Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hahahahahquote:Op zondag 28 juni 2015 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Damn, cizkek gegoogled en het lijkt lekkir
Ja ik dacht al, ik las op een afbeelding "cheese cake" en dacht wtfquote:Op zondag 28 juni 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
cizkek is gwn cheesecake op zn turks.
fucking
cizkek lmao
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wilde je aand8 en dat is gelukt. Nu kun je je weer op anderen richten.
quote:
Pandan is die groene. Gruwelijk lekker men. Zit helaas aan mn kcal voor vandaag anders ging ie opquote:Op zondag 28 juni 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
cizkek is gwn cheesecake op zn turks.
fucking
cizkek lmao
Is gewoon beleefd zijn. Van huis uit geleerd.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar stoer hier, terwijl je privé poeslief doet. Pannekoek.
Ik hou mn mond verder wel om je stoere imago niet aan te tasten.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is gewoon beleefd zijn. Van huis uit geleerd.
Hoelang is je haar? Hoe heb je het geknipt?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Krullies, hoe zorgen jullie ervoor dat jullie haar niet "plat" wordt aan de bovenkant van je hoofd? Mijn haar is best lang en zwaar waardoor het naar beneden uitzakt en geen volume meer is aan de bovenkant (wortelgedeelte, je weet wel)
Agressiefquote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou mn mond verder wel om je stoere imago niet aan te tasten.
Halverwege m'n rug, als ik het stijl komt het bij m'n onderrug. Ik heb het niet in laagjes laten knippen anders krijg ik een halve afroquote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoelang is je haar? Hoe heb je het geknipt?
Heb ik een stoere imago? Coolquote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou mn mond verder wel om je stoere imago niet aan te tasten.
Ik ga je toch laagjes adviseren. Hoe was je je haar en wat doe je erna qua drogen en stylen.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halverwege m'n rug, als ik het stijl komt het bij m'n onderrug. Ik heb het niet in laagjes laten knippen anders krijg ik een halve afro
Hmmquote:Op zondag 28 juni 2015 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga je toch laagjes adviseren. Hoe was je je haar en wat doe je erna qua drogen en stylen.
Welke shampoo en conditioner en hoe vaak was je t?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmmdan laat ik het maar in laagjes knippen in Turkije, Nederlandse kappers verpesten mijn haar. Ik was het 2 keer met shampoo en conditioner op de puntjes. Daarna laat ik het drogen aan lucht en als die halfdroog is zeg maar doe ik er mousse in zodat het niet pluist.
Momenteel eentje van Garnier, fructis of zo. En daarna gebruik ik een van Yves Rocher, tegen roos of zo maar het maakt je haar superzachtquote:Op zondag 28 juni 2015 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke shampoo en conditioner en hoe vaak was je t?
Pas maar op met Turkse kappers. Knippen teveel.
Zit daar siliconen in? Je wast je haar te vaak. Daarnaast is het beter je haar te stylen dus model te geven als het nat is.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Momenteel eentje van Garnier, fructis of zo. En daarna gebruik ik een van Yves Rocher, tegen roos of zo maar het maakt je haar superzacht. Conditioner van Aussie "Miracle Moist". Ik was het zo'n 3 x per week, maar als het echt 25+ graden is dan doe ik het bijna elke dag
Ik vind die stugheid niks, maar het klopt inderdaad dat je krullen dan beter uitkomen. Trouwens, geen idee of er siliconen in zitten. Wat voor shampoo/conditioner gebruik jij dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm. Krullen en zacht haar is toch 3 x niets? Ik hou mijn haar graag wat harder zo blijven mn krullen beter.
Kijk eens op de ingrediëntenlijst? zie je iets eindigen op cone?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind die stugheid niks, maar het klopt inderdaad dat je krullen dan beter uitkomen. Trouwens, geen idee of er siliconen in zitten. Wat voor shampoo/conditioner gebruik jij dan?
Volgensmij prima hoor. Ik zoek ook nog een oplossing voor mijn krullen, zijn meer pluis dan krullen nuquote:Op zondag 28 juni 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Is 3 x per week je haar wassen ook te veel ? Ik heb een beetje smetvrees namelijk
Picsquote:Op zondag 28 juni 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
o my gawd me sushi is net gekomen en ziet er zo lekker uit. Ik kan niet wachten duurt nog lang
Nee. Krullen moet je gewoon niet te vaak wassen. 2 x pw is zat.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Volgensmij prima hoor. Ik zoek ook nog een oplossing voor mijn krullen, zijn meer pluis dan krullen nu
Weer wat geleerdquote:Op zondag 28 juni 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Krullen moet je gewoon niet te vaak wassen. 2 x pw is zat.
En Free kick = frikikquote:Op zondag 28 juni 2015 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Cizkek. Net zoals dat ze tegen "panick attack" "panik atak" zeggen
Mijn haar wordt heel snel vettig, dus geen optie.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Krullen moet je gewoon niet te vaak wassen. 2 x pw is zat.
Dat komt door die troep die jullie gebruikenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mijn haar wordt heel snel vettig, dus geen optie.
Overigens zware koorts nu. Niet fijn.
Seftali?quote:Op zondag 28 juni 2015 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
http://imgur.com/LUmTLKW
Weet iemand hoe dit heet?
HAHAHAHAHAH ik ben slechtste in herkennen van fruit. Az kalsin zeg ik nog banaan tegen aardbeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
22:14 hofstadquote:
Nope. Maar heb nauwelijks iets gegeten vandaag vanwege griep.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vast jij? Omg ben echt de enige hier.
Och arme jij. Ik denk alleen niet dat Iskender gaat bijdragen. Eet fruit en drink veel. Zal je beter doenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nope. Maar heb nauwelijks iets gegeten vandaag vanwege griep.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 28 juni 2015 22:31 schreef Crip het volgende:
Ik zit zooooooooooooooooooo vol he.
[ afbeelding ]
eckt cliché turk jijquote:Op zondag 28 juni 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil huilen. Morgen weer werken. Moet een rijke man vinden en niet meer werken.
Heb wel een tatta voor jequote:Op zondag 28 juni 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil huilen. Morgen weer werken. Moet een rijke man vinden en niet meer werken.
Jeetje Crip, je overvalt me.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Grappig, slim, nerdy vind ik ook wel leuk. Niet zo nep nerdy 'kijk ik heb een nerdbril op''. Gewoon echt skyrim, WoW, LoL, comic liefhebbers. Netjes gekleed, geen neppe gucci, prada of die mocro/turken merken.
Dat is het eigenlijk.. en als het op uiterlijk aan komt ben ik niet zo specifiek ik vind een baardje leuk en lang.
telegram?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:53 schreef Che_ het volgende:
Hoe fix ik dat ik geen pop-up krijg van whatsappberichten op android? Sinds die lalapop update
Begrijp zulke ouders niet.quote:Aan de mensen die aan de ramadan doen. Kunnen jullie je kinderen opvoeden zodat ze snachts geen geluidsoverlast veroorzaken. De hele nacht schreeuwen en herrie maken in het park. Er zijn ook mensen die gewoon vroeg op moeten om te werken. Ik kom toch ook niet voor jullie deur herrie maken morgenochtend om 6.40 uur. Ik kan best begrip hebben voor jullie gewoontes maar laat mij wel van mijn nachtrust genieten.
quote:Op maandag 29 juni 2015 04:09 schreef xaban06 het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die last heeft van noord Afrikanen tijdens de ramadan.
[..]
Begrijp zulke ouders niet.
als ze accentloos Nederlands zouden spreken zou ik je gelijk geven, dat is helaas niet zo, ze spreken onderling geen Nederlands, ook niet Turks, misschien zijn het chinezen?quote:Op maandag 29 juni 2015 04:18 schreef hont12 het volgende:
[..]Je kan ook echt ruiken dat het Noord-Afrikanen zijn ja
Want al het straattuig is Noord-Afrikaans
Sneuneus
Gast, moet je nou echt je emoties kwijt op een forum?quote:Op maandag 29 juni 2015 04:09 schreef xaban06 het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die last heeft van noord Afrikanen tijdens de ramadan.
[..]
Begrijp zulke ouders niet.
Ik bel liever de politie vanuit mijn warme bed.quote:Op maandag 29 juni 2015 04:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gast, moet je nou echt je emoties kwijt op een forum?
Als je ballen hebt fix je het zelf en spreek je ze aan. Ohnee, liever op een forum kwijt.
Pussy
Bel ze.quote:Op maandag 29 juni 2015 04:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bel liever de politie vanuit mijn warme bed.
Vooral door fokken.quote:Op maandag 29 juni 2015 07:53 schreef Opsonisatie het volgende:
4% batterijen ik ben nog op school tot 11
Samsung hebben. Lekker fokkend a/h werkquote:Op maandag 29 juni 2015 09:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
voordeel van het hebben van een kleine tablet
Waar is datquote:Op maandag 29 juni 2015 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ijskoud hier. Ik loop rond in een wollen vest.
Water met beetje zout erin drinken volgende keer. Niet al te veel anders krijg je juist dorst.quote:
Groningenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meest noordoostelijkste punt van NL bijna 😂
Moet wel heel koud zijn dan, want nederland is echt grootquote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meest noordoostelijkste punt van NL bijna 😂
Nein bbyquote:Op maandag 29 juni 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja provincie, maar ik woon niet in stad Groningen. Jij was van Amsterdam toch?
Zonder grapjes, hierzo is het altijd anders dan rest van Nederland. Ging het 's winters sneeuwen overal, behalve hierquote:Op maandag 29 juni 2015 16:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet wel heel koud zijn dan, want nederland is echt groot
Nog 11 dagenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen laden hun auto's hier in om naar Turkije te gaan. Summerfeelings.
Ik ga met het vliegtuig naar Adana. Andere plaatsen bezoeken doen we later in de vakantie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan naar Adana? Of gaan jullie ook nog andere plaatsen bezoeken
Ik vond gisteren (maandag) wel lastig. Komt ook deels door de vermoeidheid en het slaapgebrek.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
Ondanks de hitte vind ik zomer relaxter dan winter tijdens ramadan
nigga jij bent gekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
Vet lange dagen welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
Dan ben je juist meer buiten... Je hebt sneller dorst... De dagen zijn veel langer, dus langer vasten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
In de zomer daarentegen heb je meer drang naar water.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar in de winter heb je meer trek. Ook om de kou te doorstaan
Verwaming? Kleding? Of werk je in de bouw, of een andere sector waar je veel buiten bent?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar in de winter heb je meer trek. Ook om de kou te doorstaan
Hoe bedoel je reizen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:41 schreef darkmond het volgende:
Ik ben aan 't reizen... Dus moet straks sowieso m'n vasten verbreken. Als ik er niet kom vast ik wel gewoon door.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In de zomer daarentegen heb je meer drang naar water.
Na een hele dag niet eten is dat toch ontzetten goor in je maag?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uh, soort van soep gemaakt van yoghurt en munt en rijst. Het is zooo lekker.
Nope, je hebt meer over het verzuren van je maag toch? Niet echt, doordat er ook ja biber en olie in zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na een hele dag niet eten is dat toch ontzetten goor in je maag?
Warme yoghurt is op elk moment goor in je maagquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na een hele dag niet eten is dat toch ontzetten goor in je maag?
Heb dat wel altijd nedense. D8 ia normaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, je hebt meer over het verzuren van je maag toch? Niet echt, doordat er ook ja biber en olie in zit.
Heb je weleens ayranli corba gegetenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Warme yoghurt is op elk moment goor in je maag![]()
Is logisch ama mijn oma maakt het lekkerrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ken het niet.. Maar plaatjes op google geven me al bijna kotsneigingen![]()
Haha, annem yapmisti waardoor het gwn lekker is. Zonder grapjes, oma's/moeders maken eten veel lekkerder dan dat je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is logisch ama mijn oma maakt het lekkerrrrrrrrr![]()
Haar handen geven geur en kleur aan het eten
Mogen jullie geen water? Ook niet als het 30 graden is?quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:17 schreef A_Valbuena het volgende:
Succes iedereen in deze hittegolf, moge Allah ons bijstaan
quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mogen jullie geen water? Ook niet als het 30 graden is?
Nou ja, tis wel zo. Je eet/drinkt toch niet?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:06 schreef A_Valbuena het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 juli 2015 09:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mogen jullie geen water? Ook niet als het 30 graden is?
[/quote![]()
Nee maar je mag wel kauwgom want dat eet of drink je toch niet?
Ja wel, je maakt meer speeksel aan dat je doorslikt. En zelfs in kauwgom zit er vocht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, tis wel zo. Je eet/drinkt toch niet?
Draaft een beetje door om speeksel te vergelijken met voedsel en water. Immers speeksel lest geen dorst.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, je maakt meer speeksel aan dat je doorslikt. En zelfs in kauwgom zit er vocht.
Maar in kauwgom zit ook vochtquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Draaft een beetje door om speeksel te vergelijken met voedsel en water. Immers speeksel lest geen dorst.
Zitten toch allemaal suikers in?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, tis wel zo. Je eet/drinkt toch niet?
Oh ja want jij weet dingen zo goed he Che?.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij moet kauwgom nemen om te leven?
Vandaar je username
Ben je matties met onze fok jihadist?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:49 schreef A_Valbuena het volgende:
Zuurstof kan je toch sowieso niet vergelijken met kauwgom.
Als ik vandaag niet moest werken had ik geen stap buiten de deur gezet. Laat ik nou net vandaag heen en terug naar België moeten rijden. Overduidelijke tip aan alle vastenden: ga niet (vrijwillig) uit huis want die zon kent echt geen genade
Wat?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je matties met onze fok jihadist?
Onzin joh. Kom met mij mee ik haal je wel nr binnen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:36 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Daar moet je 3 maanden van tevoren reserveren anders is er geen plek
En dan? Ga je vervolgens op de grond zitten?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onzin joh. Kom met mij mee ik haal je wel nr binnen.
Ja toch.
Wat ga je in cehennem doen dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Pff wat een hitte. Gister was het tenminste nog koeltjes.
Nice try, maar aangezien je er zo benieuwd naar bent: hopen dat Allah swt al onze zondes gaat vergeven en we elkaar begroeten in Jannah.quote:
Zoals ik zei, hopen dat de zondes vergeven worden en dat ik er dus niet over hoef na te denken. Maarja, zo niet, dat wordt dus branden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat is toch geen antwoord op mijn vraag
Mijn 'amin' heb je sowieso.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, hopen dat de zondes vergeven worden en dat ik er dus niet over hoef na te denken. Maarja, zo niet, dat wordt dus branden.
Dat heb je goed gezien ja, hij bepaalt, niet ik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij zegt toch altijd Allah is vergevingsgezind en hij bepaalt?
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)an-imam-gezang.dhtmlquote:Het geheim van In de wekelijkse showrubriek Het Geheim Van... vragen we celebrities een boekje open te doen over hun verslavingen, gekke gewoontes en andere dingen die we nog niet van hen weten. Deze week een opmerkelijke bekentenis van Viva España-zangeres Imca Marina (73).
Het medisch team heeft me uiteindelijk zeker 4 liter Turks bloed moeten toedienen
Imca Marina
Het jaar 2014 stond voor zangeres Imca Marina vooral in het teken van herstel. De roodharige vocaliste werd in maart getroffen door een zware hartaanval terwijl ze in de Turkse badplaats Antalya was voor een serie optredens. De artsen van het Turkse ziekenhuis wilden haar in eerste instantie dotteren, maar dat ging niet meer omdat Imca's aderen voor 90 procent waren dichtgeslibd. Dus onderging ze een meervoudige bypassoperatie die vele uren duurde.
Turks bloed
Die noodzakelijke ingreep hielp Imca weer op de been, maar zorgde ook voor een ietwat merkwaardige verandering in de 'bovenkamer' van de Viva España-zangeres. ,,Tijdens de operatie ben ik veel bloed verloren,'' blikt de Groningse diva terug op een dieptepunt in haar bestaan. ,,Het medisch team heeft me uiteindelijk zeker 4 liter Turks bloed moeten toedienen. Anders was ik er waarschijnlijk niet meer geweest.'' Sinds ze deels Turks bloed door haar aderen heeft stromen, heeft Imca het gevoel dat ze opeens meer dan ooit van oosterse dingen houdt.
,,Het is een opmerkelijk geheimpje,'' haast de zangeres zich te zeggen. ,,Voor de operatie vond ik het gezang van imams vanaf moskee-minaretten best een beetje irritant. Maar sinds ik ontwaakte uit mijn narcose vind ik dat juist prachtig. Er gaat iets heel geruststellends vanuit.'' Imca heeft nog een effectje bespeurd na de transfusie. ,,Ook de lucht van geroosterde kebab vind ik opeens heerlijk. Ik begrijp werkelijk niet hoe dat kan. Toch is het zo.''
Engelen
Imca zegt in Turkije 'engelen op de schouder' te hebben gehad. Zij gelooft heilig in de aanwezigheid van onzichtbare fenomenen die haar beschermen. Heel soms, zo stelt de zangeres, zijn die engelen even zichtbaar. Ze doelt op Leger Des Heils-soldate Majoor Bosshardt (1913-2007): een vrouw met wie ze regelmatig optrok en die ze erg bewondert. Recent bracht Imca zelfs een single uit die is opgedragen aan de majoor. ,,Ik vond haar charismatisch, ze ging gewoon in de kou naar de mensen toe, was moedig, zeker niet bang uitgevallen en wars van valse opsmuk. Je zou kunnen zeggen dat ik, wat karaktereigenschappen betreft, enigszins op haar lijk.''
Imca geeft terzijde nog maar een geheimpje prijs. ,,Majoor Bosshardt 'leeft' nog. In heb de laatste tijd Amsterdammers gesproken die haar zagen lopen in het zwart. Vreemd, kennelijk zijn er mensen die haar nog altijd zien. Eng is dat niet. Tijdens haar leven deed ze veel goed werk, en nog altijd is ze kennelijk de engel van de nacht,'' aldus de zangeres die benadrukt de heilsoldate na haar overlijden zelf nooit te hebben gezien. ,,We zullen zien of ze zich ook aan mij zal tonen. Ik hoop het, diep in mijn hart, wel.''
Nu, ongeveer 9 maanden na haar hartaanval in Turkije, voelt Imca zich 'naar omstandigheden weer goed'. ,,Ik moet erg op mezelf letten, maar niemand zal me horen klagen. Optreden doe ik nog steeds, maar er zijn momenten dat ik even op de rem moet trappen. Dat neem ik maar op de koop toe. Ik heb vreselijk, maar dan ook vreselijk veel geluk gehad.''
Gezien ze over engeltjes op haar schouder en liefde voor de Ezan heeft na een bloedtransfusie, weet ik dat nog niet hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, dat van Imca Marina had ik ook vorig jaar gelezen! Top hoe gezonheidszorg in Turkije vooruit gaat in vergelijking met Nederland.
Doe je* dat dan niet? Hoor elke avond iemand meeblèren op Jan Smittos en een hutspotgeurtjequote:Op woensdag 1 juli 2015 16:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien ze over engeltjes op haar schouder en liefde voor de Ezan heeft na een bloedtransfusie, weet ik dat nog niet hoor.
Straks ga ik Jantje Smit luisteren en hutspot eten na een bloedtransfusie hier
Niet zo aanstellenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Maroon 5 heeft het voorspeld: "This summer is gonna hurt like a motherf**ker."
Pff, vasten in Kahraman Maras bij 43 graden: check. Of heb je het over de bombardementenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen
Wees blij dat je niet in het m-o bent.
Try 53 gradenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pff, vasten in Kahraman Maras bij 43 graden: check. Of heb je het over de bombardementen
Medelijden met de ouderen in Nederland die de hitte niet gewend zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Try 53 graden
Bij jou is het trouwens het minst erg
[ afbeelding ]
Ja, zeker.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Medelijden met de ouderen in Nederland die de hitte niet gewend zijn.
Enorme sneaky poll heb je.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:52 schreef darkmond het volgende:
Iedereen janken zegValt wel mee allemaal, en ja ik ben helft van de dag buiten geweest.
Wordt nog warmer dus... Zet je schrap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:00 schreef A_Valbuena het volgende:
Zo, dit was denk ik wel toch de moeilijkste dag tot nu toe
I know, I knowquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wordt nog warmer dus... Zet je schrap.
Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om binnen te vastenquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:53 schreef xaban06 het volgende:
Mwa moeilijk moeilijk. Het was/is warm ja, maar zolang je binnen zit merk je daar niet veel van.
We kunnen Scheveningen onveilig maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:42 schreef zarGon het volgende:
Beetje langs de kust lopen en de buurt onveilig maken met je zonnepitten, jatog.
Net Hans en Grietje, maar dit keer vind je de weg naar huis terug door de zonnepitjes te volgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:42 schreef zarGon het volgende:
Beetje langs de kust lopen en de buurt onveilig maken met je zonnepitten, jatog.
Altijd een terechte klacht dit inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:40 schreef zarGon het volgende:
Door het weer mis ik Turkije. Daar leeft het in de avonden ten minste. Het weer in de late avond en nu is wel weer voor gezelligheid, maar helaas is het dood in Nederland na 18.00 uur..
Zijn er nog aanmeldingen geweest voor de iftar-meet?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We kunnen Scheveningen onveilig maken.
Je bent de enige.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn er nog aanmeldingen geweest voor de iftar-meet?
Ik werd geblokkeerd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn er nog aanmeldingen geweest voor de iftar-meet?
Aansteller.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef superniger het volgende:
Hoe houden jullie het vol in deze hitte?
Dat lijkt me echt onmogelijk.
Ik leef in de schaduw momenteel met een coldpackquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef superniger het volgende:
Hoe houden jullie het vol in deze hitte?
Dat lijkt me echt onmogelijk.
En laatst moest je nog een trui aan 😂quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik leef in de schaduw momenteel met een coldpack
Is het een vijftiger met kort en pittig kapsel, diepe decolleté en rode, aangebrande huid?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Buurvrouw had foundation op, het druipt gewoon van haar gezicht af ew
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het een vijftiger met kort en pittig kapsel, diepe decolleté en rode, aangebrande huid?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:27 schreef Kauai het volgende:
'Mag je ook met deze temperaturen echt geen water?'
'Nee'
'Oh, maar ik zou gewoon drinken hoor. Dit kan toch niet, je droogt jezelf uit zo. Een slokje kan toch wel?'
Serieusquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
In Arnhem hagelde het.
Zo groot als ijsklontjes.
En doorschijnend.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel een grappig gezicht..al die bijna naakte mensen op de fiets in stortregen
Heb je de Oreo ijsjes al geprobeerd? Hoorde dat het enorm goor is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:38 schreef A_Valbuena het volgende:
Had in de middag nieuw ijs gezien in de ah (professor grunschabel ofzo) dus dacht neem er 2 mee. Blijkt t fucking smerig te zijn heb ze gewoon weggegooid. Onzin is nog duurder dan B&J ook
Ik verheugde me zo op ijs vandaag
Heb er nog 3 in de koelkast liggen haha. Ze zijn niet vies ofzo, alleen heel sterk. Je krijgt er ook echt super veel dorst van. Ze doen me een beetje denken aan die mars ijsjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je de Oreo ijsjes al geprobeerd? Hoorde dat het enorm goor is.
Dorst krijgen van ijs? Dat hoor ik voor het eerstquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:46 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Heb er nog 3 in de koelkast liggen haha. Ze zijn niet vies ofzo, alleen heel sterk. Je krijgt er ook echt super veel dorst van. Ze doen me een beetje denken aan die mars ijsjes
De vraag is of je het ijs kan noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dorst krijgen van ijs? Dat hoor ik voor het eerst
Geen fuck aan inderdaad, vond het niet lekker in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je de Oreo ijsjes al geprobeerd? Hoorde dat het enorm goor is.
Cornetto the bestquote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen fuck aan inderdaad, vond het niet lekker in ieder geval.
Geef mij maar vrieslollies. Kun je tenminste goed aan zuigen.
Calippo colaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cornetto the bestdie vrieslollies vind ik zooo vies net als callipo
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vraag me af hoe het zit met seks(neuken/masturberen enz)?Kan men het wel volhouden?
Je hebt dagelijks gewoon een paar uur de tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vraag me af hoe het zit met seks(neuken/masturberen enz)?Kan men het wel volhouden?
Ik slaap om twaalf uur, sta op om kwart over drie, drink 1,5-2 liter water en ga daarna weer naar bed om 3,5u later weer op te staan.quote:
Zoveel water in een korte tijd is niet echt gezond.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik slaap om twaalf uur, sta op om kwart over drie, drink 1,5-2 liter water en ga daarna weer naar bed om 3,5u later weer op te staan.
Mij lukt het dus niet meer op te staan. Maar komt denk ik, omdat ik dagen ervoor niet goed uitgeslapen heb.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik slaap om twaalf uur, sta op om kwart over drie, drink 1,5-2 liter water en ga daarna weer naar bed om 3,5u later weer op te staan.
Ik merk het, moet een paar keer naar de wc voordat ik in slaap val.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoveel water in een korte tijd is niet echt gezond.
Soms eet ik ook een liter aan watermeloen. Dear diarrhea, it's happening again!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik merk het, moet een paar keer naar de wc voordat ik in slaap val.
Dat heb ik met nootjes (pistache en cashew).quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Soms eet ik ook een liter aan watermeloen. Dear diarrhea, it's happening again!
Hoe danquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met nootjes (pistache en cashew).
Paranoten yummmquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik eet er veel en nooit last van. Alleen van die paranoten mag je er niet te veel eten
Als ik teveel van die noten eet, dan kan ik net zo goed overnachten op de wc.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik eet er veel en nooit last van. Alleen van die paranoten mag je er niet te veel eten
Gezond en lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik teveel van die noten eet, dan kan ik net zo goed overnachten op de wc.
Waarom zijn nootjes zo verslavend?
Allemaal al geprobeerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gezond en lekker.
Eet je geroosterd/ongeroosterd, gezouten/ongezouten?
Haha ja! Het trok weg dus er was alleen nog maar een beetje miezerregenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:27 schreef okedoei het volgende:
[..]
Heb je vannacht nog kunnen slapen met dat onweer?
Jepquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ja! Het trok weg dus er was alleen nog maar een beetje miezerregen
Naar de iftar-meet komen en de rekening betalen. ZarGon en ik redden je foto's wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:57 schreef Che_ het volgende:
Zomaar zijn alle foto's en bestanden weg van mijn sd-card. Hoe haal ik dit terug?
Waar is die iftar meet?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naar de iftar-meet komen en de rekening betalen. ZarGon en ik redden je foto's wel.
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naar de iftar-meet komen en de rekening betalen. ZarGon en ik redden je foto's wel.
Is er ooit wel eens een meet doorgegaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Meet gaat niet eens door. Zou eigenlijk volgende week vrijdag zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is er ooit wel eens een meet doorgegaan?
Toen had je hier nog leuke mensen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is er ooit wel eens een meet doorgegaan?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen had je hier nog leuke mensen.
Minus xminator.
Behoeftesquote:
Veel energie!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt dagelijks gewoon een paar uur de tijd.
Negeren.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Behoeftes
[..]
Veel energie!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:57 schreef Che_ het volgende:
Zomaar zijn alle foto's en bestanden weg van mijn sd-card. Hoe haal ik dit terug?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Maar hoe haal ik dit terug? Via mobiel. Je hebt daar bepaalde programmaprogramma's voor toch
Vertel eerst even wat er is gebeurd. Ze zijn vast niet zomaar verdwenen. Welke programma heb je hierboven gebruikt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:11 schreef Che_ het volgende:
Ik had de bestanden teruggevonden via een programma..opeens foutmelding: de timeout-periode van de semafoor is verlopen (? )
Nu doet ie niks meer..alles weg
Ik heb het volgens mij nu helemaal verneukt. Ik had wat bestanden teruggevonden met DiskDigger. Alleen bij 49% kwam ie met error: de timeout-periode van de semafoor is verlopen. Veel dingen geprobeerd maar niks. Toen heb ik van de bestanden die er op stonden (Android, DCIM, Lost.dir) een back-up gemaakt. Was een exFAT en geprobeerd te formatteren naar NTFS. Toen stond er parameter is onjuist. En nou doet ie het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vertel eerst even wat er is gebeurd. Ze zijn vast niet zomaar verdwenen. Welke programma heb je hierboven gebruikt?
Wat je in ieder geval niet moet doen is de sd-kaart blijven gebruiken, dan bestaat de kans dat je bestanden overschrijft.
Hij is nu leeg als FAT32. Even proberen met Recuva. Photorec duurde me te lang (23 uur wachten)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:34 schreef zarGon het volgende:
NEE, WAAROM FORMATTEER JE..
Probeer het even met Recuva (gratis). Als dat niet werkt, kijk er eens met een demoversie van GetDataBack er eens naar.
Herkent je pc de sd-kaart nog? (Kijk via Disk Management / Schijfbeheer.)
Ja weer. Maar nu met iemand met wie ik al heb gewoond in een huurhuis.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:30 schreef Che_ het volgende:
Zouden jullie een huis kopen in NL? Of al gekocht?
Uit welke stad kom je? (van Irak)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:36 schreef Kauai het volgende:
Mijn vader heeft ons huis wel gekocht hier, denk dat ik het zelf ook zou doen later. Tenzij ik werk vind in het buitenland of als Irak ineens opknapt en ik daar heen wil.
Ja, appartement bedoel ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Maar geen eengezinswoning. Ik wil een dikke vette appartement.
Basrah, zuidenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit welke stad kom je? (van Irak)
[..]
Ja, appartement bedoel ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |