quote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef xBubbles het volgende:
Ja ToT, hier mag je zwaaien en stuiteren en bier drinken en op je kop staan. Als je dat leuk vindt tenminste
meerdere plaatjes in de OPquote:Op zondag 28 juni 2015 13:18 schreef ToT het volgende:
Leuk plaatje in de OP!
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
refresh eensquote:
En een voordeel, het staat in ONZ, dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ups en downs horen erbijquote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel.Ups en downs, maar in het algemeen prima hoor!
En hoestie daar?
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En een voordeel, het staat in ONZ, dus:Jazeker, je mag hier gewoon plaatjes posten en ouwehoeren. En niemand die je op je vingers tiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
ja jaquote:
Ja gaat super met haar en mij!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ups en downs horen erbijHoe is t met je chick?
Momenteel ziekjes en hard aan t leren voor tentamdens deze week en dan vakantieeeee
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jazeker, je mag hier gewoon plaatjes posten en ouwehoeren. En niemand die je op je vingers tikt
Mooiquote:Op zondag 28 juni 2015 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat super met haar en mij!Minderz dat je ziekjes bent! Get well soon!
Echt langquote:
idd!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt langhoe hou je zoiets vol?
Knap! Weet niet of ik dat zou volhouden. Maar dan gelijk 3 maanden is ook leukquote:Op zondag 28 juni 2015 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Ja ik chat dagelijks met haar, en soms met cam. (Afhankelijk of ze internet credit gekocht heeft en hoe stabiel het internet signaal daar is.)
Maar volgend jaar wil ik haar 3 maand hier naar toe laten komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |