Er zitten nog flink wat stappen tussen hard en speedcorequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hardcore, ben niet van de speedcore
Doe maar gewoon wat jij goed vindtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er zitten nog flink wat stappen tussen hard en speedcore
Biertaxi/snel shoarma bestellen met bierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Dillema.
Ben aardig kalm met bier drinken laatste tijd. Wel fijn. Nu 4 blikjes op, nog 2 over. Einde is snel in zicht. Eigenlijk wil ik nog tanken, maar geen zin om de deur uit te gaan.
Maar da's duur. 6-pack Heineken voor 12 euroquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Biertaxi/snel shoarma bestellen met bier
die pak ik ook altijdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar da's duur. 6-pack Heineken voor 12 euro_!
Bij de avondwinkel een halve liter Keizerskroon (koud) voor een euro.
biertaxi 25 eckies gekoeld kistje heinies..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar da's duur. 6-pack Heineken voor 12 euro_!
Bij de avondwinkel een halve liter Keizerskroon (koud) voor een euro.
Ik roep wel gewoon wat artiesten hierquote:
Da's handig voor een feestje. Als ik goed mijn best doe krijg ik wel een kist bier op, maar dan moet ik eten en de tijd nemen. Voor 25 eu vind ik het zonde als ik er maar 8-10 van drink voor ik in slaap flikkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
biertaxi 25 eckies gekoeld kistje heinies..
ja dan niet hehquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Da's handig voor een feestje. Als ik goed mijn best doe krijg ik wel een kist bier op, maar dan moet ik eten en de tijd nemen. Voor 25 eu vind ik het zonde als ik er maar 8-10 van drink voor ik in slaap flikker
De de groetjes aan Moira voor mequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stap zo nog wel even op de fiets naar de avondwinkel. Frisse neus halen.
tis gewoon nog t shirt fiets weer,heerlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stap zo nog wel even op de fiets naar de avondwinkel. Frisse neus halen.
man man man 2 uur begint het feestje pasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:03 schreef PeZu het volgende:
Ooh 2 uur al, mja dan wellicht morgen beter mdma
Ik wacht in spanning af.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:11 schreef Lt.Surge het volgende:
morgen op dumpert; sodapoppin verliest 20k met blackjack
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:10 schreef Monopoly het volgende:
Kleine feestjes![]()
Ooit eens in Almere (ja, Almere) terecht gekomen op een feest. Grote namen, Endymion, Evil Activities, Neophyte (dit was een jaar of 8 geleden). Kwamen weinig mensen op af, de hele avond aan het chillen geweest met Endymion na hun set. Bier drinken en ouwehoeren, die kregen zoveel muntjes, het bier was niet aan te slepen
rym? doet het gwn hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:53 schreef DrNick het volgende:
Hey Twollie, de link in je sig werkt niet. Je moet [url=<>]<>[/url] gebruiken denk ik.
Net als die websites die sigs toelaten van 200 px lang.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Gaat nogal een bende worden als je hem HTML rechten gaat geven
Ja, gaat nergens over. Plaatjes in je sigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net als die websites die sigs toelaten van 200 px lang.
Nope, vandaag is een ontspannen dag.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:05 schreef bondage het volgende:
En, gaan jullie vandaag nog spannende dingen doen?
Ik ga ook niet veel bijzonders doen. De stad is momenteel hopeloos door het TT gebeuren dus daar ga ik sowieso niet heen. Ben momenteel bezig mijn elektronica zooi uit te zoeken, lang geleden dat ik met 40kV heb gespeeld. Even zien of ik het nog kan en mezelf niet elektrocuteer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nope, vandaag is een ontspannen dag.
En jij?
Ew. Ja dan kun je beter veilig binnen blijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veel bijzonders doen. De stad is momenteel hopeloos door het TT gebeuren dus daar ga ik sowieso niet heen. Ben momenteel bezig mijn elektronica zooi uit te zoeken, lang geleden dat ik met 40kV heb gespeeld. Even zien of ik het nog kan en mezelf niet elektrocuteer.
Helemaal niks, noppes en nada. Ik ben opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:05 schreef bondage het volgende:
En, gaan jullie vandaag nog spannende dingen doen?
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Helemaal niks, noppes en nada. Ik ben op
quote:
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:31 schreef DrNick het volgende:
Kutcollega, beetje snitchen. Was ik 5 minuten te laat, schrijft ze in haar urenschriftje op "Nick was 10 minuten te laat"
In potlood. gelukkig. Ik heb het uitgegumd.
Ja ok, dan mag je op zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Allerlei deadlines halen voor school, sporten, stress stress.
wat is dat voor iets vreemds, die code is namelijk altijd BB geweest en hij heeft het altijd gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt geen html-rechten
Nu niet meer blijkbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is dat voor iets vreemds, die code is namelijk altijd BB geweest en hij heeft het altijd gedaan
zoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nu niet meer blijkbaar
Of hij parset je BB wel maar toch niet? Dunno.
Wat zien we?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:48 schreef bondage het volgende:
Zeg maar dag tegen je schroevendraaier. Gadver wat stinkt dat![]()
[ afbeelding ]
thanks bbyquote:
Rank maakt niks uit. Wss te weinig geld, of je koopt het verkeerde, of je koopt het wel maar hebt het niet doorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Snap maar weinig van dat CS:GO, kan geen kevlar kopen.. misschien vanwege mijn rank? En 100.000 opties etc..![]()
En het is geen 1.6, BF3 is leuker
Had toch wel genoeg geld.. maar hij was grijs.. dacht eerst van zul je die dan standaard krijgen? Net als er geen ammo is, vroeger moest je ammo kopen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rank maakt niks uit. Wss te weinig geld, of je koopt het verkeerde, of je koopt het wel maar hebt het niet door
ja, het is geen 1.6 iddquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch wel genoeg geld.. maar hij was grijs.. dacht eerst van zul je die dan standaard krijgen? Net als er geen ammo is, vroeger moest je ammo kopen.
lolquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja, het is geen 1.6 idd
Ik ben Uncharted 2 aan het grinden, nu op hard en straks op crushingkan niet wachten
ja, maar moet de trophies hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lolmeestal speel ik 1 game mode, meestal medium en dan nooit meer
af en toe mag datquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ff beetje klooien, was alweer lang geleden
armor + helmet kopen zit niet in casual, daarh eeft iedereen het standaardquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Snap maar weinig van dat CS:GO, kan geen kevlar kopen.. misschien vanwege mijn rank? En 100.000 opties etc..![]()
En het is geen 1.6, BF3 is leuker
quote:
spaghetti nog wat ben de naam vergetenquote:
Meh, ziet er niet echtquote:
Oooooh zoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
spaghetti nog wat ben de naam vergeten
[..]
Meh, ziet er niet echtuit imho
Nomnomquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
spaghetti nog wat ben de naam vergeten
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geile handen zegje mag mij wel komen bondageren
Ik heb daar in het verleden een keer een formule voor opgezocht. Op deze manier is hij het meest efficiënt. Heb wel eens met minder geprobeerd maar dan warmen ze snel op, dat is niet de bedoeling omdat er dan energie verloren gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Werkt ie niet beter als je minder windingen bij de secundaire spoel hebt?
Misschien minder efficiënt, maar wel leukerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:59 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar in het verleden een keer een formule voor opgezocht. Op deze manier is hij het meest efficiënt. Heb wel eens met minder geprobeerd maar dan warmen ze snel op, dat is niet de bedoeling omdat er dan energie verloren gaat.
wat een cutiequote:
De voeding heeft helaas ook zijn beperkingen. Veel meer dan een 1200 watt gaat die niet leveren. Overigens heb ik het opgenomen vermogen nog niet boven de 600 watt weten te krijgen in deze opstelling, het secundaire aantal windingen lijkt daar ook niet zo heel veel invloed op uit te oefenen. Als ik hem op een flyback aansluit en bogen ga trekken kom ik wel aan het maximale wat de voeding kan leveren. Maar ja, die flybacks kunnen dat niet goed aan en branden snel door.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien minder efficiënt, maar wel leuker
Ikrquote:
Ik heb een idee! Sluit de transformator direct op het lichtnet aanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:14 schreef bondage het volgende:
[..]
De voeding heeft helaas ook zijn beperkingen. Veel meer dan een 1200 watt gaat die niet leveren. Overigens heb ik het opgenomen vermogen nog niet boven de 600 watt weten te krijgen in deze opstelling, het secundaire aantal windingen lijkt daar ook niet zo heel veel invloed op uit te oefenen. Als ik hem op een flyback aansluit en bogen ga trekken kom ik wel aan het maximale wat de voeding kan leveren. Maar ja, die flybacks kunnen dat niet goed aan en branden snel door.
Kan niet, zit nog een driver tussen die een hoge frequentie genereert. De driver vraagt 42 volt, afhankelijk van wat ik ermee doe tussen de 12 en 30 ampère. Direct op het lichtnet is sowieso niet echt veilig, heb liever een stukje isolatie ertussen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb een idee! Sluit de transformator direct op het lichtnet aan
hot dayumnquote:
Hm, dat wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan niet, zit nog een driver tussen die een hoge frequentie genereert. De driver vraagt 42 volt, afhankelijk van wat ik ermee doe tussen de 12 en 30 ampère. Direct op het lichtnet is sowieso niet echt veilig, heb liever een stukje isolatie ertussen.
cute betekent uitgemergeld?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:28 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje is ook super cute
awwwquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:28 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje is ook super cute
clever boyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan niet, zit nog een driver tussen die een hoge frequentie genereert. De driver vraagt 42 volt, afhankelijk van wat ik ermee doe tussen de 12 en 30 ampère. Direct op het lichtnet is sowieso niet echt veilig, heb liever een stukje isolatie ertussen.
Valt reuze mee.quote:
Meestalquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
awww
sportieve meisjes zijn lief
ze lijkt zo sobibor uitgerend te zijnquote:
maar die amperages tintelt het iets jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat weet ik? Bier, of dames?quote:
Ik weetquote:
beide als je kriekjes bliegt zeg ik duchesse du bourgogne, kriek en dame in eenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat weet ik? Bier, of dames?
[..]
Ik weetVolgende concert neem ik wat mee!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
beide als je kriekjes bliegt zeg ik duchesse du bourgogne, kriek en dame in een
Je mag gerust een kriekje komen drinken.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je mag gerust een kriekje komen drinken.
Ga jij ook nog de hort op Surgejenquote:
WIL JE EEN KNAL?!quote:
Zeker, zo ff naar de koelkast!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga jij ook nog de hort op Surgejen
Niet te wildquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
WIL JE EEN KNAL?!
[..]
Zeker, zo ff naar de koelkast!
ik heb hier katjes, en bier en zo, dus nee soz.quote:
neen, geen zin in atmquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet te wild
Ik had het meer over schone deernes versieren in de plaatselijke kroeg o.i.d.
Do wantquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik heb hier katjes, en bier en zo, dus nee soz.
Nee ik ben al voorzienquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik heb hier katjes, en bier en zo, dus nee soz.
[..]
neen, geen zin in atm
jij mag dat niet toch?
't Was een grapjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
soz, do not share with marina haters
ga je met haar?quote:
soz, we zijn nu gekwetstquote:
Nee in eerste instantie met wat vrienden, of zij mee wilt is aan haarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ga je met haar?
[..]
soz, we zijn nu gekwetst
Even een fapje plegen brbquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hier op haten
Nickj0n, plz![]()
dit niet 24/7 doenquote:
soz ze doet geen hatersquote:
oh bby stahpquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:26 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga even m'n chocoladebol dinges opeten
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Adios mensen nog veel plezier vanavond/vannacht
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hier op haten
Nickj0n, plz![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Laters.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Poll: Moet Surge het Nickj0n vergeven?
• Nee!
• Ja!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
tentamens bruhquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:35 schreef Lt.Surge het volgende:
soz Nickj0n, we vergeven je niet.
gr gr Surge & Marina vanuit het bed van Surge.
quote:
kan nietquote:
why nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
kan niet
Volgende ga ik wel hard
Belangrijke vakkenquote:
Gratis bier = topfeestje.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Cause there ain't no party like an alcoholic party!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:38 schreef xBubbles het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Wil je het hier even over hebben?quote:
quote:
Ik heb het je tenminste aangeboden zonder het meteen op te drinkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wil je het hier even over hebben?
(kijk even hier beneden)
[..]
Waarom lopen we elkaar nou zo te teasen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb het je tenminste aangeboden zonder het meteen op te drinken
Ik durf het niet te zeggen..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom lopen we elkaar nou zo te teasen?
Foreplay.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waarom lopen we elkaar nou zo te teasen?
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:53 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zullen we daar maar mee kappen dan?
Het gaat om het idee natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Al zal die getuige het waarschijnlijk ontkennen
Nee, ik had een normaal bed om in te pitten.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:38 schreef xBubbles het volgende:
poep met poeder erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun je 1 hulpaanvraag omdat jij mij hebt geholpen!quote:
Dit ga ik onthouden!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik gun je 1 hulpaanvraag omdat jij mij hebt geholpen!
Inwisselbaar t/m 31-12-2015.
Grote kans dat ik het vergeet, maar ik geloof je op je woord de volgende keer.quote:
Doe dat maar, anders word ik boosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Grote kans dat ik het vergeet, maar ik geloof je op je woord de volgende keer.
Staat genoteerd in mijn FoBo.quote:
Is ze goed in!quote:
Ten eerste: ik ga checken!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Staat genoteerd in mijn FoBo.
[..]
Is ze goed in!
1. Goed zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ga checken!
Ten tweede: Ik ben en BLIJF een tease
Yay!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De manier waarop je het neergezet hebt, vond ik tof
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:54 schreef PeZu het volgende:
11/10 maar dat kunnen ook de roze uilen zijn die mijn lever nu bereiken
watquote:
roze uilenquote:
met een hartje op hun buik?quote:
dan klopt hetquote:
IKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En de sketch van Jochem Meijer komt meteen in m'n hoofd
je resultaat klopte met wat ik innamquote:
Oooooohquote:
Als ze mij hadden verteld dat NEUKEN een kast van de Ikea was, had ik ze geloofdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVANIKSNAPERNIKSVAN
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als ze mij hadden verteld dat NEUKEN een kast van de Ikea was, had ik ze geloofd
komt goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooooooh![]()
![]()
Nou, geniet er van denk ik dan maar!
Die weet ik niet!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Of dat meisje:
Shhhht, grohhhh. Of hoe je dat ook moet typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |