Was vanmiddag Dance with the devil aan het luisteren, bedacht me toen dat een deel van de lyrics wel toepasselijk was op een niet nader te noemen bezoeker van deze sc.quote:
quote:Coincidentally dropped out of school to sell weed
Dancing with the devil, smoked until his eyes would bleed
Lol. Dacht juist dat dat allemaal successtory waren om het zo romantisch mogelijk te maken?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
All you need is love is pas genant. Kan daar niet normaal naar kijken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
robert ten brink die iedere aflevering 5 minuten praat met een pauper die zijn/haar partner mist en dan heel luid roept EN HIER IS ZE/HIJ DAN!!!!!!!!! en dan gaat de deur open en dan knuffelen ze en dan gaat ie naar de volgende
top show
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was vanmiddag Dance with the devil aan het luisteren, bedacht me toen dat een deel van de lyrics wel toepasselijk was op een niet nader te noemen bezoeker van deze sc.
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was vanmiddag Dance with the devil aan het luisteren, bedacht me toen dat een deel van de lyrics wel toepasselijk was op een niet nader te noemen bezoeker van deze sc.
[..]
Zie er naar mijn mening heel wat beter uit dan die kerel, dus zal ff kijken of ik van de week nog het vliegtuig kan pakken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij moet net als Rik Smits naar Amerika verkassen en prof-basketballer worden. Kun je straks zelfs kiezen man
2 meter wollahquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Guus is te klein om prof basketballer te worden
niet geklikt maar zie ik nu op de thumbnail dat hij Two-Face is?quote:
Misschien word Guus de nieuwe Darnell Rogersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Guus is te klein om prof basketballer te worden
Is af en toe zo awkward. Dat bijvoorbeeld een moeder haar zoon opgeeft om een move te maken voor een meisje op zijn werk. En dan gaan ze daar langs met camera's, maar durft dat meisje hem eigenlijk niet af te wijzen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol. Dacht juist dat dat allemaal successtory waren om het zo romantisch mogelijk te maken?
Ken alleen dat stukje met Kees.
Dankjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijf liever de rest van m'n leven single dan dat ik dat "hossel"
maar echt wel groot genoeg denk ikquote:
split facedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet geklikt maar zie ik nu op de thumbnail dat hij Two-Face is?
Bad teacherquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |