quote:
Op kunst?!?!quote:
sjannie doe normaalquote:
Oh.. is wel zo idd.. die termen kwam je daar wel vaak tegen. Nou ben benieuwd wanneer er hier wat komtquote:Op maandag 29 juni 2015 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Te vaak met krachttermen gesmeten en ONZ-mods zijn er klaar mee
kun je mij helpen met engels?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:28 schreef Chloroform het volgende:
waar is iedereen
doet iedereen alsof ze al vakantie hebben en van het mooie weer aan het genieten zijn ofzo
ja kanquote:Op maandag 29 juni 2015 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je mij helpen met engels?
Yes, we can.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je mij helpen met engels?
ach, onderlinge strijd hoort er ook beetje bij. Ik bedoel, het zijn wel roidragers ehquote:Op maandag 29 juni 2015 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Gaat er juist meer om dat zij deze sc altijd zo erg en kut vonden als ik dat zo las daar... dus het zou raar zijn als men naar hier uitwijkt
roidragers? sexy? ik denk dat wij een andere gymtopic bedoelenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ach, onderlinge strijd hoort er ook beetje bij. Ik bedoel, het zijn wel roidragers eh
sexy roidragers, dat dan weer wel
quote:
godsammequote:
sorry meesteres jufquote:
kan toch..quote:Op maandag 29 juni 2015 14:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Op kunst?!?!dan ben je toch echtbeen kneus
Zeg het nou niet!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:35 schreef Chai het volgende:
Maar straks gaan ze hier kanker zeggen en gaat deze SC ook dicht
research has been done to determine whether the management is functioning properlyquote:
8.3 staan en weten dat je tovh nooit een 9 zal staan. Dus toen dacht ik; laat ook maarquote:
Oeh, het ging trouwens over jouw tijdquote:
de industriële revolutie?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeh, het ging trouwens over jouw tijd![]()
![]()
niet gelezen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
bah wat lelijk:
http://nos.nl/artikel/204(...)an-twee-miljard.html
De romantiekquote:
oh ja, echt iets voor mijquote:
He shit, mn kloon is bekend nuquote:
Betrapt Gquote:
Nah, het ging over massaquote:
Maar dat kam toch onmogelijk serieus zijn..? Het is dat ik ook vaak stoei met mn broertje, maar je kan tovh niet denken dat hij daar werkelijk opgevonden van wordtquote:
ze worden steeds jonger dat ze daar mee beginnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar dat kam toch onmogelijk serieus zijn..? Het is dat ik ook vaak stoei met mn broertje, maar je kan tovh niet denken dat hij daar werkelijk opgevonden van wordt
kweeniequote:Op maandag 29 juni 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar dat kam toch onmogelijk serieus zijn..? Het is dat ik ook vaak stoei met mn broertje, maar je kan tovh niet denken dat hij daar werkelijk opgevonden van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |