Uhmmm, dat zou ik niet weten, maar denk niet onder de ton ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat is ongeveer de kostprijs van een CT-scan?
Dan moeten we flink wat broden scannen alvorens we dat eruit hebben. Misschien als we de loterij winnen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhmmm, dat zou ik niet weten, maar denk niet onder de ton ofzo?![]()
Ex. onderhoudskosten
"Laat nu uw brood scannen door Gaston himself! "quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moeten we flink wat broden scannen alvorens we dat eruit hebben. Misschien als we de loterij winnen.
Ja, het was heel lokaal dus dat is dan ook weer geen absolute garantie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
En met zo'n sateprikker/naald in het midden prikken? Waar evt deeg dan aan blijft plakken, moet de klont natuurlijk wel net in het midden zitten
Over my dead body!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:52 schreef minilot het volgende:
Ik zeg, die wijsneus van Klootwijk bellen voor klontadvies!
Dat is een goed idee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:00 schreef Reya het volgende:
Als je aan het eind van de dag broden overhoudt, wellicht een keer een flink aantal doorsnijden om te zien of het probleem vaker voorkomt?
Straciatella-brood!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:17 schreef Molo het volgende:
De maanzaad is meer dan goedgekeurd mensen, omnomnom!
LOL!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Straciatella-brood!
Maanzaad erin is veel lekkerder dan maanzaad erop. Het voegt echt iets aan de smaak toe.
Zaad moet erin!
Ja, en dan de helft van de klanten in de winkel zeuren dat ze nu wel snappen waarom die broden zo loeiduur zijn zeker.quote:
Gewoon een stempel 'kringloopwinkel' op zetten ter afleidingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, en dan de helft van de klanten in de winkel zeuren dat ze nu wel snappen waarom die broden zo loeiduur zijn zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |