jij ontvangt. No homo.quote:
Is wat stroef wel.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij ontvangt. No homo.
Ik beloof dat ik spuug zal gebruiken.
bijt maar in het kussen ofzoquote:
Ja he.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:05 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Mooi uitzicht altijd bij de douches in de sauna..
Tips v.w.b. sauna's zijn welkom.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:05 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Mooi uitzicht altijd bij de douches in de sauna..
Als we nou even meer gaan posten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:32 schreef jodelahity het volgende:
Wel leuk dat iemand zoveel vertrouwen in het topic heeft dat ie alvast doet alsof het een reeks is, #1
ik herken de potentie van het topicquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:32 schreef jodelahity het volgende:
Wel leuk dat iemand zoveel vertrouwen in het topic heeft dat ie alvast doet alsof het een reeks is, #1
duidelijk een lange termijn visiequote:
Ga zo door.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ben er al druk mee bezig. Dit is al mijn 2e post hier zelfs.
DM ze dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:53 schreef Questular het volgende:
Dit topic heeft wel een Seto, Deuce, Sapstengel, Awesome,C_C, Etha etc etc nodig
Misschien praten we zo nog een meid de sauna in als we maar genoeg posten.quote:
Het is wel heet nu hoor in een sauna.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Misschien praten we zo nog een meid de sauna in als we maar genoeg posten.
Lekker man. Geniet ervan!quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:52 schreef Fylax het volgende:
Jongens, ik zit weer lekker in een bubbelbadje.
Ja, als er iets is dat vrouwen niet kunnen weerstaan, is het wel FOK!-posts. Tong80 verdrinkt ondertussen in de pussy.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Misschien praten we zo nog een meid de sauna in als we maar genoeg posten.
Bohhhh.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, als er iets is dat vrouwen niet kunnen weerstaan, is het wel FOK!-posts. Tong80 verdrinkt ondertussen in de pussy.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij hoort in de vrouw te gaan, niet andersom...
Geen idee, is het Grieks ja? Heb het gewoon ooit bedacht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waar komt jouw naam eigenlijk vandaan? Is dat een verwijzing naar het Grieks?
Fylax is een transliteratie van het Griekse φύλαξ, wat 'bewaker' betekent.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee, is het Grieks ja? Heb het gewoon ooit bedacht.
Oh lol, nooit geweten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fylax is een transliteratie van het Griekse φύλαξ, wat 'bewaker' betekent.
Het klinkt meer als een geslachtsziekte.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fylax is een transliteratie van het Griekse φύλαξ, wat 'bewaker' betekent.
Profylactica zijn er juist om geslachtsziekten te voorkomen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het klinkt meer als een geslachtsziekte.
Een schema nodig hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:41 schreef Dimachaerus het volgende:
weet iemand een goeie 5 dagen schema voor me?
zonder aparte leg day, wil wel benen trainen maar niet een workout specifiek voor benen
mn armen lopen achter ook
Disregard females, acquire aesthetics - Aziz Sergeyevich Shavershianquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een schema nodig hebben.Niet iedere dag benchen totdat alle chicks weg zijn.
Waarom specifiek een 5-daags schema?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:41 schreef Dimachaerus het volgende:
weet iemand een goeie 5 dagen schema voor me?
zonder aparte leg day, wil wel benen trainen maar niet een workout specifiek voor benen
mn armen lopen achter ook
Ik begrijp dat die onder de grond liggende zak botten t.g.v. cocaïnegebruik in een Thaise sauna nog steeds geadoreerd wordt?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Disregard females, acquire aesthetics - Aziz Sergeyevich Shavershian
Goed album.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:21 schreef pinman het volgende:
Ik ben nu het album Drones aan het luisteren.
de afgelopen periode deed ik push pull 4 daagsquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom specifiek een 5-daags schema?
Wat was je schema de afgelopen periode?
WOWquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Weet je hoe het voelt om jouw posts dagelijks te lezen
hey sanderquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:53 schreef Questular het volgende:
Dit topic heeft wel een Seto, Deuce, Sapstengel, Awesome,C_C, Etha etc etc nodig
Ik gooi er geen water meer op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:42 schreef jodelahity het volgende:
Kan je iets minder water erop gooien pinman, wordt wat te benauwd zo.
gewoon scheveningen pakken, daar ben ik misschien ook te vindenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is toevallig, ik zoek nog een leuk buitenzwembad om morgen in te dobberen, ergens in Zuid-Holland. Iemand tips?
Nah, Scheveningen is kut. Plus: files. Er zitten een hoop buitenbaden met ligweides hier in de buurt, het wordt er zo één.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gewoon scheveningen pakken, daar ben ik misschien ook te vinden
burgerlijk, lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, Scheveningen is kut. Plus: files. Er zitten een hoop buitenbaden met ligweides hier in de buurt, het wordt er zo één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |