Meen je dit serieus?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef Kassamiep het volgende:
Waarom is het dan fout van haar om aan die anderen te vragen om niet alleen te lopen zeiken maar ook iets concreets te doen ?
Natuurlijk. Het is een volmaakt redelijk standpunt.quote:
vervelend voor de pro-life movement dat ze vrouwen die abortus plegen kunnen afschilderen als op geld beluste kindermoordenaars? Mwa...quote:Op zondag 28 juni 2015 22:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een volmaakt redelijk standpunt.
Nogal vervelend voor de prolife beweging natuurlijk; want dit schept een precedent - maar ze heeft volkomen gelijk.
Het is meer dat ze eisen dat deze gestoorde vrouw niet de baas mag zijn over andermans lichaam, aangezien ze de foetus als mens beschouwen, maar je moet vooral niet je tegenstanders willen begrijpen als je ze als demonen wil afschilderen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo ?
Zij wil slechts een abortus, zonder gedoe of wat dan ook.
Anderen willen echter dat ze geen abortus pleegt en vallen haar daar op allerlei manieren mee lastig; tot en met eisen dat ze geen baas mag zijn van haar eigen lichaam.
Waarom is het dan fout van haar om aan die anderen te vragen om niet alleen te lopen zeiken maar ook iets concreets te doen ?
Chantage is nooit redelijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een volmaakt redelijk standpunt.
Nogal vervelend voor de prolife beweging natuurlijk; want dit schept een precedent - maar ze heeft volkomen gelijk.
Wat als ik je dat geef nadat je het wel gedaan hebt?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:15 schreef Twiitch het volgende:
Ik ga zelfmoord plegen, als de NS me 10.000¤ geeft dan doe ik het niet op het spoor.
Nee nee, vooraf betalen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat als ik je dat geef nadat je het wel gedaan hebt?
Wel alleen aan jou persoonlijk he! LOL.
De uitvinding van het wiel?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik herinner me dit verhaal jaren geleden, maar dan met:
-kerst
-konijn
-100.000 dollar of de pan in
...
We hebben het hier niet over Nederland he?quote:
72 uur wachten vind jij een slechte ontwikkeling?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:15 schreef erodome het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over Nederland he?
In Amerika is er een sterke anti abortus lobby, die hebben dus een verandering in de wetten voor elkaar gekregen. Die wachttijd. Maar als ze de kans krijgen verbieden ze abortus compleet.
Dat deze wet erdoor komt is geen goed teken, een beetje meer aandacht dat het land dat de voorvechter van vrijheid zou zijn om grotendeels religieuze redenen bezig is met het recht op abortus terug te draaien is niet verkeerd.
Als je voor het recht op abortus pleit, dan ben je een vuige feminist natuurlijk. Baren zullen ze!quote:Op zondag 28 juni 2015 23:53 schreef Leandra het volgende:
Waarom wordt ze zowel in de TT als de OP door TS een feminist genoemd? Wat heeft feminisme er in hemelsnaam mee te maken?
Riiiiiiight ....quote:Op zondag 28 juni 2015 21:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zij wil het kind dan ook niet, want ze kan er niet voor zorgen. Maar ze wordt van alle kanten gepusht om het TOCH te houden. Dus vindt ze het niet meer dan redelijk dat die pushers niet alleen maar pushen maar ook een financiėle bijdrage gaan leveren zodat het kind straks nog een beetje een plezierig leven kan hebben.
Een zeer nobele en liefhebbende insteek. Die natuurlijk ook bedoeld is om de hypocrisie van de pro-life beweging aan de kaak te stellen.
Meestal maak je een afspraak voor een abortus, het is niet alsof je binnenloopt en gelijk kunt gaan liggen om geholpen te worden, dus daar heb je je bedenktijd al.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:49 schreef probeer het volgende:
[..]
72 uur wachten vind jij een slechte ontwikkeling?
Ik bedoel, baas in eigen buik en alles, prima. Maar iemand minimaal 3 dagen bedenktijd opleggen voordat je die persoon helpt om een potentieel leven afbreekt, vind ik toch eigenlijk wel een hele redelijke eis.
Als ik je posts lees krijg ik bijna het idee dat je voornamelijk tegen deze verandering bent omdat hij bedongen is door fanatiek religieuze pro-lifers, ipv tegen de wachttijd an sich?
Oh, vandaar dat abortus in zeer conservatieve landen, waar vrouwen amper rechten, laat staan een stem hebben, niet voorkomt.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je voor het recht op abortus pleit, dan ben je een vuige feminist natuurlijk. Baren zullen ze!
Aangezien dat mens al klaagt over 3 dagen wachten in sommige staten moet jij Nederland wel heel erg haten als een anti vrouw plek toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:15 schreef erodome het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over Nederland he?
In Amerika is er een sterke anti abortus lobby, die hebben dus een verandering in de wetten voor elkaar gekregen. Die wachttijd. Maar als ze de kans krijgen verbieden ze abortus compleet.
Dat deze wet erdoor komt is geen goed teken, een beetje meer aandacht dat het land dat de voorvechter van vrijheid zou zijn om grotendeels religieuze redenen bezig is met het recht op abortus terug te draaien is niet verkeerd.
Dat weet ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal maak je een afspraak voor een abortus, het is niet alsof je binnenloopt en gelijk kunt gaan liggen om geholpen te worden, dus daar heb je je bedenktijd al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |