Ach je weet nooitquote:Op zondag 28 juni 2015 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Midden in de nachtOverdag heb ik mijn ogen gewoon goed open
Klinkt als een sledehond maar dan andersquote:Op zondag 28 juni 2015 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Carnicross is een soort hardlopen met de hond met n speciaal tuig waardoor de hond je soort van voortrektkan t niet goed uitleggen
zwolle is cutequote:
Sledehond racen zonder de sleequote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een sledehond maar dan anders
ja het kan ook met mountainbikes enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een sledehond maar dan anders
Oeh dat is waardeloos. Die odo zal te fixen zijn maar niet werkende remmen is eng...quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dit is een nieuwe.
Deze heb ik gisteren opgehaald maar hij is niet in orde qua remmen en de snelheidsmeter doet het ook niet
Zo lang je onder de 100 blijft (1.2 benzine) is het een prima autootje jaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kangoo's awesome![]()
Lelijk maar ze rijden heerlijk en zijn super praktisch![]()
Beetje de anwb afritsbroek onder de auto's
Geestelijk ben je dus al bejaard merk ikquote:Op zondag 28 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kangoo's awesome![]()
Lelijk maar ze rijden heerlijk en zijn super praktisch![]()
Beetje de anwb afritsbroek onder de auto's
Net gedaanquote:
yep, woord is dus niet door Etcetera bedachtquote:Op zondag 28 juni 2015 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net gedaan
andere resultaat verwijst naar deviantart uit 2009
We zijn er dus laat bij
Hij staat niet in de VanDale… ik vind dat wij een actie moeten starten voor woord van het jaarquote:Op zondag 28 juni 2015 13:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, woord is dus niet door Etcetera bedacht
Ach, bijna overal zijn op zondag winkels open tegenwoordigquote:
+1quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef PeZu het volgende:
Ja waarom niet? Elke dag is een kutdag om kleren te kopen en passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |