In die eerste had je nog niet in je broek geplast en in de derde was je neus eraan gewendquote:Op maandag 29 juni 2015 09:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wijze wise, verklaar mij, waarom stonken de eerste en derde trein dan niet?
Net droeg ik nog een luier?quote:Op maandag 29 juni 2015 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
In die eerste had je nog niet in je broek geplast en in de derde was je neus eraan gewend
Eerst begon je te pissen, 2de begon je het te ruiken en in de 3rde rook je het niet meer omdat je dan gewent bent aan de geur. (wat je ook hebt als je parfum op hebt, dat ruik je na een tijdje ook niet meer)quote:Op maandag 29 juni 2015 09:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wijze wise, verklaar mij, waarom stonken de eerste en derde trein dan niet?
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
In die eerste had je nog niet in je broek geplast en in de derde was je neus eraan gewend
Het is altijd een anderquote:Op maandag 29 juni 2015 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Onoriginele verklaring dus ik neem hem niet aan en blijf er van overtuigd dat dit zondagavond stapavond achterblijfselen van iemand waren.
is de enige verklaringquote:Op maandag 29 juni 2015 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Onoriginele verklaring dus ik neem hem niet aan en blijf er van overtuigd dat dit zondagavond stapavond achterblijfselen van iemand waren.
Als ik zulke geuren zou produceren zou ik mezelf opsluiten in het ziekenhuis tot iemand me geholpen heeftquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik zulke geuren zou produceren zou ik mezelf opsluiten in het ziekenhuis tot iemand me geholpen heeft.
naar rozenquote:
voor mij wel, maar minder dan jamesdeanquote:
badassquote:Op maandag 29 juni 2015 12:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
3 uur durende kunsttoets waar ik niks voor heb gedaan
ik las kuttoetsquote:Op maandag 29 juni 2015 12:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
3 uur durende kunsttoets waar ik niks voor heb gedaan
Iedereen is doodquote:Op maandag 29 juni 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
zijn er weer mensen geband? of ligt iedereen voor pampus in de zon?
nou enquote:Op maandag 29 juni 2015 14:14 schreef HPLC het volgende:
Gym is dicht en gaat voorlopig niet meer open
Mooi, kunnen we vmsdkr deze kant op lokkenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:14 schreef HPLC het volgende:
heb je een oogje op hem?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we vmsdkr deze kant op lokken
Ja, hij is het snoepje van de week.quote:
Ben ook nu al klaarquote:
Ja en hij is ripped as fuckquote:Op maandag 29 juni 2015 14:20 schreef HPLC het volgende:
Iemand met een username bestaande uit medeklinkers is natuurlijk meer dan welkom hier
Huh? waarom?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:14 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |