Zal wel het nodige geslikt hebben, dan is het ook niet zo gek dat zijn hart ermee stopt.quote:Op videobeelden is echter te zien dat Henriquez op het terrein van het festival al onwel leek te zijn geworden.
Wut? Que?quote:Op maandag 29 juni 2015 05:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
uw afgunst naar de traditionele media die rustig het onderzoek afwachten en tot dan het OM als bron gebruikt.
Niet uit te sluiten, maar bijzonder is wel dat er eerst nog beweging in zit, en nadat vier agenten 2 minuten op hem om staan te harken het levenloze lichaam die bus in gepropt wordt natuurlijk, drugs of niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 05:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zal wel het nodige geslikt hebben, dan is het ook niet zo gek dat zijn hart ermee stopt.
Dan bedoel je wrs 'verachting' ipv 'afgunst'.quote:Op maandag 29 juni 2015 06:13 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik dacht pak de BNW combi even mee. Loemenadi confirmed, politiestaat, open je ogen enzo.
Ik vind het bijzonder dat ze niet direct eerste hulp verlenen, maar gewoon met de handen in hun zak staan te kijken. Volledig incompetent optreden van de politie, ongeacht doodsoorzaak.quote:Op maandag 29 juni 2015 06:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Niet uit te sluiten, maar bijzonder is wel dat er eerst nog beweging in zit, en nadat vier agenten 2 minuten op hem om staan te harken het levenloze lichaam die bus in gepropt wordt natuurlijk, drugs of niet.
dus dat.quote:Op maandag 29 juni 2015 06:58 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ze niet direct eerste hulp verlenen, maar gewoon met de handen in hun zak staan te kijken. Volledig incompetent optreden van de politie, ongeacht doodsoorzaak.
Zal wellicht ook komen doordat ze heel vaak met drank/drugs gevallen te maken hebben die ver weg zijn en nauwelijks reageren. Of lui die het er om doen en simuleren om tegen te werken. Je zou elk geval idd moeten behandelen alsof het ernst is maar kan me voorstellen dat er na tig keer de medische hulp voor jan lul laten opdraven er een soort vermoeidheid en cynisme in sluipt.quote:Op maandag 29 juni 2015 06:58 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ze niet direct eerste hulp verlenen, maar gewoon met de handen in hun zak staan te kijken. Volledig incompetent optreden van de politie, ongeacht doodsoorzaak.
alsof ze na al die tijd niet vast hebben kunnen stellen dat er geen wapen is.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:11 schreef timmmmm het volgende:
Zo te lezen zal ie wel stijf gestaan hebben van de drugs. Beetje stress veroorzaakt door de politie erbij en dan krijg je hartfalen. We zullen het vast nog wel horen dan.
Maar om nou de politie de schuld hiervan te geven terwijl hij loopt te roepen dat hij een wapen heeft...
't Zal ook eens niet... 't Is een Arubaan en "het was zo'n lieve jongen"quote:Dat ging niet zonder slag of stoot. Henriquez verzette zich en politiemedewerkers gebruikten geweld om de man onder controle te krijgen.
ergens zou ook nog een puntje moeten komen dat ze controleren of iemand nog wel leeft na arrestatie. staat zo lullig als je een lijk aan het afvoeren bentquote:Op maandag 29 juni 2015 09:24 schreef Twiitch het volgende:
Tevens volgt de politie natuurlijk gewoon een protocol wanneer ze een agressieve doorgesnoven "feestganger" oppakken. Puntje 1 is onder controle krijgen, puntje 2 is afvoeren,
sommige mensen willen te graag hequote:Op maandag 29 juni 2015 09:27 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die hier de politie de schuld van gevenflikker es op man. Die gozer roept dat ie een wapen heeft en verzet zich daarna ook nog eens bij arrestatie? Dikke eigen schuld.
dat sentiment is eerder gericht op wanneer en er bijvoorbeeld een groepje hooligans probeert te rellen ipv een man die de weg kwijt is en vervolgens onwel op de grond ligt.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:10 schreef spierbal het volgende:
Jarenlang moest de politie harder optreden. Nu wordt dat modnjesmaat gedaan en gaan die meeste zelfde mensen weer zeuren. Sjongejonge.
....quote:Op maandag 29 juni 2015 11:18 schreef LXIV het volgende:
Ik zeg: de familie aansprakelijk stellen voor de gemaakte kosten en daarna uitzoeken of ze het land uitgezet kunnen worden (mits geen verblijfsvergunning)
dat de man een 'bijstandstrekkende Arubaan' is lijkt mij niet echt relevant. verder is op de video duidelijk te zien dat de man ook al onwel was voordat hij werd afgevoerd. dat iemand drugs heeft gebruikt, of loos dreigt met wapenbezit is geen reden om onnodig hardhandig te zijn of iemand medische hulp te ontzien. ik heb verder nog geen videobewijs gezien dat de man zich actief verzette, dreigde met wapen of duidelijk onder invloed was, maar misschien komt dat nogquote:Op maandag 29 juni 2015 11:18 schreef LXIV het volgende:
Even samengevat: Een bijstandstrekkende Arubaan van 40+ neemt veel te veel drugs in tijdens een festival, gaat de politie en andere festivalgangers bedreigen door te roepen dat hij een wapen heeft, verzet zich bij aanhouding, wordt onwel tijdens de verplaatsing naar het bureau.
Ik zeg: de familie aansprakelijk stellen voor de gemaakte kosten en daarna uitzoeken of ze het land uitgezet kunnen worden (mits geen verblijfsvergunning)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |