quote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef xBubbles het volgende:
Ja ToT, hier mag je zwaaien en stuiteren en bier drinken en op je kop staan. Als je dat leuk vindt tenminste
meerdere plaatjes in de OPquote:Op zondag 28 juni 2015 13:18 schreef ToT het volgende:
Leuk plaatje in de OP!
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
refresh eensquote:
En een voordeel, het staat in ONZ, dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ups en downs horen erbijquote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel.Ups en downs, maar in het algemeen prima hoor!
En hoestie daar?
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En een voordeel, het staat in ONZ, dus:Jazeker, je mag hier gewoon plaatjes posten en ouwehoeren. En niemand die je op je vingers tiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
ja jaquote:
Ja gaat super met haar en mij!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ups en downs horen erbijHoe is t met je chick?
Momenteel ziekjes en hard aan t leren voor tentamdens deze week en dan vakantieeeee
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jazeker, je mag hier gewoon plaatjes posten en ouwehoeren. En niemand die je op je vingers tikt
Mooiquote:Op zondag 28 juni 2015 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat super met haar en mij!Minderz dat je ziekjes bent! Get well soon!
Echt langquote:
idd!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt langhoe hou je zoiets vol?
Knap! Weet niet of ik dat zou volhouden. Maar dan gelijk 3 maanden is ook leukquote:Op zondag 28 juni 2015 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Ja ik chat dagelijks met haar, en soms met cam. (Afhankelijk of ze internet credit gekocht heeft en hoe stabiel het internet signaal daar is.)
Maar volgend jaar wil ik haar 3 maand hier naar toe laten komen!
Ja het is ook echt wel moeilijk vol te houden, maar we hebben geen andere keuze.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Knap! Weet niet of ik dat zou volhouden. Maar dan gelijk 3 maanden is ook leuk
Wilt ze dan hier werken?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is ook echt wel moeilijk vol te houden, maar we hebben geen andere keuze.
In Mei volgend jaar studeert ze af.Alleen dan is mijn inkomen misschien nog een bottleneck; het kan zijn dat die net iets te laag is om haar hier naar toe te mogen laten komen.
Uiteindelijk is immigratie de bedoeling, maar in de 3 maand dat ze hier komt, mag ze hier niet werken. Het is puur een vakantie, maar ik moet garant voor haar staan qua woonlasten en ziektekosteverzekering en dergelijke.quote:
35 is wel logisch lijkt mequote:Op zondag 28 juni 2015 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteindelijk is immigratie de bedoeling, maar in de 3 maand dat ze hier komt, mag ze hier niet werken. Het is puur een vakantie, maar ik moet garant voor haar staan qua woonlasten en ziektekosteverzekering en dergelijke.
Je schijnt op ¤35 PER DAG te moeten rekenen als je iemand vanuit het buitenland laat komen.
quote:
Eerst dacht ik 'wat zeurt ze nou over dit mooie weer?' maar toen checkte ik buienradarquote:
Ik moest ff snel naar de winkel. Of nouja, moest is een groot woord. Ik wilde snoep enz, dat was opquote:
Toen kon je aan de Miss wet t-shirt competitie meedoen?quote:Op zondag 28 juni 2015 15:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik moest ff snel naar de winkel. Of nouja, moest is een groot woord. Ik wilde snoep enz, dat was opliep naar buiten met t-shirt, gelijk regenbui
Ja, als de zon scheen had ik niks gezegdquote:Op zondag 28 juni 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst dacht ik 'wat zeurt ze nou over dit mooie weer?' maar toen checkte ik buienradar
Nee, dat ook weer nietquote:Op zondag 28 juni 2015 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen kon je aan de Miss wet t-shirt competitie meedoen?
Awwww.....quote:Op zondag 28 juni 2015 15:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, als de zon scheen had ik niks gezegd
[..]
Nee, dat ook weer niet
Regen is awesomequote:Op zondag 28 juni 2015 15:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik moest ff snel naar de winkel. Of nouja, moest is een groot woord. Ik wilde snoep enz, dat was opliep naar buiten met t-shirt, gelijk regenbui
Nee uit een blikjequote:
Ugh, lekkerquote:Op zondag 28 juni 2015 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee uit een blikje![]()
Was maar 50 cent, want opruiming bij de Jumbo![]()
Ik heb een curryworst gegeten en een Italiaanse bol met roomkaas, sla, kipfilet (stukken, geen plakjes), honingmosterdsaus en bosuiquote:
watquote:Op zondag 28 juni 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een curryworst gegeten en een Italiaanse bol met roomkaas, sla, kipfilet (stukken, geen plakjes), honingmosterdsaus en bosui
quote:Op zondag 28 juni 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een curryworst gegeten en een Italiaanse bol met roomkaas, sla, kipfilet (stukken, geen plakjes), honingmosterdsaus en bosui
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
quote:Op zondag 28 juni 2015 15:29 schreef xBubbles het volgende:
Waarom in een spoiler? Die shit is lekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoonquote:Op zondag 28 juni 2015 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Die shit is lekkah
Rokenquote:Op zondag 28 juni 2015 15:36 schreef Trollscience het volgende:
roken is zo onnoemelijk lekker en verslavend
goed vergelijk ook welquote:Op zondag 28 juni 2015 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij moet niks zeggen met die chemische troep waar je je lijf mee volstopt ..
Beter dan roken though.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij moet niks zeggen met die chemische troep waar je je lijf mee volstopt ..
mensen die voor hun dertigste stoppen hebben zeer weinig kans om longkanker te krijgen, en ondertussen kan ik nog ff genieten van de sigaretquote:
Ooooooohquote:Op zondag 28 juni 2015 16:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
limonade met ijsthee smaak, het is lekker
is wel oké jaquote:Op zondag 28 juni 2015 16:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
limonade met ijsthee smaak, het is lekker
Fair enough, die van de albert heijn is ook gewoon nasty overigensquote:Op zondag 28 juni 2015 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is wel oké ja
maar ik heb nog nooit iets gedronken dat minder naar ijsthee smaakte
De ranja of de ijsthee?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Fair enough, die van de albert heijn is ook gewoon nasty overigens
Begrijpelijk wel. Ik moet bekennen dat ook ik mij niet kon inhoudenquote:Op zondag 28 juni 2015 18:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rodawa pleegt een fapje nu na deze geweldige meet
schoonoudersquote:
Nee.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh hey Bart. Heeft je vrouw al geworpen?
Mwa.quote:
ik was in mijn combi oven even vergeten de ovenstand aan te zetten, ik heb dus 15 minuten lang aardappels in de magentron gehadquote:
Oepsquote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik was in mijn combi oven even vergeten de ovenstand aan te zetten, ik heb dus 15 minuten lang aardappels in de magentron gehad![]()
Het stinkt nog al
heyquote:
ohquote:
quote:
Houdoequote:
Ik wil naar de grote stadquote:Op zondag 28 juni 2015 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je ook het liefst voor altijd weg?
Eyooooquote:
quote:
quote:
* Bubbles checktquote:Op zondag 28 juni 2015 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind jou lijken op Rebecca Hall.
#randomgeobrainfart
lijkt zoquote:
Goed idee. Ben foto's aan het bewerken maar het schiet niet op omdat ik Silicon Valley (s01e04, dus niet spoilen svp) ernaast keek, muziek is beter.quote:
En al bijna klaar?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed idee. Ben foto's aan het bewerken maar het schiet niet op omdat ik Silicon Valley (s01e04, dus niet spoilen svp) ernaast keek, muziek is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Van 700 naar 87 terug gebracht, nu alles rechtzetten, ruis verwijderen, kleurtemperatuur goed zetten, uitsneden maken.. Dus ik nee, nog niet bijna klaarquote:
Ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van 700 naar 87 terug gebracht, nu alles rechtzetten, ruis verwijderen, kleurtemperatuur goed zetten, uitsneden maken.. Dus ik nee, nog niet bijna klaarmoet er nog een sutk of 70
Hierna nog een jaartjequote:Op zondag 28 juni 2015 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hoelang moet je nog voordat je Fok!kers gaat begeleiden?
*Jambers stem* Overdag, is het een doodnormale jongen, maar na 21.00, transformeert hij tot Nick, de homosensuele oppernicht van Zeeland.quote:
Geo plsquote:Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
*Jambers stem* Overdag, is het een doodnormale jongen, maar na 21.00, transformeert hij tot Nick, de homosensuele oppernicht van Zeeland.
quote:Op zondag 28 juni 2015 23:57 schreef Amoeba het volgende:
Alle afleveringen van Probleemwijken gedownload
oh dus homo's zijn niet normaal??? aangifte gedaan bij meldpunt racismequote:Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
*Jambers stem* Overdag, is het een doodnormale jongen, maar na 21.00, transformeert hij tot Nick, de homosensuele oppernicht van Zeeland.
Valt dat onder een ras dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh dus homo's zijn niet normaal??? aangifte gedaan bij meldpunt racisme
ik ook, heeft verder dan ook niks met hun seksualiteit te makenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Niks mis met homo's, mijn baas is homo en een collega is lesbisch. Oppernichten however vind ik irritant.
hebben ze je aangerand?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Niks mis met homo's, mijn baas is homo en een collega is lesbisch. Oppernichten however vind ik irritant.
quote:Op zondag 28 juni 2015 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, overdag ben je ook niet normaal.
inb4 Rezniquote:Op maandag 29 juni 2015 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje roeren in het eten van gisterquote:Op maandag 29 juni 2015 00:03 schreef Amoeba het volgende:
Hetero'sBeetje gaan lopen roeren in een of andere visput
dan is het een ander onopgelost issue. Je storen aan het gedrag van anderen is een teken dat je geen inerlijke rust hebtquote:
Vertel me iets wat ik niet weet.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het een ander onopgelost issue. Je storen aan het gedrag van anderen is een teken dat je geen inerlijke rust hebt
is serieus. Daar lachweklachlachwekkend over doen zegt genoegquote:
Nee.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
is serieus. Daar lachweklachlachwekkend over doen zegt genoeg
Valt wel mee daar. Gelukkig staat er de Oosterscheldekering.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer vloeistof over hem heen dan Neeltje Jans
het woord walvis/whale komt van het scheldwoord whale voor dikke vrouwenquote:
Ja.quote:
Ik krijg alleen een harde lul van mezelf.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:09 schreef Trollscience het volgende:
homofoben zijn gwn jaloers dat ze mannelijke schoonheid niet kunnen waarderen
ik had het over schoonheidquote:Op maandag 29 juni 2015 00:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een harde lul van mezelf.
Uh, nee.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:09 schreef Trollscience het volgende:
homofoben zijn gwn jaloers dat ze mannelijke schoonheid niet kunnen waarderen
Oja excuus. Ik ben mij ervan bewust dat schoonheid imperfecties bevat en ik definieer perfectie inderdaad.quote:
Da's je Ducati toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:10 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben trouwens bijna klaar met de 600SS modificeren zodat hij mee kan op kampeerweekend.
dat zei ik iddquote:Op maandag 29 juni 2015 00:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oja excuus. Ik ben mij ervan bewust dat schoonheid imperfecties bevat en ik definieer perfectie inderdaad.
Yes. Veel gezeik met de gaskabel gehad, dus even een compleet nieuwe (originele) gaskabel besteld. Die er nog inbeunen, eventueel nog dat bagagerek erover (alhoewel ik dat denk ik niet ga doen) en dan klaar.quote:
Of daten. Moebs date graag allerhande FOK!kers.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het is of wiskunde of iets over de motordit lijkt mij dus de motor.
Of duiken.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik date vooral moeders van FOK!kers.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of daten. Moebs date graag allerhande FOK!kers.
Zo gepiept, zo gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Yes. Veel gezeik met de gaskabel gehad, dus even een compleet nieuwe (originele) gaskabel besteld. Die er nog inbeunen, eventueel nog dat bagagerek erover (alhoewel ik dat denk ik niet ga doen) en dan klaar.
Als ik dat bagagerek er nog opschroef kan ik wel 2x zoveel meenemen, maar ik heb nu een 60L rol waarin ik al alles kwijt kan wat ik mee wil nemen.
Ik heb tentamens man. Ik wil niet over wiskunde praten.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw jacobiaan is 450.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb tentamens man. Ik wil niet over wiskunde praten.
Mooiquote:Op maandag 29 juni 2015 00:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb tentamens man. Ik wil niet over wiskunde praten.
Was je daar laatst ook al niet?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef DrNick het volgende:
Hee, de trein rijdt links ter hoogte van Erremuuê.
Que?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef DrNick het volgende:
Ja, daar rijdt de trein altijd langs op weg naar Vlissingenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was je daar laatst ook al niet?Of ik heb een de ja vu.
Ook bij Souburgquote:Op maandag 29 juni 2015 00:44 schreef DrNick het volgende:
Pussy gespotquote:Op maandag 29 juni 2015 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Binnekort zal ik wel Insidious gaan kijken met LB.
Kut horrors.
Morgen naar deel 3.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut horrors.
Beetje ja. Ik schrik snel.quote:
Okquote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje ja. Ik schrik snel.![]()
Maakt LB ook misbruik van, ga ik boodschappen doen, doe ik het sleutel in het slot, gaat ze naast de deur staan.. "WAAAAAAAAAAAHHHHHH" .. mini hartaanval.
Ja dat snap ik allemaal niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het gaat vooral over stochasten nu. En verder zeg ik niks anders wordt Geo boos.
Had ik gister ook, had hem zo mee naar huis kunnen nemen, zoveel aandacht wilde diequote:Op maandag 29 juni 2015 01:14 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, goed nieuws!
Ik zag een kat op weg naar huis en ik heb m geaaid.
imagine gremlins meets minionsquote:Op maandag 29 juni 2015 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cabin in the woods belachelijk? Of belachelijk slecht?
Binnen nu en vijf weken is het gebeurd.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut horrors.
quote:Op maandag 29 juni 2015 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje ja. Ik schrik snel.![]()
Maakt LB ook misbruik van, ga ik boodschappen doen, doe ik het sleutel in het slot, gaat ze naast de deur staan.. "WAAAAAAAAAAAHHHHHH" .. mini hartaanval.
Ik had een aandachtshoer naar me toe geroepen gisteren, en probeerde omhoog te klimmen naar het terras. Ging ook op een auto staan dansen en krijsenquote:Op maandag 29 juni 2015 01:14 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, goed nieuws!
Ik zag een kat op weg naar huis en ik heb m geaaid.
mokkels kijken in de stad onder het genot van een biertje en/of ijsje.quote:
Dan moet ik naar de stad, geen zin inquote:Op maandag 29 juni 2015 13:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mokkels kijken in de stad onder het genot van een biertje en/of ijsje.
Welke smaken?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga dadelijk denk ik ook een ijsje halen, lekker van de ijssalon, en daarna drinken in slaan voor deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |