En die houden ook van desembrood. Vooral jonge Marokkanen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:17 schreef praadje het volgende:
Suggestie, omdat er waarschijnlijk veel buitenlanders wonen in de buurt van de bakkerij.
ja ik snap die redenatie ook niet hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:18 schreef Elleska het volgende:
waarom is dat typisch iets voor buitenlanders? klinkt mij helemaal niet als typisch buitenlands in de oren. eerder hipster achtig.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit nu al bijna 2,5 uur naast een heerlijk ruikende tas met brood.. begin er trek van te krijgen
Gewoon alvast aan zo'n broodje beginnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit nu al bijna 2,5 uur naast een heerlijk ruikende tas met brood.. begin er trek van te krijgen
Nee nee.. We eten vanavond het brood met zon gedroogde tomaatjes bij de soep, de Jeroentjes zijn ontbijt en het karwij brood voor bij de bbq morgenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon alvast aan zo'n broodje beginnen.
Lekker zo in de zomer, dingen met citroenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Boterkoek met geraspte citroenschil.
Oh, was al gezegd.
Goed idee! Jammer dat we je gemist hebben trouwens. We waren een beetje te vroeg geloof ik..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:47 schreef Isegrim het volgende:
Karwijbrood is erg lekker met humus erbij.
Ik kwam binnen toen jullie net weg waren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed idee! Jammer dat we je gemist hebben trouwens. We waren een beetje te vroeg geloof ik..
Oh shit.. jammer..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kwam binnen toen jullie net weg waren.
Yes! Wat leuk!quote:
IKEA! Ik geloof 15 euro ofzo. Met bloempjes!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Yes! Wat leuk!
Nog best netjes geprijsd voor zo te zien vijf flinke blokken.![]()
Enneh, waar haalde je die stolp? Ik kan nergens een beetje een basic stolp met een normale prijs vinden en heb er over een paar weken eentje nodig..
O! Thanks!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
IKEA! Ik geloof 15 euro ofzo. Met bloempjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |