quote:
Jij mag nooit meer andere mensen de les lezen over muzieksmaak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik in een jacuzzi zat met De Toppers.
En toch is het 1 grote aidszooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Wat is deze? Specularium is nog helemaal niet in het topic gesignaleerd.
Aaah, mis je je Filipijnse schone?quote:
Ze heeft je hart gestolen en je wil graag aangifte doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus, nog nooit zoiets meegemaakt
Het is gewoon het gevoel van machteloosheid, dat het nooit gaat werken en dat ik er niks aan kan doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft je hart gestolen en je wil graag aangifte doen
Hoezo gaat het nooit werken? Je kunt haar toch opnieuw opzoeken of hierheen laten komen? En dan kijken of het blijft klikken. Er zijn zat mensen die hun liefde ergens aan de andere kant van de wereld vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is gewoon het gevoel van machteloosheid, dat het nooit gaat werken en dat ik er niks aan kan doen.
Zo makkelijk als jij het neerzet werkt het allemaal niet. Ik heb geen idee wanneer ik daar weer heen kan gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo gaat het nooit werken? Je kunt haar toch opnieuw opzoeken of hierheen laten komen? En dan kijken of het blijft klikken. Er zijn zat mensen die hun liefde ergens aan de andere kant van de wereld vinden.
Snap ik. Maar zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo makkelijk als jij het neerzet werkt het allemaal niet. Ik heb geen idee wanneer ik daar weer heen kan gaan.
Maar heb je wel d'r gegevens, telefoonnummer/Facebook en zulks?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo makkelijk als jij het neerzet werkt het allemaal niet. Ik heb geen idee wanneer ik daar weer heen kan gaan.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je wel d'r gegevens, telefoonnummer/Facebook en zulks?
Gewoon het contact warm proberen te houden danquote:
Ja ik doe ook niks anders de afgelopen 2 dagen. Maar still, that feelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon het contact warm proberen te houden dan
Ja dat is helaas iets waar je mee moeten leren leven, daar kun je weinig aan doenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik doe ook niks anders de afgelopen 2 dagen. Maar still, that feel
Agossie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik doe ook niks anders de afgelopen 2 dagen. Maar still, that feel
Dit klinkt best gemeen.quote:
Jij bent gewoon kilquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gemeen? Ik?
Gahahahahahahahahahhahahahahahahhahahhahahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |