Kwaliteit boven kwantiteitquote:
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet je eens in m'n broek voelen, dan voel je wat hard is.
ga partyen met zequote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
ze zitten hier vlakbij keihard van die remi muziek af te spelen
Mwoah.quote:
mensen die zulke afgrijselijke muziek leuk vinden mogen het land uitquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:47 schreef Catkiller het volgende:
Kan mij niet schelen wie post en wie niet als ik ze niet moet negeer ik ze toch, doen jullie bij mij ook, nu weer werken laters haters en hzaw (K)
hardcore is best leuk op een feest anders, maar kan me wel voorstellen dat het irritant is als je gewoon aan het chillen bentquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die zulke afgrijselijke muziek leuk vinden mogen het land uit
ik heb mijn koptelefoon op met geluid keihard en ik hoor het nog steeds
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef Toto69 het volgende:
fuck haters fuck praters ik zeg laters (K)
quote:
het helpt niet dat mijn broer meestal deze kutmuziek draait, hij is nu eindelijk een weekendje weg en dan beginnen deze flikkersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
hardcore is best leuk op een feest anders, maar kan me wel voorstellen dat het irritant is als je gewoon aan het chillen bent
Doei Totoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef Toto69 het volgende:
fuck haters fuck praters ik zeg laters (K)
wheheh oké terechte klacht welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het helpt niet dat mijn broer meestal deze kutmuziek draait, hij is nu eindelijk een weekendje weg en dan beginnen deze flikkers
kan toch niet
frambozenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ziek lekkere frambozen & mandarijnen gekocht
Deadprez is toch jouw broer, tevens mijn bastaard kind?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het helpt niet dat mijn broer meestal deze kutmuziek draait, hij is nu eindelijk een weekendje weg en dan beginnen deze flikkers
kan toch niet
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk niet dat je deze raad
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |