SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
Ja maar dit is gewoon geel met deze debiele refs op dit toernooiquote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Speelt gewoon de bal. Prima sliding dus van Alves...
En dan dat opzichtig vragen om een kaartquote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Speelt gewoon de bal. Prima sliding dus van Alves...
Is wel prima back-up voor Robben bij Bayern hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 01:05 schreef Rickertman96 het volgende:
die Douglas Costa gaat dus naar Bayern, moet zeggen dat ik hem alleen bij Brazilië en in de CL zie spelen maar vind hem toch wat magertjes
hahahahaquote:Op zondag 28 juni 2015 01:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Is wel prima back-up voor Robben bij Bayern hoor
Ik wist het wel, maar gisteren deden ze het overkomen alsof het een uitzondering was voor Europa, omdat het anders zo heel laat zou worden... Maar je kunt natuurlijk niet de ene wel en de andere niet doenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Zelfs een dame weet het, schaam je @chufi
Volgens mij in de finale dan weer wel een eventuele verlenging.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar gisteren deden ze het overkomen alsof het een uitzondering was voor Europa, omdat het anders zo heel laat zou worden... Maar je kunt natuurlijk niet de ene wel en de andere niet doen
Volgens de Sport1 commentatoren welquote:Op zondag 28 juni 2015 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij in de finale dan weer wel een eventuele verlenging.
YES NU KUNNEN WE SCHELDENquote:Op zondag 28 juni 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, ik ga niet in het topic kijken tijdens de penalties aangezien jullie alles spoilen.
Hoe ver loopt je stream achter? Zo lang wacht ik graagquote:Op zondag 28 juni 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, ik ga niet in het topic kijken tijdens de penalties aangezien jullie alles spoilen.
SHITquote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar na afloop lees ik het wel terug, en er kunnen notes uitgedeeld worden.
Oké, juich zo maar bij de eerste goal en dan gaan we het bijhouden.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe ver loopt je stream achter? Zo lang wacht ik graag
goal, Fernandinho scoortquote:Op zondag 28 juni 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, juich zo maar bij de eerste goal en dan gaan we het bijhouden.
Dat was ik helemaal niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft mijn leven ook 2 weken verpest. Payback.
Ik begrijp dat je ontroostbaar bent, jammer genoeg komt Rickert niet naar Delft. Dan hadden we dit opgelost als mannenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook nog valse beschuldigingen, ik ben weg.
Ik kom met Lil Kleinequote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ontroostbaar bent, jammer genoeg komt Rickert niet naar Delft. Dan hadden we dit opgelost als mannen
Ja, was gisteren ook alquote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stream kapt er ook gelijk mee hier
Nee , gast die vingeren in iemands kont goedkeurtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Doet Sierd deze pot btw? Anders kijk ik weer unibet
Richard van Itersonquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Doet Sierd deze pot btw? Anders kijk ik weer unibet
ok unibet dusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , die gast die vingeren in iemands kont goedkeurt
quote:
Als het niet bewust was is het de eerste keer dat ik zoiets per ongeluk zie gebeurenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat nu bewust of niet? Ik vind het zwaar.
Het was niet bewust , maar trapte nogal erg hard die bal weg waardoor zn uithaal wat te ver door ging.. Je zag op het laatste moment in te houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat nu bewust of niet? Ik vind het zwaar.
Hij schoot wel echt door, maar leek niet volledig zijn been in te willen trekkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was niet bewust , maar trapte nogal erg hard die bal weg waardoor zn uithaal wat te ver door ging.. Je zag op het laatste moment in te houden.
Ik denk dat de scheids ook wel in zijn achterhoofd heeft dat Zambrano al twee keer gedonder heeft gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij schoot wel echt door, maar leek niet volledig zijn been in te willen trekken
Ik vond het niet bewust, maar om daar nu verder over te discussieren heeft weinig zin... De wedstrijd gaat verder en echt druk kan ik me er ook niet om makenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij schoot wel echt door, maar leek niet volledig zijn been in te willen trekken
quote:
mja zal wel zo blijven totdat het 1-0 isquote:
Keertje op zn plek zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Negeer hem, hij doet veel te stoer
Klopt iddquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef Maver24 het volgende:
Vargas stond buitenspel op de pass van Sanchez
En dan op het eind weer wat vingeractie en vechtpartijen, wie weet bijt er nog iemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe maar 1-1 en laten 2-1 voor de spanning
Misschien moet jij je eens wassenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:28 schreef Rickertman96 het volgende:
DAT VARKENTJE PARAGUAY WASSEN WE WEL EVENTJES IN DE NORMALE SPEELTIJD
Ik gok op Paraguayquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben benieuwd wie de pingels gaat winnen
quote:
Vandaag vroeg eruit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij een 2e goal van Chili overweeg ik mijn bed op te zoeken
Nog ff wakker blijven Mex.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij een 2e goal van Chili overweeg ik mijn bed op te zoeken
Je mag naar bed, dit blijkt toch de 2e goal door Chili te zijn.quote:
Ik zag het ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan die commentator het niet meteen gezien hebben dat het een OG was?
Ze spelen vandaag vrij matig.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat ik vorig jaar werd uitgelachen om mijn Chili hype.
Wie lachte je uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat ik vorig jaar werd uitgelachen om mijn Chili hype.
Het hele forum zo ongeveer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie lachte je uit?
Die mensen neem ik niet meer serieus
Vrijwel niemand, maar Cavaliers doet altijd alsof hij in een hoekje wordt gedrukt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie lachte je uit?
Die mensen neem ik niet meer serieus
Had je de reacties eens moeten zien na die pot tegen Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijwel niemand, maar Cavaliers doet altijd alsof hij in een hoekje wordt gedrukt.
Tegen een geparkeerde bus is t lastig ballen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had je de reacties eens moeten zien na die pot tegen Nederland.
No shitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Spanje was best oke, en daar speelden ze aanvallend prima tegen.
True, Spanje verloor met 1-5 van Nederland... in een heel geflatteerde wedstrijd.
Orlyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
True, Spanje verloor met 1-5 van Nederland... in een heel geflatteerde wedstrijd.
Joh.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
KingRoland riep toen dat Spanje echt slecht was.quote:
Ja wat wil je daarmee zeggen?quote:
Ik denk dat hij Robben wel bewondert, jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die jongen fan zijn van Robben?
Wat deed ie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:20 schreef Sked het volgende:
Als Zambrano zijn hersens op de goede plek had zitten had Peru hier niet hoeven verliezen
mja, mooi voor de finale, zonde voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:20 schreef Sked het volgende:
Als Zambrano zijn hersens op de goede plek had zitten had Peru hier niet hoeven verliezen
Hij schoot de bal weg, maar schoot vol door in de rug van een Chileen (met zijn noppen dacht ik)quote:
Meen je dit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:37 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens maar zulke onwaarheden over users/mods posten we niet en zeker hier niet. Hou het oog op de wedstrijd voor de volgende keer.
Hou het gezellig.
Koninklijk meervoud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |