Kwaliteit boven kwantiteitquote:
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet je eens in m'n broek voelen, dan voel je wat hard is.
ga partyen met zequote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
ze zitten hier vlakbij keihard van die remi muziek af te spelen
Mwoah.quote:
mensen die zulke afgrijselijke muziek leuk vinden mogen het land uitquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:47 schreef Catkiller het volgende:
Kan mij niet schelen wie post en wie niet als ik ze niet moet negeer ik ze toch, doen jullie bij mij ook, nu weer werken laters haters en hzaw (K)
hardcore is best leuk op een feest anders, maar kan me wel voorstellen dat het irritant is als je gewoon aan het chillen bentquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die zulke afgrijselijke muziek leuk vinden mogen het land uit
ik heb mijn koptelefoon op met geluid keihard en ik hoor het nog steeds
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef Toto69 het volgende:
fuck haters fuck praters ik zeg laters (K)
quote:
het helpt niet dat mijn broer meestal deze kutmuziek draait, hij is nu eindelijk een weekendje weg en dan beginnen deze flikkersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
hardcore is best leuk op een feest anders, maar kan me wel voorstellen dat het irritant is als je gewoon aan het chillen bent
Doei Totoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef Toto69 het volgende:
fuck haters fuck praters ik zeg laters (K)
wheheh oké terechte klacht welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het helpt niet dat mijn broer meestal deze kutmuziek draait, hij is nu eindelijk een weekendje weg en dan beginnen deze flikkers
kan toch niet
frambozenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ziek lekkere frambozen & mandarijnen gekocht
Deadprez is toch jouw broer, tevens mijn bastaard kind?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het helpt niet dat mijn broer meestal deze kutmuziek draait, hij is nu eindelijk een weekendje weg en dan beginnen deze flikkers
kan toch niet
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk niet dat je deze raad
quote:
ik snap helemaal niks meer van die stamboomquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deadprez is toch jouw broer, tevens mijn bastaard kind?
Frambozenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ziek lekkere frambozen & mandarijnen gekocht
Wat zeg je dan dat je weggaat?quote:
had zin om hyvesshit te spuwenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frambozen
[..]
Wat zeg je dan dat je weggaat?
Voor 5 euro koop je een eigen struik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel moeilijk dure shit ja...
2,79 voor 125 gram
miereneukerig klein bakje
huhquote:
kun je die gewoon op je kamer houden? vensterbank?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor 5 euro koop je een eigen struik.
dat wordt lastigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je die gewoon op je kamer houden? vensterbank?
Ja, vind ik ook.quote:
Bloodborne gespeeld?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
WAT EEN ONGELOFELIJK TYFUSSPEL
Had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
WAT EEN ONGELOFELIJK TYFUSSPEL
ben je daar nog verder mee gegaan?quote:
reclames zienquote:
Danku, van hetzelfdequote:
Weet je tochquote:
zimbo is een vriendelijke negerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pas maar op, Dermann ofwel zimbo69 is Nigeriaan en Nigerianen eten mensen.
Voor wat?quote:
Neeee. Dan zie ik er stoer uitquote:
Ik dacht dat je 'bitch ik ben metal as fuck' wasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Neeee. Dan zie ik er stoer uit
Ben lief
Nee die luisteren Striborgquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'bitch ik ben metal as fuck' was
Sexyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pas maar op, Dermann ofwel zimbo69 is Nigeriaan en Nigerianen eten mensen.
Grote pot nemen en een rekje fabriceren waarlangs je hem kan geleiden.quote:
piemels?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sexy
Weet je wat ik graag eet![]()
![]()
![]()
Wink wink nudge nudge
zimbo is goeie jongen hij draagt altijd een vijlighijds vestje en een helm met een lamp eropquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die wil ik niet in het donker tegenkomen...
want dan loop ik tegen hem op
zimbo roubos?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zimbo is goeie jongen hij draagt altijd een vijlighijds vestje en een helm met een lamp erop
mag ik vragen als jij kaal benquote:
Ik ben je bitch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'bitch ik ben metal as fuck' was
Zal ff kijken. Wou ook al tomatenplant nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grote pot nemen en een rekje fabriceren waarlangs je hem kan geleiden.
dat denk jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet
Jij bent die van mij![]()
![]()
Dat gaat prima in vensterbankquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal ff kijken. Wou ook al tomatenplant nemen.
En jij houdt me graag in die veronderstellingquote:
Mijn tomatenplant ging gewoon dood hoor, weenie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat gaat prima in vensterbank
I fuck horsesquote:
he bobquote:
mwahquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En jij houdt me graag in die veronderstelling
wowquote:
moet wel zonlicht, mest en water hebben hèquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn tomatenplant ging gewoon dood hoor, weenie.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn tomatenplant ging gewoon dood hoor, weenie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |