Het zelfs verkeerd spellen, erg hequote:Op zondag 28 juni 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen goed plan om inb4 te gebruiken dus
Nee. Ik kan daar iig geen blokkeerknop vinden.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dus dan moet je dus niet op die speciale dm pagina gaan?
iedereen maakt fouten, kan gebeurenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het zelfs verkeerd spellen, erg he
Naar welk gedeelte?quote:
niet naar de dickpics van toto in ieder gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oh, je hebt gelijk. Heel erg bedanktquote:Op zondag 28 juni 2015 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Ik kan daar iig geen blokkeerknop vinden.
Sexy Ettoquote:
is toch sinds de verkiezingsreeks al?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb herman gewoon geblokt hoor, np
Dikke, kleine, onhandige vingertjesquote:
40cm, zoals een echte FOK!-ker natuurlijkquote:
zoietsquote:Op zondag 28 juni 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sexy Etto![]()
![]()
[..]
is toch sinds de verkiezingsreeks al?
je weet wel hoe je jezelf moet verkopen zegquote:Op zondag 28 juni 2015 19:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dikke, kleine, onhandige vingertjes
whehehequote:Op zondag 28 juni 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet wel hoe je jezelf moet verkopen zeg
Die zin doet het altijd goed inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet wel hoe je jezelf moet verkopen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |