hehequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
jammer dat ik de whatsapp groep van DjeDje, Chevy en richolio nooit gejoind had, was vgm wel gezellig op het laatst
spannendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
Er komt een programma op tv waarin stellen uitgebreid hulp keijgen bij hun sexleven
Zoiets was er al toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
Er komt een programma op tv waarin stellen uitgebreid hulp keijgen bij hun sexleven
quote:
net op tijd guusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
zie hier de reden waarom ik geen tv kijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
sexcetera?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
dat is te gênant om te kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
ewaaquote:
De friendzone chatquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
jammer dat ik de whatsapp groep van DjeDje, Chevy en richolio nooit gejoind had, was vgm wel gezellig op het laatst
altijd plaatsvervangende schaamte bij zulke programma'squote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie hier de reden waarom ik geen tv kijk
All you need is love is pas genant. Kan daar niet normaal naar kijken.quote:
wat is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
All you need is love is pas genant. Kan daar niet normaal naar kijken.
Is dat met die presentator? Victor Reinier of zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
ook nooit vrijwillig gekeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij moet net als Rik Smits naar Amerika verkassen en prof-basketballer worden. Kun je straks zelfs kiezen manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je de hoop op een vriendin voor mij nog niet hebt opgegeven.
Dat programma op rtl 4quote:
Met robert ten brinkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is dat met die presentator? Victor Reinier of zo?
Guus is te klein om prof basketballer te wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij moet net als Rik Smits naar Amerika verkassen en prof-basketballer worden. Kun je straks zelfs kiezen man
robert ten brink die iedere aflevering 5 minuten praat met een pauper die zijn/haar partner mist en dan heel luid roept EN HIER IS ZE/HIJ DAN!!!!!!!!! en dan gaat de deur open en dan knuffelen ze en dan gaat ie naar de volgendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |