kon wel met m'n hoofd tegen de muur beuken toen Pixel daar over begon tijdens onze radio dating showquote:Op zondag 28 juni 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
nee ik weiger die uitgekauwde FOK! termen te gebruiken
Hehehehehihohoh u huhuhuhuquote:Op zondag 28 juni 2015 20:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hont ahahahah kaddd hihihihehehehe
verkopen ze ook zulke zwembaden met stopcontacten erin gebouwd? moet natuurlijk laptop ook op kunnen ladenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon naast je op een krukje
Ik bedoel zo een zwembad:
[ afbeelding ]
gewoon noorderplantsoen tochquote:Op zondag 28 juni 2015 20:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon naast je op een krukje
Ik bedoel zo een zwembad:
[ afbeelding ]
is idd een afknapperquote:Op zondag 28 juni 2015 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kon wel met m'n hoofd tegen de muur beuken toen Pixel daar over begon tijdens onze radio dating show![]()
echt een no-go ho!
whehequote:Op zondag 28 juni 2015 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kon wel met m'n hoofd tegen de muur beuken toen Pixel daar over begon tijdens onze radio dating show![]()
echt een no-go ho!
geen Mac hebbenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
moet natuurlijk laptop ook op kunnen laden
we hadden net al hax gespeeld en dat was met leukere mensenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Toto69 het volgende:
waarom komt er niemand hax gvd we hebben 1 man nodig nog
http://www.haxball.com/?r(...)1adec8af0f79bcfdcd6e
ja wij waren net al bezig maar toen had ik geen zin meerquote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Toto69 het volgende:
waarom komt er niemand hax gvd we hebben 1 man nodig nog
http://www.haxball.com/?r(...)1adec8af0f79bcfdcd6e
vraag me sterk af of Hoink nog wel terug komtquote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehe
vraag me wel af of hoink nog zin heeft om verder te gaan met die shit als hij terug is
Ik hoop het niet. Maar wel raar dat ie echt helemaal niks van zich heeft laten horen, hij zat ook niet op fack it toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
vraag me sterk af of Hoink nog wel terug komt
ben bang dat 'ie een Houses gaat plegen
Ik haat op een bepaald gesloten OS. Hoe kneuzig is dat om dat niet te weten zeg.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haten op een bepaald merk
hoe kneuzig is dat zeg
gewoon zorgen dat chroestjov iets tikt met hoink, is ie er vaak als de kippen bijquote:Op zondag 28 juni 2015 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
vraag me sterk af of Hoink nog wel terug komt
ben bang dat 'ie een Houses gaat plegen
Stekkerdoos gebruikenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verkopen ze ook zulke zwembaden met stopcontacten erin gebouwd? moet natuurlijk laptop ook op kunnen laden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |