NK Wielrennen kijken nog misschien?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bankhangen en vlees roosteren.
Meer niet.
Lekkerquote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, 50Km gefietst!
Iemand anders nog plannen vandaag?
Vlees!quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bankhangen en vlees roosteren.
Meer niet.
Vlak parcours..... op een of andere manier....quote:Op zondag 28 juni 2015 13:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
NK Wielrennen kijken nog misschien?
SPOILER: Ner(f)d alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vlak parcours..... op een of andere manier....
zit nu te marktplaatsen:Wtf is dat?SPOILER: Ner(f)d alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Niet echt. Nog wat vaat wegwerken van gisteren. de rest op de bank of bed hangen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hond uitlaten en serietjes kijkenJij verder nog plannen?
http://nerf.hasbro.com/quote:
Lekker!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet echt. Nog wat vaat wegwerken van gisteren. de rest op de bank of bed hangen.
quote:
Boys will be boysquote:
Ik heb straks een mooie "gezamelijke tuin"…. Wil ik ook best een BBQ neerzettenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hond uitlaten en serietjes kijkenJij verder nog plannen?
[..]
Vlees!Jij moet zo een keer een bbq-meet organiseren
![]()
combo terug brengen naar de garagequote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, 50Km gefietst!
Iemand anders nog plannen vandaag?
Ik heb m'n inimini bbq nogquote:Op zondag 28 juni 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb straks een mooie "gezamelijke tuin"…. Wil ik ook best een BBQ neerzetten
Want, vleesch
er zitten wel echt coole guns bijquote:Op zondag 28 juni 2015 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
[..]
Boys will be boys![]()
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwdquote:
Dank voor het versterken van mijn stellingquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwd
Ja maar Legoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu moet ik bekennen dat iedere kans die ik krijg om met lego te spelen die pak ik
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu moet ik bekennen dat iedere kans die ik krijg om met lego te spelen die pak ik
![]()
Truequote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als er een groepje komt dan is een grotere BBQ wel handig
ST is ook zo'n vleesch eter, dus dan zit je al op 3… als er dan nog meer mensen komen, dan zit/sta je echt uren te wachten op je vlees
Hahahaha gek!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar Lego
* Spezza19 gaat in zijn nieuwe huisje maar wat volwassenen Lego aanschaffen enzo
ontkennen heeft ook gewoon geen zin Pquote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dank voor het versterken van mijn stelling
Dat soort modellen bedoel ik dusquote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb de VW Bus en de Mini in Lego en het is awesome
Freaking awesome!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb de VW Bus en de Mini in Lego en het is awesome
Combo stoek van ritje naar Solli?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
combo terug brengen naar de garage
Eerlijkheid ftwquote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ontkennen heeft ook gewoon geen zin P
Technisch Legoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |