ik ga ze denk ook niet in de bios zien vooral omdat ze bij Terminator een grote plottwist al hebben laten zien in de trailersquote:Op maandag 29 juni 2015 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ahnuld doet weer mee.
Maar ik heb geen hoge verwachtingen.
Ant-man lijkt me leuk, maar ga er niet voor naar de bios.
Films die ik opzoek bij de torrentboer
Ant-man schijnt wel een rol te krijgen in Cap America 3: Civil War.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga ze denk ook niet in de bios zien vooral omdat ze bij Terminator een grote plottwist al hebben laten zien in de trailers
en Ant-Man moet zich eerst nog bewijzen omdat het de eerste film is, eerste Captain America en Thor waren ook niet fantastisch.
Vast een kut leven, altijd het slechtste moeten denken als mensen een bepaalde opmerking maken.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
Hitler is overgegaan op het systematisch uitroeien van Joden; beweren dat de wereld beter af zou zijn als Hitler de oorlog gewonnen had is het verheerlijken van de holocaust. Maar we kunnnen ook doen alsof het naziregime na de overwinning zou stoppen met het creëren van het "perfecte ras".
Dat is zijn stijl joh.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast een kut leven, altijd het slechtste moeten denken als mensen een bepaalde opmerking maken.
klopt, Captain America 3 heb ik echt zin in. eindelijk Spiderman die zijn opwachting maakt in het Marvel universumquote:Op maandag 29 juni 2015 01:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ant-man schijnt wel een rol te krijgen in Cap America 3: Civil War.
Ik wil dit wel volgen in de marvell universum.
Iron Man 3 was ook poep.
Waar blijft de nieuwe Hulk-film?
De rechten om Spidey was nogal touwtrekken, zou leuk zijn als hij ook echt meedoet.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, Captain America 3 heb ik echt zin in. eindelijk Spiderman die zijn opwachting maakt in het Marvel universum
Black Widow, Hawkeye, Iron Man en Scarlet Witch doen ook mee.
Hulk film lijkt me ook wel vet ja
hij doet ook echt mee, is net gecast en staat ook op de IMDB paginaquote:Op maandag 29 juni 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
De rechten om Spidey was nogal touwtrekken, zou leuk zijn als hij ook echt meedoet.
Wel jammer dat de film onder Fag America valt, beter is het Avengers 3
Hoezo?quote:Op maandag 29 juni 2015 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik word altijd zo verdrietig van jou
Ik moet zeggen dat Cap2 goed was, maar ik blijf hem lame vindenquote:Op maandag 29 juni 2015 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij doet ook echt mee, is net gecast en staat ook op de IMDB pagina
Captain America: Civil War (2016) - IMDb
en Captain America 2 was tof, niet haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |