quote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef xBubbles het volgende:
Ja ToT, hier mag je zwaaien en stuiteren en bier drinken en op je kop staan. Als je dat leuk vindt tenminste
meerdere plaatjes in de OPquote:Op zondag 28 juni 2015 13:18 schreef ToT het volgende:
Leuk plaatje in de OP!
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
refresh eensquote:
En een voordeel, het staat in ONZ, dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ups en downs horen erbijquote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel.Ups en downs, maar in het algemeen prima hoor!
En hoestie daar?
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En een voordeel, het staat in ONZ, dus:Jazeker, je mag hier gewoon plaatjes posten en ouwehoeren. En niemand die je op je vingers tiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
ja jaquote:
Ja gaat super met haar en mij!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ups en downs horen erbijHoe is t met je chick?
Momenteel ziekjes en hard aan t leren voor tentamdens deze week en dan vakantieeeee
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jazeker, je mag hier gewoon plaatjes posten en ouwehoeren. En niemand die je op je vingers tikt
Mooiquote:Op zondag 28 juni 2015 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat super met haar en mij!Minderz dat je ziekjes bent! Get well soon!
Echt langquote:
idd!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt langhoe hou je zoiets vol?
Knap! Weet niet of ik dat zou volhouden. Maar dan gelijk 3 maanden is ook leukquote:Op zondag 28 juni 2015 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Ja ik chat dagelijks met haar, en soms met cam. (Afhankelijk of ze internet credit gekocht heeft en hoe stabiel het internet signaal daar is.)
Maar volgend jaar wil ik haar 3 maand hier naar toe laten komen!
Ja het is ook echt wel moeilijk vol te houden, maar we hebben geen andere keuze.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Knap! Weet niet of ik dat zou volhouden. Maar dan gelijk 3 maanden is ook leuk
Wilt ze dan hier werken?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is ook echt wel moeilijk vol te houden, maar we hebben geen andere keuze.
In Mei volgend jaar studeert ze af.Alleen dan is mijn inkomen misschien nog een bottleneck; het kan zijn dat die net iets te laag is om haar hier naar toe te mogen laten komen.
Uiteindelijk is immigratie de bedoeling, maar in de 3 maand dat ze hier komt, mag ze hier niet werken. Het is puur een vakantie, maar ik moet garant voor haar staan qua woonlasten en ziektekosteverzekering en dergelijke.quote:
35 is wel logisch lijkt mequote:Op zondag 28 juni 2015 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteindelijk is immigratie de bedoeling, maar in de 3 maand dat ze hier komt, mag ze hier niet werken. Het is puur een vakantie, maar ik moet garant voor haar staan qua woonlasten en ziektekosteverzekering en dergelijke.
Je schijnt op ¤35 PER DAG te moeten rekenen als je iemand vanuit het buitenland laat komen.
quote:
Eerst dacht ik 'wat zeurt ze nou over dit mooie weer?' maar toen checkte ik buienradarquote:
Ik moest ff snel naar de winkel. Of nouja, moest is een groot woord. Ik wilde snoep enz, dat was opquote:
Toen kon je aan de Miss wet t-shirt competitie meedoen?quote:Op zondag 28 juni 2015 15:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik moest ff snel naar de winkel. Of nouja, moest is een groot woord. Ik wilde snoep enz, dat was opliep naar buiten met t-shirt, gelijk regenbui
Ja, als de zon scheen had ik niks gezegdquote:Op zondag 28 juni 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst dacht ik 'wat zeurt ze nou over dit mooie weer?' maar toen checkte ik buienradar
Nee, dat ook weer nietquote:Op zondag 28 juni 2015 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen kon je aan de Miss wet t-shirt competitie meedoen?
Awwww.....quote:Op zondag 28 juni 2015 15:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, als de zon scheen had ik niks gezegd
[..]
Nee, dat ook weer niet
Regen is awesomequote:Op zondag 28 juni 2015 15:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik moest ff snel naar de winkel. Of nouja, moest is een groot woord. Ik wilde snoep enz, dat was opliep naar buiten met t-shirt, gelijk regenbui
Nee uit een blikjequote:
Ugh, lekkerquote:Op zondag 28 juni 2015 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee uit een blikje![]()
Was maar 50 cent, want opruiming bij de Jumbo![]()
Ik heb een curryworst gegeten en een Italiaanse bol met roomkaas, sla, kipfilet (stukken, geen plakjes), honingmosterdsaus en bosuiquote:
watquote:Op zondag 28 juni 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een curryworst gegeten en een Italiaanse bol met roomkaas, sla, kipfilet (stukken, geen plakjes), honingmosterdsaus en bosui
quote:Op zondag 28 juni 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een curryworst gegeten en een Italiaanse bol met roomkaas, sla, kipfilet (stukken, geen plakjes), honingmosterdsaus en bosui
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
quote:Op zondag 28 juni 2015 15:29 schreef xBubbles het volgende:
Waarom in een spoiler? Die shit is lekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoonquote:Op zondag 28 juni 2015 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Die shit is lekkah
Rokenquote:Op zondag 28 juni 2015 15:36 schreef Trollscience het volgende:
roken is zo onnoemelijk lekker en verslavend
goed vergelijk ook welquote:Op zondag 28 juni 2015 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij moet niks zeggen met die chemische troep waar je je lijf mee volstopt ..
Beter dan roken though.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij moet niks zeggen met die chemische troep waar je je lijf mee volstopt ..
mensen die voor hun dertigste stoppen hebben zeer weinig kans om longkanker te krijgen, en ondertussen kan ik nog ff genieten van de sigaretquote:
Ooooooohquote:Op zondag 28 juni 2015 16:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
limonade met ijsthee smaak, het is lekker
is wel oké jaquote:Op zondag 28 juni 2015 16:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
limonade met ijsthee smaak, het is lekker
Fair enough, die van de albert heijn is ook gewoon nasty overigensquote:Op zondag 28 juni 2015 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is wel oké ja
maar ik heb nog nooit iets gedronken dat minder naar ijsthee smaakte
De ranja of de ijsthee?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Fair enough, die van de albert heijn is ook gewoon nasty overigens
Begrijpelijk wel. Ik moet bekennen dat ook ik mij niet kon inhoudenquote:Op zondag 28 juni 2015 18:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rodawa pleegt een fapje nu na deze geweldige meet
schoonoudersquote:
Nee.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh hey Bart. Heeft je vrouw al geworpen?
Mwa.quote:
ik was in mijn combi oven even vergeten de ovenstand aan te zetten, ik heb dus 15 minuten lang aardappels in de magentron gehadquote:
Oepsquote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik was in mijn combi oven even vergeten de ovenstand aan te zetten, ik heb dus 15 minuten lang aardappels in de magentron gehad![]()
Het stinkt nog al
heyquote:
ohquote:
quote:
Houdoequote:
Ik wil naar de grote stadquote:Op zondag 28 juni 2015 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je ook het liefst voor altijd weg?
Eyooooquote:
quote:
quote:
* Bubbles checktquote:Op zondag 28 juni 2015 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind jou lijken op Rebecca Hall.
#randomgeobrainfart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |