diebele?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 van de vele diebele berichten. Zelfs 40 mensen vinden het leuk. Bizar!
Hoe bedoel je dat verband tussen 'doorgaans het hardst klagen over vooroordelen' en deze verdachtmaking? Los van het feit dat jij blijkbaar een vooroordeel over die mensen hebt.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:52 schreef Jigzoz het volgende:
Wat me wel gestoord heeft vandaag (topic niet gelezen hoor, ik bedoel elders op sociale media) is dat de mensen die doorgaans het hardst klagen over vooroordelen nu direct al weten dat deze man door de politie is doodgeslagen en dat de politie er alles aan zal doen om dit te verdoezelen.
Niemand zegt dat dit uitschot is.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is een persoon overleden he? Een man, een mens, een zoon, partner. Kun je begrijpen dat die nabestaanden pijn ervaren? In shock zijn? Waarschijnlijk ongeloof ervaren, gezien de politie binnen 24u al met een verhaal komt die naar later blijkt niet eens klopt?
Snap je dat deze mensen troost zoeken en een duidelijke nee willen tonen aan agenten die dit op hun geweten hebben?
Toon die mensen wat respect man. Doe niet alsof dit uitschot is.
Ja maar ja een effect van rouwen is nu eenmaal dat je de koude Nederlandse rustig mensen mentaliteit laat varen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dit uitschot is.
Het is alleen niet handig om met zoveel emotie zo'n zinloze demonstratie te houden.
Het heeft geen effect op het onderzoek en de kans is veel te groot dat dit helemaal uit de hand gaat lopen.
Nee, ik snap sowieso niet waarom er tegenwoordig overal direct een stille tocht of demonstratie voor moet zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar ja een effect van rouwen is nu eenmaal dat je de koude Nederlandse rustig mensen mentaliteit laat varen.
Waarom zat er een tampon in zijn neus.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm was zijn gezicht trouwens zo opgezwollen.
Illuminati blood sacrifice conspiracyquote:Op maandag 29 juni 2015 06:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik dacht pak de BNW combi even mee. Loemenadi confirmed, politiestaat, open je ogen enzo.
Ik denk t wel, hoor. Zou t anders apart vinden.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik snap sowieso niet waarom er tegenwoordig overal direct een stille tocht of demonstratie voor moet zijn.
Met rouwen heeft het niks te maken, of zijn die mensen allemaal familie/vrienden?
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zat er een tampon in zijn neus.
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm was zijn gezicht trouwens zo opgezwollen.
volgens die getuigen werd hij oa met een knuppel op zn hoofd geslagen toen hij al op de grond lagquote:Op maandag 29 juni 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zat er een tampon in zijn neus.
Ik was een beetje sarcastisch eigenlijk :pquote:Op maandag 29 juni 2015 15:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
volgens die getuigen werd hij oa met een knuppel geslagen toen hij al op de grond lag
ha, ok sorryquote:Op maandag 29 juni 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik was een beetje sarcastisch eigenlijk :p
Waarom?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik was een beetje sarcastisch eigenlijk :p
Dan hebben ze wel erg hard geslagen. Zal vast door drugs komen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Opgezwollen hoofd, tampon in de neus en bloed is natuurlijk omdat klappen heeft gehad.
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel erg hard geslagen. Zal vast door drugs komen.
Nee joh. Om doet niet aan doofpotten. Vraag 't Jorisquote:Op maandag 29 juni 2015 15:40 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
In deze discussie voeg ik mij met mijn fp post:
Het is enigszins merkwaardig dat men roept dat het onderzoek afgewacht moet worden (door Aruba)... maar ondertussen wel conclusies klaar heeft over het feit dat de verdachte dit over zichzelf af zou hebben geroepen.
Laten we dan ook het onderzoek in zijn geheel afwachten en dan reageren?
Overigens merk ik dat er een tendens heerst waarin een (buitenproportioneel) harde aanpak van de politie door veel mensen bij voorbaat wordt goedgekeurd. Toch wel bizar als je weet hoe vaak de politie wel niet de fout in gaat. Blijkbaar trekken velen politieoptreden niet in twijfel.
--
Overigens hoop ik dat mensen nu snappen waarom het van belang is dat de politie gefilmd kan worden. Dit is een schoolvoorbeeld. Het OM had een mooie verklaring.. en heeft die toch maar teruggetrokken.. hadden ze de verklaring zonder al het beeldmateriaal ook teruggetrokken?.. Of ging de boel dan gewoon in de doofpot en was meneer op mysterieuze wijze onwel geworden onderweg naar het bureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |