abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153926525
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

1 van de vele diebele berichten. Zelfs 40 mensen vinden het leuk. Bizar!
diebele?
pi_153926526
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:52 schreef Jigzoz het volgende:
Wat me wel gestoord heeft vandaag (topic niet gelezen hoor, ik bedoel elders op sociale media) is dat de mensen die doorgaans het hardst klagen over vooroordelen nu direct al weten dat deze man door de politie is doodgeslagen en dat de politie er alles aan zal doen om dit te verdoezelen.
Hoe bedoel je dat verband tussen 'doorgaans het hardst klagen over vooroordelen' en deze verdachtmaking? Los van het feit dat jij blijkbaar een vooroordeel over die mensen hebt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 29 juni 2015 @ 15:04:41 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_153926543
Het hoe en wat rond de arrestatie zelf heb ik geen mening over, daar is dan ook geen beeldmateriaal van of iets dergelijks. Wil de politie wel geloven als ze zeggen dat ze een reden hadden om met een paar man deze vent neer te leggen.

Maar dat ze een duidelijk bewusteloos iemand waarbij ze al meerdere keren checken of er wel een hartslag is in de auto slepen en zeggen dat hij daar pas onwel wordt zit natuurlijk ontzettend fout. Dat is wel een hele rare manier van doen.
Had nog kunnen begrijpen dat ze bang waren voor ellende als ze er daar hulp bij hadden gehaald, maar dan kom je niet met een verhaaltje dat die man later onwel is geworden.

Al met al een raar verhaal dat niet in het voordeel van de agenten spreekt tot nu toe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_153926563
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:01 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_153926656
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Er is een persoon overleden he? Een man, een mens, een zoon, partner. Kun je begrijpen dat die nabestaanden pijn ervaren? In shock zijn? Waarschijnlijk ongeloof ervaren, gezien de politie binnen 24u al met een verhaal komt die naar later blijkt niet eens klopt?

Snap je dat deze mensen troost zoeken en een duidelijke nee willen tonen aan agenten die dit op hun geweten hebben?

Toon die mensen wat respect man. Doe niet alsof dit uitschot is.
Niemand zegt dat dit uitschot is.
Het is alleen niet handig om met zoveel emotie zo'n zinloze demonstratie te houden.
Het heeft geen effect op het onderzoek en de kans is veel te groot dat dit helemaal uit de hand gaat lopen.
pi_153926674
pi_153926708
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Niemand zegt dat dit uitschot is.
Het is alleen niet handig om met zoveel emotie zo'n zinloze demonstratie te houden.
Het heeft geen effect op het onderzoek en de kans is veel te groot dat dit helemaal uit de hand gaat lopen.
Ja maar ja een effect van rouwen is nu eenmaal dat je de koude Nederlandse rustig mensen mentaliteit laat varen.
pi_153926720
Wrm was zijn gezicht trouwens zo opgezwollen.
pi_153926767
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja maar ja een effect van rouwen is nu eenmaal dat je de koude Nederlandse rustig mensen mentaliteit laat varen.
Nee, ik snap sowieso niet waarom er tegenwoordig overal direct een stille tocht of demonstratie voor moet zijn.
Met rouwen heeft het niks te maken, of zijn die mensen allemaal familie/vrienden?
pi_153926774
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom zat er een tampon in zijn neus.
pi_153926925
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 06:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Ik dacht pak de BNW combi even mee. Loemenadi confirmed, politiestaat, open je ogen enzo.
Illuminati blood sacrifice conspiracy
pi_153926970
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, ik snap sowieso niet waarom er tegenwoordig overal direct een stille tocht of demonstratie voor moet zijn.
Met rouwen heeft het niks te maken, of zijn die mensen allemaal familie/vrienden?
Ik denk t wel, hoor. Zou t anders apart vinden.
pi_153926977
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

;(
pi_153927037
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

;(
Dat bloed aan de rechterkant van zijn hoofd was ook een beetje vreemd...
pi_153927264
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

volgens die getuigen werd hij oa met een knuppel op zn hoofd geslagen toen hij al op de grond lag
pi_153927283
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:28 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

volgens die getuigen werd hij oa met een knuppel geslagen toen hij al op de grond lag
Ik was een beetje sarcastisch eigenlijk :p
pi_153927302
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ha, ok sorry
  maandag 29 juni 2015 @ 15:34:30 #243
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_153927436
Nooit zomaar de politie geloven. Die hebben de doofpotcultuur zo ongeveer uitgevonden en er een helse pr-machine omheen gebouwd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_153927448
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
pi_153927475
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom?
Opgezwollen hoofd, tampon in de neus en bloed is natuurlijk omdat klappen heeft gehad.
pi_153927540
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Opgezwollen hoofd, tampon in de neus en bloed is natuurlijk omdat klappen heeft gehad.
Dan hebben ze wel erg hard geslagen. Zal vast door drugs komen.
pi_153927580
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dan hebben ze wel erg hard geslagen. Zal vast door drugs komen.
:')
  Forum Admin maandag 29 juni 2015 @ 15:40:35 #248
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153927603
http://nos.nl/artikel/204(...)-haag-opgedoken.html

Lastig te zien. Ik zie sowieso een arrestant die niet meewerkt, maar ik zie ook wel achterlijk veel agenten op hem liggen. Nutteloos om zo te speculeren zonder te weten wat er aan vooraf gegaan is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 29 juni 2015 @ 15:40:44 #249
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153927608
In deze discussie voeg ik mij met mijn fp post:

Het is enigszins merkwaardig dat men roept dat het onderzoek afgewacht moet worden (door Aruba)... maar ondertussen wel conclusies klaar heeft over het feit dat de verdachte dit over zichzelf af zou hebben geroepen.

Laten we dan ook het onderzoek in zijn geheel afwachten en dan reageren?

Overigens merk ik dat er een tendens heerst waarin een (buitenproportioneel) harde aanpak van de politie door veel mensen bij voorbaat wordt goedgekeurd. Toch wel bizar als je weet hoe vaak de politie wel niet de fout in gaat. Blijkbaar trekken velen politieoptreden niet in twijfel.

--
Overigens hoop ik dat mensen nu snappen waarom het van belang is dat de politie gefilmd kan worden. Dit is een schoolvoorbeeld. Het OM had een mooie verklaring.. en heeft die toch maar teruggetrokken.. hadden ze de verklaring zonder al het beeldmateriaal ook teruggetrokken?.. Of ging de boel dan gewoon in de doofpot en was meneer op mysterieuze wijze onwel geworden onderweg naar het bureau?
pi_153927674
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
In deze discussie voeg ik mij met mijn fp post:

Het is enigszins merkwaardig dat men roept dat het onderzoek afgewacht moet worden (door Aruba)... maar ondertussen wel conclusies klaar heeft over het feit dat de verdachte dit over zichzelf af zou hebben geroepen.

Laten we dan ook het onderzoek in zijn geheel afwachten en dan reageren?

Overigens merk ik dat er een tendens heerst waarin een (buitenproportioneel) harde aanpak van de politie door veel mensen bij voorbaat wordt goedgekeurd. Toch wel bizar als je weet hoe vaak de politie wel niet de fout in gaat. Blijkbaar trekken velen politieoptreden niet in twijfel.

--
Overigens hoop ik dat mensen nu snappen waarom het van belang is dat de politie gefilmd kan worden. Dit is een schoolvoorbeeld. Het OM had een mooie verklaring.. en heeft die toch maar teruggetrokken.. hadden ze de verklaring zonder al het beeldmateriaal ook teruggetrokken?.. Of ging de boel dan gewoon in de doofpot en was meneer op mysterieuze wijze onwel geworden onderweg naar het bureau?
Nee joh. Om doet niet aan doofpotten. Vraag 't Joris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')