Denk omdat hij hier niet woont.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:34 schreef JaneDoe het volgende:
sowieso snap ik niet waarom in de eerste berichtgevingen vanuit om en media vermeld moest worden dat t hier een arubaan betreft
wat doet dat in hemelsnaam ter zake?
en dan vervolgens reacties lezen als dat t wel een uitkering trekkende drugsgebruiker zal zijn
Oh sjiek, mensen doodwensen omdat je het niet met hen eens bent.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:41 schreef TLC het volgende:
Op de radio hoorde ik een citaat van Quincy Gario die n.a.v. dit incident had gezegd dat hij die man had kunnen zijn...
...toen dacht ik ' was het maar waar'
Daar gaat het niet om? Dat wat jij zegt is logisch.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal gebieden dichter bevolkt met allochtonen dan met autochtonen. Ik vind het niet vreemd dat in een wijk als Overvecht of Kanaleneiland meer allochtonen dan autochtonen worden aangehouden, er wonen nu eenmaal relatief meer allochtonen.
mens stel je wat aan, tis quincy maarquote:Op maandag 29 juni 2015 17:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh sjiek, mensen doodwensen omdat je het niet met hen eens bent.
Haha.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:41 schreef TLC het volgende:
Op de radio hoorde ik een citaat van Quincy Gario die n.a.v. dit incident had gezegd dat hij die man had kunnen zijn...
Echt he.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:41 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja dat is duidelijk, maar wat dat voor waarde heeft bij het nieuwsbericht?
Geen idee, om aan te geven dat hem om een toerist gaat?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja dat is duidelijk, maar wat dat voor waarde heeft bij het nieuwsbericht?
chiquequote:Op maandag 29 juni 2015 17:41 schreef TLC het volgende:
ik heb nog tal van grapjes hierover maar waarschijnlijk is het too soonquote:
Stille makken mensen met een bril die in dr volksmond nerds worden genoemd, die worden pas weinig staande gehouden... Welke conclusie trekken wij hier uit? De politie heeft medelijden met brildragers en handhaaft zodoende niet?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om? Dat wat jij zegt is logisch.
Maar waarom worden Ahmed en Mo wel x op x staande gehouden tijdens een nachtelijke rit en Dylan en Renzo niet?
Worden Ahmed en Mo vaker staande gehouden dan?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om? Dat wat jij zegt is logisch.
Maar waarom worden Ahmed en Mo wel x op x staande gehouden tijdens een nachtelijke rit en Dylan en Renzo niet?
ik weet t niet, ik vond t een beetje raarquote:Op maandag 29 juni 2015 17:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, om aan te geven dat hem om een toerist gaat?
Als jij dat grappig vindt, raad ik jou aan om je baan niet op te zeggen om het leven als komiek voort te zettenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:47 schreef TLC het volgende:
[..]
ik heb nog tal van grapjes hierover maar waarschijnlijk is het too soon
Ja duh.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Worden Ahmed en Mo vaker staande gehouden dan?
vraag me af of er ooit een geschikt moment is voor dit soort 'grappen'quote:Op maandag 29 juni 2015 17:47 schreef TLC het volgende:
[..]
ik heb nog tal van grapjes hierover maar waarschijnlijk is het too soon
gezien je usernaam is dat een beetje de pot verwijt de ketel, vindt je ook nietquote:Op maandag 29 juni 2015 17:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als jij dat grappig vindt, raad ik jou aan om je baan niet op te zeggen om het leven als komiek voort te zetten
De nerds vallen niet op. Allochtoon valt nu eenmaal op.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stille makken mensen met een bril die in dr volksmond nerds worden genoemd, die worden pas weinig staande gehouden... Welke conclusie trekken wij hier uit? De politie heeft medelijden met brildragers en handhaaft zodoende niet?
De media gebruikt toch sowieso de afkomst?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik weet t niet, ik vond t een beetje raar
zeker omdat allochtonen andersom vaak verweten wordt dat ze hun afkomst te pas en te onpas 'gebruiken'
vaak wel ja, in dit geval in mijn ogen onnodigquote:Op maandag 29 juni 2015 17:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De media gebruikt toch sowieso de afkomst?
Omdat alle agenten racisten zijn joh, begrijp dat nou eens.quote:
Ja en waarom valt een bepaalde groep mensen wel op? Let op, er zijn ook nerds met een kleurtjequote:Op maandag 29 juni 2015 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De nerds vallen niet op. Allochtoon valt nu eenmaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |