SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
Ja maar dit is gewoon geel met deze debiele refs op dit toernooiquote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Speelt gewoon de bal. Prima sliding dus van Alves...
En dan dat opzichtig vragen om een kaartquote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Speelt gewoon de bal. Prima sliding dus van Alves...
Is wel prima back-up voor Robben bij Bayern hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 01:05 schreef Rickertman96 het volgende:
die Douglas Costa gaat dus naar Bayern, moet zeggen dat ik hem alleen bij Brazilië en in de CL zie spelen maar vind hem toch wat magertjes
hahahahaquote:Op zondag 28 juni 2015 01:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Is wel prima back-up voor Robben bij Bayern hoor
Ik wist het wel, maar gisteren deden ze het overkomen alsof het een uitzondering was voor Europa, omdat het anders zo heel laat zou worden... Maar je kunt natuurlijk niet de ene wel en de andere niet doenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Zelfs een dame weet het, schaam je @chufi
Volgens mij in de finale dan weer wel een eventuele verlenging.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar gisteren deden ze het overkomen alsof het een uitzondering was voor Europa, omdat het anders zo heel laat zou worden... Maar je kunt natuurlijk niet de ene wel en de andere niet doen
Volgens de Sport1 commentatoren welquote:Op zondag 28 juni 2015 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij in de finale dan weer wel een eventuele verlenging.
YES NU KUNNEN WE SCHELDENquote:Op zondag 28 juni 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, ik ga niet in het topic kijken tijdens de penalties aangezien jullie alles spoilen.
Hoe ver loopt je stream achter? Zo lang wacht ik graagquote:Op zondag 28 juni 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, ik ga niet in het topic kijken tijdens de penalties aangezien jullie alles spoilen.
SHITquote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar na afloop lees ik het wel terug, en er kunnen notes uitgedeeld worden.
Oké, juich zo maar bij de eerste goal en dan gaan we het bijhouden.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe ver loopt je stream achter? Zo lang wacht ik graag
goal, Fernandinho scoortquote:Op zondag 28 juni 2015 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, juich zo maar bij de eerste goal en dan gaan we het bijhouden.
Dat was ik helemaal niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft mijn leven ook 2 weken verpest. Payback.
Ik begrijp dat je ontroostbaar bent, jammer genoeg komt Rickert niet naar Delft. Dan hadden we dit opgelost als mannenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook nog valse beschuldigingen, ik ben weg.
Ik kom met Lil Kleinequote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je ontroostbaar bent, jammer genoeg komt Rickert niet naar Delft. Dan hadden we dit opgelost als mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |