SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
Ja precies dat vind ik ook altijdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:13 schreef Sked het volgende:
Heel ongemakkelijk zo'n gemonteerd stukje met een tolk
Nibali en prima Engels? Nee toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja precies dat vind ik ook altijdTerwijl hij toch prima Engels spreekt
Naja de stukjes die ik net hoorde welquote:
Toen Frank naar zijn foto wees en hij "my" zei?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja de stukjes die ik net hoorde wel
Wie heeft dan die Tour gewonnen als we ook VDW afstrepen ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:46 schreef wimderon het volgende:
Valt me trouwens tegen dat Zonneveld niet weet dat Ibarguren in '99 de ploegdokter van Lotto was, als hij toch mensen weg aan het strepen is met 'guilt by association'.
Kenny van Hummelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie heeft dan die Tour gewonnen als we ook VDW afstrepen ?
Stéphane Heulot op plek 14?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Álvaro González de Galdeano ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Die kon matig klimmen en ineens de gele trui houden in de bergenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Stéphane Heulot op plek 14?
Maar die reed daarvoor ook bij Banesto
Bovendien een opmerkelijke rol speelde in de Armstrong-Bassons gate van dat jaar. En als perschef van Saunier Duval pas zijn mond open deed over de dopingpraktijken van Gianetti toen alles al bijna opgerold was.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kon matig klimmen en ineens de gele trui houden in de bergen.
Nibali weet natuurlijk ook dat hij tot 2010 Gesink bergop nauwelijks kon bijhouden.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef aesop het volgende:
Wel mooi dat Nibali spontaan Gesink noemde als mogelijk eerste Nederlandse tourwinnaar de komende jaren. Ok, wie moet hij anders noemen, maar er sprak toch respect uit voor zijn capaciteiten ondanks dat hij zo weinig heeft kunnen laten zien de afgelopen jaren.
Dat deed hij helemaal niet, hij zei alleen dat het een goede renner was.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef aesop het volgende:
Wel mooi dat Nibali spontaan Gesink noemde als mogelijk eerste Nederlandse tourwinnaar de komende jaren. Ok, wie moet hij anders noemen, maar er sprak toch respect uit voor zijn capaciteiten ondanks dat hij zo weinig heeft kunnen laten zien de afgelopen jaren.
Eens met beiden. Stuk voor stuk toffe gasten trouwens. LTD met z'n biertjesquote:Op maandag 29 juni 2015 21:32 schreef maerk het volgende:
Verrassend leuke serie, behalve die stukjes met dat 'vrouwenpanel', lekker nietszeggend is dat.
Die items met renners als LTD, Mollema, Boom etc zijn wel leuk. Dijkstra is ook iets minder irritant als normaal.
Kan nog wel ff duren, vooral als NL deze set wint.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:10 schreef ratatat het volgende:
Hoe lang blijven die zandhazen nog bezig?
Mooie sport ook hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:16 schreef Chiappucci het volgende:
Pff, weer dat beachvolleybal. Sinds wanneer moet dat live op de publieke omroep.
Dubbele reclamesquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:52 schreef noodgang het volgende:
Waarschijnlijk eerst reclame, NOS op 3, nog een keer reclame en dan Bureau Sport
Als er een bord en een mes in zit wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef franklop het volgende:
Kunt u in 48 seconden uw vaatwasmachine uitruimen?![]()
![]()
Net als Evans inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:39 schreef franklop het volgende:
Echt bizar dat Sastre in geen enkel onderzoek ( ook niet bij CSC ) wordt genoemd
Ja kloptquote:
Inderdaad, zit leuk in elkaar. Lekker gevarieerde items. Vorig jaar met het WK was ook al genieten.quote:
quote:
Vreselijk idd. Verder een heldenprogramma.quote:
Ha ha ha hij blijft liegen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:39 schreef Marcoss het volgende:
Haha wtf, dat zijn nogal opmerkingen van Boogerd.
Oh, Boogerd ontkent dus wel
Wat moet je anders met de laatste gele trui in 89.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:55 schreef TUFKAL het volgende:
Elk jaar weer die verhalen van Zoetemelk en Jansen
Ja maar ik weet het nu wel. Verder topshow.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je anders met de laatste gele trui in 89.
Wat weet je nu wel ?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar ik weet het nu wel. Verder topshow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |