ik laat geen restjes over want denk jijquote:Op maandag 29 juni 2015 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komen op voedsel af, til je matras op en gooi je kilo's met snacks weg dikzak
In het verleden behaalde resultaties bieden geen garanties voor de toekomstquote:Op maandag 29 juni 2015 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar toch krijgen ze steeds weer een kans omdat mensen hopen dat ze de Matrix kwaliteit halen
a Hitler joke? i did nazi that comingquote:
ja dat moeten ze die tjappies in Hollywood eens laten wetenquote:Op maandag 29 juni 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaties bieden geen garanties voor de toekomst
oke florisquote:Op maandag 29 juni 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaties bieden geen garanties voor de toekomst
Nee dat is het niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat roept hij wel vaker hoor. Hij refereert naar het verheerlijken van de holocaust. Dat is natuurlijk totaal iets anders.
Ow sieg heil no!quote:Op maandag 29 juni 2015 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
a Hitler joke? i did nazi that coming
Anne Frankly, i'm quite offended
it took me out of Mein Kampfort zone
Die pleuren ook alles door een recycle-machinequote:Op maandag 29 juni 2015 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat moeten ze die tjappies in Hollywood eens laten weten
Is kunst. Ken ik overigens uit Epic Rap Battles...quote:
it's all about da moneeeeyyyyquote:Op maandag 29 juni 2015 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die pleuren ook alles door een recycle-machine
Ik neem je mee naar Hollywood, mits je verkleed gaat als schetenlatende robotquote:
Awesome-O?quote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar Hollywood, mits je verkleed gaat als schetenlatende robot
ja maar wel de versie waar ze gewoon goeie tanden heeftquote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
Hermann, zou je Taryn Manning doen als ze er uit ziet als Pennsatucky?
Er is een film, met Rutger Hauer, met het idee, wat als de nazi's wonnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
Hitler is overgegaan op het systematisch uitroeien van Joden; beweren dat de wereld beter af zou zijn als Hitler de oorlog gewonnen had is het verheerlijken van de holocaust. Maar we kunnnen ook doen alsof het naziregime zou stoppen met het creëren van het "perfecte ras".
Je bent toch awesome?quote:
Fatherlandquote:Op maandag 29 juni 2015 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is een film, met Rutger Hauer, met het idee, wat als de nazi's wonnen.
Een journalist stuit op de holocaust.
Ben alleen de naam van de fim vergeten
Ik zal sneller gemist wordenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
Hitler is overgegaan op het systematisch uitroeien van Joden; beweren dat de wereld beter af zou zijn als Hitler de oorlog gewonnen had is het verheerlijken van de holocaust. Maar we kunnnen ook doen alsof het naziregime na de overwinning zou stoppen met het creëren van het "perfecte ras".
nu maken we ook alles langzaam kapotquote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef deadprez het volgende:
Hitler is overgegaan op het systematisch uitroeien van Joden; beweren dat de wereld beter af zou zijn als Hitler de oorlog gewonnen had is het verheerlijken van de holocaust. Maar we kunnnen ook doen alsof het naziregime na de overwinning zou stoppen met het creëren van het "perfecte ras".
Ahnuld doet weer mee.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
Remqo, ga je trouwens Terminator Genisys of Ant-Man in de bios zien? komen bijna uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |