SPT / Formula Equote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:35 schreef nils7 het volgende:
Iemand enig idee waar ik een streampje van de Formula E mee kan pakken?
Rossi daarentegenquote:
5s tijdstraf voor track limits.quote:
Is Ocon GP3 gaan doen ja? Ik was in de veronderstelling dat hij GP2 was gaan doenquote:Op zondag 5 juli 2015 09:59 schreef Jigzoz het volgende:
Toch wel triest. Vorig jaar versloeg Ocon Verstappen nog heel regelmatig en eindigde hij twee plekken voor hem in de eindstand. Dit jaar rijdt Verstappen de sterren van de hemel in de F1 en Ocon rijdt rondjes in de GP3.
Ik kan me niet voorstellen dat Ocon erg tevreden is met het tempo van zijn carrière.
Geen geld voor.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is Ocon GP3 gaan doen ja? Ik was in de veronderstelling dat hij GP2 was gaan doen
Oei. Als dat maar niet vervelend uit pakt voor zijn verdere carriere. Ik wil hem ook wel in de F1 zien over een tijdje.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen geld voor.
En valt nu een beetje tegen.
Dat krijg je dus met nep-startopstellingen voor r2.....quote:
Hij is zelfs een plek gezakt...quote:Op zondag 5 juli 2015 11:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat krijg je dus met nep-startopstellingen voor r2.....
Vul ipv Ocon eens De Vries is, en pas dan die laatste zin eens aan. Daar beweerde je laatst van dat ie wel goed bezig.....quote:Op zondag 5 juli 2015 11:20 schreef sasquatsch het volgende:
De verwachting was dat Ocon a la Vandoorne het kampioenschap zou domineren. Dat is dus niet het geval. Hij staat pas derde.
Race 1 was het ook slechts P3. En deze race was ook niet al te best. Hij kwam na zijn slechte start niet echt naar voren.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat krijg je dus met nep-startopstellingen voor r2.....
Andere verwachtingen.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vul ipv Ocon eens De Vries is, en pas dan die laatste zin eens aan. Daar beweerde je laatst van dat ie wel goed bezig.....
Zo kun je natuurlijk alle kromme zaken recht pratenquote:
Bij De Vries verwacht ik geen dominantie. Dat verwachtte ik bij Ocon wel, beetje analoog aan Vandoorne.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo kun je natuurlijk alle kromme zaken recht praten
Dan onderschat jij het niveau van de GP3 denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij De Vries verwacht ik geen dominantie. Dat verwachtte ik bij Ocon wel, beetje analoog aan Vandoorne.
Maar misschien moet ik mijn verwachtingen bijstellen.
Die kan ook beter richting GT's of LMP's gaan, gaat F1 toch niet halen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
Van Buuren is weg bij Charouz Lotus in de FR 3.5 en wordt dit weekend vervangen door Stockinger. Van Buuren zelf komt voor Pons in actie door visa problemen van de Indonesiër Armand.
dan rol je toch uit meer naar de pitmuur ? en laat je hem niet uitrollen midden op de baan ?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat de... Misschien door zijn benzine heen?
Inderdaad. Dan zet je hem bij de pitmuur neer. Nu rijdt hij exact over de rechter startopstellingen heen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:40 schreef King_Merc het volgende:
[..]
dan rol je toch uit meer naar de pitmuur ? en laat je hem niet uitrollen midden op de baan ?
daar had ie beter bij na kunnen denken..
Problemen met de ophanging volgens zijn Twitter.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:54 schreef Vriezzer het volgende:
Merhi en Lafiti hadden even een groot 'momentje':
Het is mij totaal onduidelijk waarom Merhi daar zo langzaam (en nog altijd redelijk midden op de baan) gaat rijden. Ik dacht er het eerste aan dat Merhi een proefstart wou gaan maken. Maar dat mag helemaal niet. Ik snap er niets van. En een vierde plaats in WSR is nou ook niet iets wat je heel erg gaat vieren door langzaam langs je team te rijden, me dunkt.
Terecht. Als het aan zijn ophanging lag, dan had hij op zijn minst uit alle macht kunnen proberen om de bolide langs de pitmuur te parkeren. Dat deed hij niet. Hij kan niemand wijs maken dat hij wel naar de rechter startrij kon sturen, maar niet meer verder dan dat.quote:
Ze willen de klasse behouden en de teams gaan binnenkort om de tafel zitten om de toekomst te bespreken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Bijzonder. Houdt de klasse op, of wat wordt het?
Ik denk dat hiermee de kans dat Renault komend jaar Lotus overneemt en weer als fabrieksteam in de F1 aan de slag gaat een stuk groter geworden isquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Bijzonder. Houdt de klasse op, of wat wordt het?
uiteraard komt er nu geld vrij bij Renault Sports eventueel voor F1, maar toen het WSR in zijn huidige vorm werd opgericht in 2005 was er ook het oude F1 team. Of het een een beslissing is omwille van het andere is niet uitgesloten, maar ik denk dat het een marketing technische beslissing is. WSR blijft een gratis PR-evenement, als de kosten niet meer opwegen tegen de inkomsten (beter gezegd winsten) dan worden die uitgaves gewoon stopgezet. Bij Renault zijn ze ook niet tevreden over het superlicentie punten systeem, ondanks dat het gewijzigd is overlaatst zijn ze nog niet gelijk gesteld aan GP2 en dat steekt ze. Evenls dat het ze steekt dat het WSR minder punten krijgt van een nog niet bestaand kampioenschap (FIA F2, 40 punten), en dat terwijl ze enorm veel rijders hebben geleverd aan de F1 de laatste paar jaren. Imho is het een combi van die factoren die hun tot die beslissing heeft laten komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat hiermee de kans dat Renault komend jaar Lotus overneemt en weer als fabrieksteam in de F1 aan de slag gaat een stuk groter geworden is
Het stoppen met support van FR3.5 is dat ook het einde voor WSR events?quote:Op zondag 26 juli 2015 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
uiteraard komt er nu geld vrij bij Renault Sports eventueel voor F1, maar toen het WSR in zijn huidige vorm werd opgericht in 2005 was er ook het oude F1 team. Of het een een beslissing is omwille van het andere is niet uitgesloten, maar ik denk dat het een marketing technische beslissing is. WSR blijft een gratis PR-evenement, als de kosten niet meer opwegen tegen de inkomsten (beter gezegd winsten) dan worden die uitgaves gewoon stopgezet. Bij Renault zijn ze ook niet tevreden over het superlicentie punten systeem, ondanks dat het gewijzigd is overlaatst zijn ze nog niet gelijk gesteld aan GP2 en dat steekt ze. Evenls dat het ze steekt dat het WSR minder punten krijgt van een nog niet bestaand kampioenschap (FIA F2, 40 punten), en dat terwijl ze enorm veel rijders hebben geleverd aan de F1 de laatste paar jaren. Imho is het een combi van die factoren die hun tot die beslissing heeft laten komen.
Zoals ik het gelezen heb stoppen ze juist met WSR, en niet enkel met FR3.5. Dus ja, WSR events gaat iets anders worden normaal gezien.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Het stoppen met support van FR3.5 is dat ook het einde voor WSR events?
Ken je bedragen voor het runnen ervan dan? Niet vergeten dat alles gratis aan inkomst is, circuits moeten afgehuurd worden, personeel voor de opbouw en afbraak van alle entertainment ''dorpen''. Ik twijfel of ze het doen omdat ze misschien weer een team willen gaan runnen in F1, maar de kosten van het WSR zijn een mooie bijkomstigheid om terug in een raceteam te steken.quote:En met het geld dat Renault stopt in FR3.5 kun je natuurlijk geen F1 team draaiend houden.
Organiseren van WSR events kost inderdaad wel serieus geld, FR3.5 zal niet veel kosten omdat teams voor motoren moeten betalen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals ik het gelezen heb stoppen ze juist met WSR, en niet enkel met FR3.5. Dus ja, WSR events gaat iets anders worden normaal gezien.
[..]
Ken je bedragen voor het runnen ervan dan? Niet vergeten dat alles gratis aan inkomst is, circuits moeten afgehuurd worden, personeel voor de opbouw en afbraak van alle entertainment ''dorpen''. Ik twijfel of ze het doen omdat ze misschien weer een team willen gaan runnen in F1, maar de kosten van het WSR zijn een mooie bijkomstigheid om terug in een raceteam te steken.
Walt Disney?quote:Op zondag 26 juli 2015 10:37 schreef Jigzoz het volgende:
Wie heeft de term Mickey Mouse-baan bedacht?
Een inhaalactie zat er niet in in Blanchimont, maar de druk stond er wel op. Blijf achter Gasly en je verliest downforce en wellicht de kans om in te halen in de busstop chicane. Zorg dat Gasly niet op de racelijn kan en je hebt wel een kans.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmm, als ik het zo weer zie, Gasly mocht nooit zover naar rechts toegaan door De Jong buiten de baan te drijven. Maar wat had De Jong in godsnaam in gedachten om Gasly in Blanchimont for fucks sake buitenom in te halenDat lukt never nooit niet met dat snelheidsverschil wat De Jong had.
Ja, hij is ok.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:02 schreef King_Merc het volgende:
Hopen dat alles goed is met hem ..
Gasly mag ook een zwarte vlag krijgen..
Mooi had ik ook wel verwacht nadat ze de herhaling lieten zien,quote:
Ik denk dat het risico om 'm er langs te zetten in zo'n hoge snelheidsbocht groter is dan de kans van slagen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een inhaalactie zat er niet in in Blanchimont, maar de druk stond er wel op. Blijf achter Gasly en je verliest downforce en wellicht de kans om in te halen in de busstop chicane. Zorg dat Gasly niet op de racelijn kan en je hebt wel een kans.
Mwa, zou normaal weinig problemen moeten geven, was gewoon een vreemde actie van Gasly om hem zo eraf te drukken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico om 'm er langs te zetten in zo'n hoge snelheidsbocht groter is dan de kans van slagen.
Nee hoor, dat mag gewoon. Bovendien zat hij er niet echt naast.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, zou normaal weinig problemen moeten geven, was gewoon een vreemde actie van Gasly om hem zo eraf te drukken.
Niet op het rechte stuk, zoals hier het geval was. In de bocht mag je de auto naar buiten laten lopen, maar dit was nog voor de bocht. De Jong zat er ver genoeg naast om te zorgen dat Gasly hem die ruimte moest laten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag gewoon. Bovendien zat hij er niet echt naast.
Vind ik niet. Je moet er maar naast zitten. Alleen de vleugel ernaast is niet voldoende.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet op het rechte stuk, zoals hier het geval was. In de bocht mag je de auto naar buiten laten lopen, maar dit was nog voor de bocht. De Jong zat er ver genoeg naast om te zorgen dat Gasly hem die ruimte moest laten.
Ach in de F1 maakt het niet uit hoever je ernaast zit. Dan mag men je er ook afduwen dus wat dat betreft zou het me niks verbazen als er geen straf komtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je moet er maar naast zitten. Alleen de vleugel ernaast is niet voldoende.
Er zal ook geen straf volgen.
Wel als het op het rechte stuk is, zoals hier het geval was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:56 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ach in de F1 maakt het niet uit hoever je ernaast zit. Dan mag men je er ook afduwen dus wat dat betreft zou het me niks verbazen als er geen straf komt
Hij zat met zijn voorband voor de achterband van Gasly. Dat is ver genoeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je moet er maar naast zitten. Alleen de vleugel ernaast is niet voldoende.
Er zal ook geen straf volgen.
Je doelt op het recht van de racelijn neem ik aan. Die vlieger gaat op het rechte stuk niet op. Zet De Jong hem er half naast in een bocht dan heeft hij niet genoeg overlap om de schuld bij Gasly te leggen, dit was echter gewoon een vreemde actie van Gasly.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag gewoon. Bovendien zat hij er niet echt naast.
Warm was het hequote:
einde seizoen lijkt me danquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Warm was het he![]()
Ik heb de vellen langs mijn gezicht hangen nu
Edit: gebrojen ruggewervel voot de jong lees ik net
15de. Maar zelf ook niet gezien. Wel opgenomen en kan het dus nog terugkijken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Net op tijd wakker voor de gp2had de gp3 nog willen kijken op ES. Heeft Visser iets degelijks ervan gemaakt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |