jaquote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik was best wel goed 1 tegen 1, ik ben trots op mezelf
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik was best wel goed 1 tegen 1, ik ben trots op mezelf
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Hoe was je date?
quote:Op zondag 28 juni 2015 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben samen de hele avond hand in hand over het strand gelopen. het was heel erg romantisch. ze vroeg toen of ik mee wilde lopen naar haar huis en ze zei ook dat haar ouders weg waren het hele weekend. wij dus aangekomen en ze vroeg of ik binnen wilde komen, en toen bedreven we urenlang de liefde. ik bleef slapen en maakte 's ochtends een paar gebakken eitjes die we samen heerlijk oppeuzelden terwijl we naar het nieuws keken. ik gaf haar een dikke knuffel en zei ''tot de volgende keer'' en gaf haar nog een knipoog toen ik naar buiten liep en de deur sloot.
quote:Op zondag 28 juni 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
dat was mijn droom, in het echt ging het wel redelijk
misschienquote:Op zondag 28 juni 2015 20:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geweldig persoon ben je ook![]()
Maar hebben jullie al gekust?
TT zijn doorgaans toch zwaar overrated, net als OP's.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja of niet inferieur volk met hun inferieure tt's
zeker ook nog watermeloen toe niggerquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme, ik mot douchen. En nu heb ik zin in kip.
maar die van toto gaan over het algemeen nergens overquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
TT zijn doorgaans toch zwaar overrated, net als OP's.
zwembroek dragenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
het is 23 graden en heb het nu al tyfus benauwd, hoe ga ik die hittegolf hendelen
Nee, is niet zo lekker bij bier.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zeker ook nog watermeloen toe nigger
TT hoeven toch ook nergens over te gaanquote:Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar die van toto gaan over het algemeen nergens over
zijn TT's of OP's?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar die van toto gaan over het algemeen nergens over
tuurlijk welquote:Op zondag 28 juni 2015 20:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
TT hoeven toch ook nergens over te gaan
Zwembad vullen met ijsklontjesquote:Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
het is 23 graden en heb het nu al tyfus benauwd, hoe ga ik die hittegolf hendelen
ik ben groot voorstander van gewoon KLB #1 etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
TT hoeven toch ook nergens over te gaan
dan wat? ;squote:Op zondag 28 juni 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als mijn moeder de kamer binnenloopt
jouw mening is irrelevantquote:Op zondag 28 juni 2015 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, boeit mij echt niet wat de TT is
het is chanantquote:Op zondag 28 juni 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ziet ze me in mijn zwembroek
dat is gênant
flikker toch opquote:Op zondag 28 juni 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ziet ze me in mijn zwembroek
dat is gênant
jouw mening is irrelevantquote:Op zondag 28 juni 2015 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, boeit mij echt niet wat de TT is
Dit nog steeds zeggen.quote:
quote mij niet ik had het niet tegen jouquote:
ik wel tegen jouquote:Op zondag 28 juni 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote mij niet ik had het niet tegen jou
Gewoon naast je op een krukjequote:Op zondag 28 juni 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet toch ergens mijn laptop of ps4 kunnen wegzetten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |