Hmmm ze heeft wel een potten hoofdquote:Op zondag 28 juni 2015 11:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen inderdaad. Wat zegt wikipedia?
Het is de conservatieve kleding. Elke vrouwelijkheid verborgen.quote:
Dat ook. Dit was haar tweede huwelijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:08 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg homo's lesbiennes die gewoon getrouwd zijn met iemand van het andere geslacht...
klopt, 'omdat het hoort'quote:Op zondag 28 juni 2015 11:08 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg homo's lesbiennes die gewoon getrouwd zijn met iemand van het andere geslacht...
best vreemd wel, met als onderwerp als de tolerantie tegenover het homohuwelijk nog zo'n bekrompen visie presenterenquote:
wie ikquote:Op zondag 28 juni 2015 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
best vreemd wel, met als onderwerp als de tolerantie tegenover het homohuwelijk nog zo'n bekrompen visie presenteren
beetjequote:
er zijn nou eenmaal mensen die er uit zien als lesbo of homo, da's toch niet bekrompen? Verder doen ze maar raak hoorquote:
nou ja een Freddy mercury was overduidelijk bi, dat straalde ervanaf en hij gaf het gerieflijk toe dus ja ze zijn er, maar merkel vind ik gewoon een saaie gruize muis, ik zie niks zo stereotypisch pot bij haar.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn nou eenmaal mensen die er uit zien als lesbo of homo, da's toch niet bekrompen? Verder doen ze maar raak hoor
Dat klopt, degenen waar je het aan kan zien worden snel van die karikaturen die aan de gay pride gaan meedoen enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja een Freddy mercury was overduidelijk bi, dat straalde ervanaf en hij gaf het gerieflijk toe dus ja ze zijn er, maar merkel vind ik gewoon een saaie gruize muis, ik zie niks zo stereotypisch pot bij haar.
Van de meeste homo's, lesbis en bi's die ik ken zie je het er niet aan vanaf
Roy Donders bijv..quote:Op zondag 28 juni 2015 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt, degenen waar je het aan kan zien worden snel van die karikaturen die aan de gay pride gaan meedoen enzo
Merkel is het meer de te mannelijke kleding die de gaydar een beetje af liet gaan
Mijn nichten praten helemaal niet raarquote:
Ik ookquote:Op zondag 28 juni 2015 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn nichten praten helemaal niet raar![]()
* Spezza19 kent sowieso homo's die er totaal niet homo uitzien en/of raar praten en dergelijke…
Ja maar best wel niet echt heel mooiquote:Op zondag 28 juni 2015 12:28 schreef fietsie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Kijkt heeeel hebberig nu.... maar die wegenbelasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |