Ye. Eén keer kan wel, daarna wordt het mehquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:50 schreef henrivo het volgende:
Dit had een topic vol "Ok's" kunnen worden.
Nee jouw username is hilarisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Totaal niet verwacht. Origineel hoor.
Vertel het eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Is waarheid. Weet je wel hoeveel wijven hij geneukt heeft?
dit is de enige gepaste reactiequote:
Wat ik ga doen vandaag en vervolgens de vraag wat zij gaat doen.quote:
Op whap zie je toch niet of ik een bril draag? Ik heb vandaag lenzen in.quote:
Amen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dit is de enige gepaste reactie
echte fokkers hadden dit bericht gequote het hele topic lang zonder een ander woord te zeggen
Bij mij is het altijd goed hoor. Maar als je iets vraagt hoef je niet kortaf te reageren als je een antwoord krijgt. Toch? Zeg dan gewoon niets. En bellen, daar voel ik mij niet prettig bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
En daarom negeer ik mensen op whatsapphet is ook nooit goed.
Als je me iets belangrijks hebt te vertellen, dan bel je maar of kom je langs. Ik haat het om zulke gesprekken digitaal te voeren, zo onpersoonlijk. Ik snap dan bijvoorbeeld niet of iemands toon dan agressief, blij of teleurgesteld etc is.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:53 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Totaal niet verwacht. Origineel hoor.
Wat is er mis met ok dan? Moet hij dan meteen een levensverhaal typen met "oooh, wat leuk!" etc. etc.? Ok dekt de lading toch prima?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:18 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd goed hoor. Maar als je iets vraagt hoef je niet kortaf te reageren als je een antwoord krijgt. Toch? Zeg dan gewoon niets. En bellen, daar voel ik mij niet prettig bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |