Weet ik, irritante acteur is het, hij kent maar 1 gezichtsuitdrukking en dat is kwaad kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is Roy uit Arrow en is idd een vieze flikker
volgens mij hebben jullie mij verneukt, ik gebruikte vroeger gewoon wilt en toen gingen jullie mij allemaal uitlachen dus nu gebruik ik altijd wil terwijl wilt ook gewoon kanquote:
kan helemaal niet sukkelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie mij verneukt, ik gebruikte vroeger gewoon wilt en toen gingen jullie mij allemaal uitlachen dus nu gebruik ik altijd wil terwijl wilt ook gewoon kan
vieze eikels
hij wilt kan nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie mij verneukt, ik gebruikte vroeger gewoon wilt en toen gingen jullie mij allemaal uitlachen dus nu gebruik ik altijd wil terwijl wilt ook gewoon kan
vieze eikels
oooh is dat je knoflooksausquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zelf altijd knoflooksaus bij me, no worries
Ik kon het wel erg goed metquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
beter FOK team up en die anderen pakken, maar nee KLB SC vreet elkaar op, zoals altijd
Ik vond Pluis ook erg lief, vooral toen ik hem ging voerenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon het wel erg goed met![]()
Guus
![]()
vinden
Uiteindelijk stierf Pluisje welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond Pluis ook erg lief, vooral toen ik hem ging voeren![]()
Lul.quote:
Nooit.quote:
In de kelder.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alleen willoow en ik mogen daarheen, is bij WCH thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |