wow emotioneel momentjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee sorry, had beloofd aan niemand te geven, zelfs niet aan jou
Ze maakt het op Indonesische wijze klaar, veel malser en beter - en pittiger- gekruid.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik krijg honger door jou, saté en kippenpootjes![]()
![]()
Hmmmmquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je het combineren, dacht dat je nog gewoon hetzelfde betaalde, was voorheen wel zo. Afijn, je doet het heel netjes hoor21 jarige academicus.
Dat is wel scherp van jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gewone collegegeld is de volle mep
Bij je eerste betaal je gewoon veel te weinig
hier zit vlakbij een Chinese tent die ook heerlijke saté maakt, man man manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze maakt het op Indonesische wijze klaar, veel malser en beter - en pittiger- gekruid.
Ze verkoopt het ook, maar Grunn is even te ver weg.
Mochten er Noord-Hollanders die interesse hebben, stuur maar een DM
Wat een geluk heb jij met een tante die zo lekker kan koken!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze maakt het op Indonesische wijze klaar, veel malser en beter - en pittiger- gekruid.
Ze verkoopt het ook, maar Grunn is even te ver weg.
Mochten er Noord-Hollanders die interesse hebben, stuur maar een DM
Indonesische vrouwen snappen het, ze vinden het leuk om in de keuken te staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat een geluk heb jij met een tante die zo lekker kan koken!
nee ik haat onderzoek enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan ook een research master doen. Is twee jaar
hbo diploma krijg je bij een pakje boterquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik haat onderzoek enzo
ik had beter hbo kunnen doen
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Indonesische vrouwen snappen het, ze vinden het leuk om in de keuken te staan.
De Indo-logica geldt dan ook, het gaat pas goed met je als je buik vol is.
onderzoek is juist leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik haat onderzoek enzo
ik had beter hbo kunnen doen
oh dat is wel chill, dat leren word ik ook niet goed vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hbo diploma krijg je bij een pakje boter
Bij die van Becel? Ga morgen gelijk halenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hbo diploma krijg je bij een pakje boter
Nee, maar heb wel een aangetrouwde indo-tantequote:
Nu net dat ik er ben?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook zo naar bedje toe, welterusten allemaal grgr
Slaap lekker Hermannquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga ook zo naar bedje toe, welterusten allemaal grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |