Morgen geen probleem.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had een vraag aan de hitte coördinator.
Kan ik morgen een stevig, typisch Engels ontbijt nemen, of breekt me dat later op de dag op?
Morgen wordt het toch al erg warm?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen geen probleem.
Zaterdag is een ander verhaal![]()
[ afbeelding ]
O, dan moeten we hier even de plannen bijstellen...quote:
Komt er wel een recordje uit in de Bilt?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:36 schreef aloa het volgende:
En NAVGEM blijft gewoon met temperaturen van +40 graden komen![]()
[ afbeelding ]
Die kans is er zeker!quote:Op maandag 29 juni 2015 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komt er wel een recordje uit in de Bilt?
Dit zijn volgens wikipedia de records (ongeacht locatie):quote:
Ik dacht dat juli-augustus 2003 ook heel erg hoog was trouwens, was toen op vakantie, maar was in Griekenland net zo warm als NL.quote:Nederland
De hoogste temperatuur ooit op een KNMI-station in Nederland gemeten bedraagt 38,6 °C op 23 augustus 1944 in Warnsveld. In Maastricht werd op 27 juni 1947 een vrijwel even hoge maximumtemperatuur van 38,4 °C genoteerd.[6] In de zomers van 1986 en 1990 zijn maximumtemperaturen van 37 °C gemeten op weerstations in het zuiden van Nederland. In 1994 werd op 24 juli in Gilze-Rijen een temperatuur van 35,5 °C gemeten en op 4 augustus noteerde Volkel de hoogste temperatuur: 36,3 °C. De meest recente hoge temperatuur gemeten was op 2 augustus 2013 met 36,9 graden in Arcen.[7]
Who gives a fuck?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komt er wel een recordje uit in de Bilt?
Dat vind jijquote:Op maandag 29 juni 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Who gives a fuck?
1. Wat maakt het uit of dat er een record is? Heet weer zuigt.
2. Wat maakt het uit of dat er in dat ene dorp een lokaal record is. Als je toch een obsessie hebt met een record dan is het interessanter of dat er in je woonplaats een record is.
quote:Op maandag 29 juni 2015 19:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Gevoelstemperatuur voor vrijdag klopt niet helemaal denk ik(hoop ik).
Ik wil een record aantal bosbranden.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Who gives a fuck?
1. Wat maakt het uit of dat er een record is? Heet weer zuigt.
2. Wat maakt het uit of dat er in dat ene dorp een lokaal record is. Als je toch een obsessie hebt met een record dan is het interessanter of dat er in je woonplaats een record is.
58 gevoelstemperatuurquote:Op maandag 29 juni 2015 19:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Gevoelstemperatuur voor vrijdag klopt niet helemaal denk ik(hoop ik).
Bij ons in de buurt was er al een natuurbrand vandaag...quote:Op maandag 29 juni 2015 20:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik wil een record aantal bosbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |