevenquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:10 schreef Maart85 het volgende:
Daniel Smit reageert helaas niet meer. Dan is het wat mij betreft, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Sanger was eerder met reageren, die mag de computer wat mij betreft komen ophalen voor 30 euro, anders Firefox1...
Laat maar weten via PM!
PM terug!quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:10 schreef Maart85 het volgende:
Daniel Smit reageert helaas niet meer. Dan is het wat mij betreft, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Sanger was eerder met reageren, die mag de computer wat mij betreft komen ophalen voor 30 euro, anders Firefox1...
Laat maar weten via PM!
Hij reageert toch nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |